• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Linde volspam pagina :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik haat jullie zo erg dat ik nu bezig ben met posten schrijven xd'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    O haha, dit is de volgende.



    Jonah komt terug bij PLL (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    Ik haat jullie zo erg dat ik nu bezig ben met posten schrijven xd'


    Haha sorry het spijt me.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik blijf Jonah niet knap vinden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    Even schrok ik van zijn hand die mijn hand omsloot. ‘Nooit gedacht dat ik iemand zo irritant kon vinden. Ik kan er echt niet tegen als ze je vastpakt. Ik wil niemand anders samen met jou zien.’
    Langzaam draaide ik mijn hoofd om waar ik even de neiging onderdrukte om mijn lippen even langs die van hem te strijken. Het was gewoon te gevaarlijk. Het kon niet; het hoort niet.
    ‘Ik kan echt niet wachten tot we weer in de slaapzaal zijn.’ hij had het nog niet uitgesproken of ik hoorde al een veels te bekende meisjesstem; ‘Echt, Jonah? Dat is niet erg aardig!’ meteen sloot ik mijn ogen omdat ik al wist dat May en Victoire achter ons stonden.
    ‘Nou, ik hou gewoon niet zo van shoppen.’ Met dat trok ik gauw mijn hand uit zijn greep zodat Victoire en May niks konden zien; waar ik even snel mijn handen rond mijn boterbier zetten terwijl Victoire verslagen tegenover me plaats nam. Nog steeds in haar topje gehuld.
    ‘M’n trui. Verpest. Het is een wijnvlek..’ triest keek ze naar haar trui waardoor ik mijn vest weer tevoorschijn haalde die ik zonder te vragen rond haar schouders legde. Eigenlijk was dit raar omdat ik meestal Jonahs kleding jatten; of smeekte gezien ik een enorme koukleum was in vergelijking tot hem. Hij was meer mijn kachel en ik was de ijspegel. Het was maar goed dat de kachel hier leek te loeien en dat iedereen nogal opeen gepakt zat zodat ik geen kippenvel kreeg.
    Langzaam keek ik toe waar Victoire de glas boterbier tegen haar lippen zetten terwijl haar boezem nog steeds enorm zichtbaar was ondanks mijn vest. Eigenlijk had ik nooit geweten dat ze zo vol geschapen was. Eigenlijk had ik ook geen flauw idee waarom ik er aan dacht of waarom ik nog even keek. Misschien was dit gewoon om Jonah pijn te doen omdat hij mij pijn doet met May. Toch keek ik naar mijn boterbier om Victoire geklaag weer aan te horen. ‘Dit is veels te vet. Ik wil geen nijlpaard worden.’ Met dat hoorde ik geschuif van haar drankje waardoor ik maar op mijn lip beet.
    ‘Dus.. het leek ons leuk om naar zacharinus te gaan straks..?’

    Campbell Saunders

    Zachtjes voelde ik hoe zijn handen die van mij omsloot waar hij voor me stond. Alleen al door deze rare vorm van tederheid kon ik het niet laten om even mijn doel voor ogen te vergeten terwijl ik maar naar onze; of meer zijn handen staarde.
    ‘Ik heb geen idee, daarom meende ik het ook niet.’ Met dat liet hij mijn handen los en gooide hij zijn jas in de sneeuw wat direct mijn mond open liet glijden tot ik hem weer sloot omdat hij te snel was.
    ‘Weet je; ik heb het ook warm. Het is net zomer; wat een lekker weertje. Als jij het koud hebt, kun je mijn jas gerust pakken hoor. Maar ik weet dat je dat niet gaat doen. En niet protesteren, Camp. Als jij zo vaak tegen mij kan liegen, kan ik dat ook. Dus nu de waarheid; ik weet dat je het koud hebt, dus heb ik het maar ook koud.’ Zachtjes slikte ik waar ik de arm die hij rond mij heen geslagen had van mij afschudden om zijn jas te pakken die ik even in mijn handen hield om er aan te frunniken.
    ‘..Er zijn dingen gebeurd; George. Dingen omtrent mij wat mijn eigen schuld is; dus alle gevolgen zijn voor míj niet voor jou; jij doet niks verkeerd. Dus doe alsjeblieft je jas aan; want straks word je ziek.’ Met dat zetten ik de jas rond zijn schouders waar ik maar met mijn koude handen in mijn nek krabde. Het liefst renden ik eigenlijk nu naar binnen; niet door de kou maar omdat ik geen flauw idee meer had wat ik moest doen. Geen flauw idee meer waar ik goed aan deed en waar kwaad. Ik wist gewoon niks meer. Nathaniel was altijd mijn leidraad en die is kwijt en van George kan ik mijn leidraad niet van maken. Onze levens waren té verschillend en ik wilde George geen pijn of verdriet aan doen.
    ‘Sorry. Wil je nog iets buiten doen of wil je liever naar binnen? Fred en Leo zijn op de slaapzaal.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Stiekem zie ik best wel voor me hoe Jonah dit tegen Kealan zegt als Victoire nog irritanter gaat doen :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:



    Stiekem zie ik best wel voor me hoe Jonah dit tegen Kealan zegt als Victoire nog irritanter gaat doen :'D


    Oh ik dacht eerst dat hij vroeg wie al haar vriendjes middels wel niet geweest waren (A) tot ik beter ging lezen x'D haha Jonah u are so mean :'D en ik vind hem wel weer 'knap' op die foto... wss alleen omdat hij evil is :'D en stop met PLL plaatjes te posten D'; je weet dat ik ook addicted ben :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Oh ik dacht eerst dat hij vroeg wie al haar vriendjes middels wel niet geweest waren (A) tot ik beter ging lezen x'D haha Jonah u are so mean :'D en ik vind hem wel weer 'knap' op die foto... wss alleen omdat hij evil is :'D en stop met PLL plaatjes te posten D'; je weet dat ik ook addicted ben :<


    Ssht. Ik vind het veel te leuk en ik ben nog opzoek naar een gif van een quote van Noel die heel goed bij dit moment past :'D


    Spoiler alert: you will save yourself



    :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself



    Haha :'D ik ben Stiles hier en Dylan Everett is Lydia x'D haha. Och god :p



    Serieus als iemand dit zou zeggen; I would say SOLD :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    Dit is het gezicht van Kealan als Jonah een rare vraag stelt :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘M’n trui. Verpest. Het is een wijnvlek..’ Kealan geeft haar zijn vest en ik bal mijn hand opnieuw tot een vuist omdat Kealan het altijd koud heeft; iets wat ik zeker niet erg vind, maar op dit moment wel. Maar natuurlijk doet ze zijn vest niet dicht... ‘Dit is veels te vet. Ik wil geen nijlpaard worden.’ Ik rol met mijn ogen en zucht onhoorbaar.
    ‘Dus.. het leek ons leuk om naar zacharinus te gaan straks..?’
    Ik knik. 'Ja hoor, ik vind het goed.' Mijn stem klinkt alsof ik net uit bed kom, wat dus betekent dat hij vreselijk klink. 'Wil je mijn boterbier, ik hoef het niet meer. Kealie.' Het laatste zeg ik met een plagende ondertoon en ik hoor May een beetje lachen.
    'Ach, Chanel moet wat beter worden in bijnamen.' Ik kijk haar aan aangezien dit waarschijnlijk geen slim onderwerp is. 'Wat? Oh,' zegt ze als ze zich realiseert dat Kealan met Victoire verloofd was toen Kealan even een relatie met Chanel had. Hoewel het niet echt een relatie was.
    'Chanel bedenkt bijnamen voor iedereen. Ik word de hele tijd Jonie genoemd en dat is heel irritant,' zeg ik snel om een pijnlijke situatie te voorkomen. May kijkt me dankbaar aan en ik schuif mijn boterbier door naar Kealan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:



    Dit is het gezicht van Kealan als Jonah een rare vraag stelt :'D




    Jonahs antwoord (:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Arme Kealan; hij moet nu drie boterbieren leeg drinken x'D ook maar die van May dan maar? en een papagaaien sapje x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya