• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    ‘Waar heb je het over?’ Ik zucht en kijk hem niet aan. Misschien ben ik gewoon te jaloers en dacht ik daarom dat hij naar haar keek, hoewel het misschien niet eens zo was.
    ‘Misschien kunnen we straks nog naar zacharinus toe? Die wijnballen komen nu wel aardig van pas in dit weer..’ Ik haal mijn schouders op en kijk uit het raam, waarna ik onder de tafel snel zijn hand vastpak.
    'Nooit gedacht dat ik iemand zo irritant kon vinden,' zeg ik zachtjes naar de waarheid. Ik haat Victoire echt, alles wat ze doet is gewoon vreselijk. 'Ik kan er echt niet tegen als ze je vastpakt. Ik wil niemand anders samen met jou zien.' Ik fluister zodat niemand ons kan horen en hoop dat May en "Vicky" nog lang wegblijven.
    Ik kijk naar hem, hoe hij in zijn T-Shirt zit en je zijn spieren er duidelijk onder kan zien. Alles in mij wil hem naar me toe trekken en hem te kussen, zodat hij duidelijk weet dat hij van míj is en niet van háar. 'Ik kan echt niet wachten tot we weer in de slaapzaal zijn,' zeg ik zo rustig mogelijk.
    'Echt, Jonah? Dat is niet erg aardig!' Ik draai me om en zie May en Victoire staan. May kijkt alsof ze niet weet of ze moet lachen of huilen.
    'Nou, ik hou gewoon niet zo van shoppen,' zeg ik naar de waarheid.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd en drukte mijn jas terug mijn armen in.
    ‘Ik heb het hartstikke warm; dus maak je geen zorgen; ik heb bulgarije overleeft; dan kan engeland ook wel.’
    Hoofdschuddend keek ik hem maar aan en wilde net gaan protesteren, tot Campbell naar mijn hand greep en me mee de leerlingenkamer uit trok.
    ‘..en ik hoef geen chocolademelk; dus ik maak het zo wel voor jou. Jíj hebt genoeg gedaan.’
    Ik murmelde nog zachtjes; 'nee hoor,' voordat hij me mee naar de uitgang trok om de deur open te trekken. Meteen vloog de koude wind langs ons heen waardoor ik nu al wat begon te bibberen en wierp een blik naar Campbell, die slechts met een trui het sneeuw in liep, die haast tot aan zijn knieën kwam.
    'Campbell, wacht,' riep ik hem nog achterna voordat ik ook naar buiten liep en achter Campbell kwam staan die zijn handen in het sneeuw stak.
    ‘..H-hoe maak je een iglo?’
    Ik schudde wederom met mijn hoofd voordat ik voor hem kwam staan en met mijn beiden handen naar die van hem kreeg tot poging ze warm te houden.
    'Ik heb geen idee, daarom meende ik het ook niet.' Zei ik en keek Campbell even aan boordat ik met mijn hoofd schudde en mijn jas uit deed die ik het sneeuw in gooide, omdat ik gewoon weet dat hij mijn jas niet aan zal nemen.
    'Weet je; ik heb het ook warm. Het is net zomer; wat een lekker weertje. Als jij het koud hebt, kun je mijn jas gerust pakken hoor. Maar ik weet dat je dat niet gaat doen.' Zei ik en gooide mijn arm om hem heen.
    'En niet protesteren, Camp. Als jij zo vaak tegen mij kan liegen, kan ik dat ook. Dus nu de waarheid; ik weet dat je het koud hebt, dus heb ik het maar ook koud.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Waarom is het zo stil D:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry, ik ga straks wel wat posten.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    OK :D


    Spoiler alert: you will save yourself

    D'; altijd als ik Campbells naam zie in Freds post dan weet ik al dat het neatief is; en ja. alweer. D'; het doet me pijn. In het hart :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred haat Campbell niet... Hij meende dat niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    Fred haat Campbell niet... Hij meende dat niet.


    Ik en Camp weten wel beter D'; Iedere keer maar negatief over hem &zo we kunnen gewoon niks goed doen :'( meer dylan voor mij <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Met tranen in mijn ogen staarde ik maar voor mij uit. Nog steeds zat ik op een kleermakerszit vlak achter de deur van de slaapzalen. Ik was al amper uit het leerlingenkamer en ik hoorde Anderling zeggen dat Umbridge met een stuk if drie leerlingen in haar kantoor zat, voor strafwerk of zo iets waardoor ik weer terug kwam en het aan Fred wilde zeggen, maar in olaats van dat moest ik aanhoren dat Fred van Leo hield. En- en dat hij onze liefde niet bijzonder vind en.. en hij hem nog kuste ook. De tranen sprongen uit mijn ogen waarna ik overeind krabbelde en naar de deurklink greep.
    'I-ik heb even tijd nodig. Leo, wil je nog Umbridges kantoor overhoop halen? Want dan moeten we snel zijn voor Ralf haar niet meer af kan leiden,' hoorde ik nog Fred zeggen voordat ik de deur opentrok en de twee jongens voor even, voor heel even woest aankeek, vloekend en vol haat, voordat mijn blik ineen zakte en ik met de aantal tranen die geruisloos langs mijn wamgen gleden, naar mijn voeten staarde.
    'K-kantoor is bezet.' Siste ik zachtjes voordat ik Fred weer aankeek.
    'I-ik dacht d-dat ik je kon vertrouwen- j-je loog tegen mij.. j-je loog.' Zeg ik dan en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    'J-je hoeft g-geen keuze te m-maken; ik ben het zat.'
    En met dat draaide ik me met een ruk om en veegde bruut mijn tranen weg voordat ik de slaaokamers verliet en de deur nig met een harde klap achter mij dichtgooide.


    Ralf=Single.. again.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Philip schreef:
    (...)

    Ik en Camp weten wel beter D'; Iedere keer maar negatief over hem &zo we kunnen gewoon niks goed doen :'( meer dylan voor mij <'3


    Fred en Campbell moeten echt ooit een gesprek hebben...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Fred en Campbell moeten echt ooit een gesprek hebben...


    Dat hadden ze bijna tot je hem ging strippen waar George jaloers om werd D'; je keek gewoon naar zijn blote botenlijf :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Urgh, kom er net achter dat ik morgen op 9:00 op moet staan. :'(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Philip schreef:
    (...)

    Dat hadden ze bijna tot je hem ging strippen waar George jaloers om werd D'; je keek gewoon naar zijn blote botenlijf :'x


    Hij zag dat Campbell littekens had en wilde hem helpen...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    Opeens komt Ralf de kamer binnen gestormd en ik zie al meteen dat het fout is. Met tranen in zijn ogen kijkt hij ons aan.
    'K-kantoor is bezet.' Hij kijkt me aan en ik kan er niet tegen dat hij zo ontzettend verdrietig is, door mijn schuld. 'I-ik dacht d-dat ik je kon vertrouwen- j-je loog tegen mij.. j-je loog. J-je hoeft g-geen keuze te m-maken; ik ben het zat.' Ik schud mijn hoofd en wil iets zeggen, maar hij loopt weg en gooit de deur achter zich dicht.
    Zonder een moment te twijfelen ren ik achter hem aan en hou ik hem tegen voor hij de leerlingenkamer uit is. 'Ralf, alsjeblieft,' smeek ik, 'het spijt me vreselijk veel en ik.. Ik heb je nodig.' Ik doe mijn best om de juiste woorden te kiezen.
    'I-ik ben in de war en ik weet niet wat ik moet doen, maar het enige waar ik zeker van ben is dat ik van jou hou en ik nooit zonder jou kan. Jij bent mijn zon waar de wereld doorheen draait en zonder jou wordt alles donker, zonder een enig lichtpuntje.' Ik hou mijn mond aangezien ik denk aan hoe Leo dan mijn maan zou zijn; hoewel hij de wereld een beetje verlicht blijft het altijd donker.
    'En als jij er niet bent dan weet ik niet meer wat ik met mijn leven moet doen aangezien niemand, niemand me ooit zo kan laten voelen als ik me voel als ik bij jou bent. Wat ik net zei - ik meende het niet. Ik was in de war.' Tranen stromen over mijn wangen. 'Alsjeblieft, Ralf, ik smeek je.' Mijn stem breekt midden in de zin omdat ik hem niet nog een keer kan verliezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dit is zo saaaaad (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself