• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    ik vraag me af of jullie me haten omdat ik haast nooit reageer in andere topic (A)


    Ach, valt mee. Alleen wil ik Campius (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘..Nou, als we hier niet dood willen vriezen, is het wel handig om naar binnen te gaan,, hoewel het voor mij niet uit maakt.’ Zachtjes knikte ik terwijl ik maar naar mijn koude vingers keek die met mijn afgekloven nagels speelden. Waarschijnlijk zullen ze nooit meer tot hun oorspronkelijke staat terugkeren.
    ‘Ik weet niet wat er gebeurd is Camp; maar je weet dat je alles aan mij kan vertellen he? En wat het ook is, alsjeblieft straf jezelf niet op zo’n manier. Je bent mager; je eet niets. Je bevriest hier en doet geen jas aan en staat hier jezelf te mishandelen. En je bent erg gespannen; geen wonder dat ik me erge zorgen over jou maak.’ Langzaam schudden ik mijn hoofd, voordat ik even naar zijn gezicht staarde om weer naar mijn vingers te staren voordat ik een stap dichterbij deed om zijn jas dicht te ritsen waar ik even op mijn tenen ging staan om een kus in zijn hals te drukken voordat ik de jas helemaal dicht ritste. Zachtjes legde ik mijn handen rond hem heen waar ik mijzelf iets dichter tegen hem aandrukte. ‘Je hoeft je nu niet plotseling zorgen te maken; George. Ik weet dat het lang duurt; al het hele schooljaar maar er komt resultaat. Dat beloof ik.’ Met dat trok ik even mijn mondhoek omhoog terwijl ik maar figuurtjes tekende op.
    ‘..En dan ben ik net zoals jou; Fred, Ralf, Leo, Angelina- zoals iedereen is- zodat het wat prettiger voor jou is. Ik zei toch dat niks hoeft te veranderen. Je mag gewoon alles doen; alsof ik er niet ben- tot ik net zoals jou ben.’ Toch verlegde ik mijn handen in zijn nek waar ik hem zachtjes omlaag trok waar ik even van zijn ogen staarde om met mijn ogen naar zijn lippen af te glijden. ‘Ik hou zo veel van je. Zo ontzettend veel.’ Fluisterde ik zachtjes waarna ik mijn lippen tegen die van hem drukte.

    Kealan-Dereck Moore

    'Ja hoor, ik vind het goed. Wil je mijn boterbier, ik hoef het niet meer. Kealie.' De plagende ondertoon was duidelijk in zijn stem te horen waardoor ik hem even ongelovig aanstaarde voordat ik abrupt de boterbier van mijzelf tegen mijn lippen zetten om toch wat mijn rode wangen te verbergen.
    ‘Ach, Chanel moet wat beter worden in bijnamen. Wat? Oh.’ met dat drukte ik de beker nog meer aan mijn lippen; en merlin ik had nog nooit zo veel en zo snel boterbier gedronken.
    ‘Chanel bedenkt bijnamen voor iedereen. Ik word de hele tijd Jonie genoemd en dat is heel irritant.’ Met wat geschuif hielde ik mijn glas voor mijn lippen vandaan en veegde stiekem mijn witte snor weg. Oh merlin; alleen al met die gedachten voelde ik mijzelf roder worden. Wat gênant.
    ‘Chanel; is dat niet het meisje met die super slechte kledingstijl; daarnaast enorm dom..’ hoorde ik Victoire afkeurend zeggen; voordat ze de boterbiertjes van me weg greep.
    ‘Dit is slecht voor je; Kealan. Straks word je nog dik.’ Met dat wierp ze Jonah een blik die ik niet kon doorgronden waardoor ik maar gauw weg keek. ‘ik-ehm. Sorry.’ Murmelde ik maar terwijl ik met mijn hand door mijn haar ging om naar de achterste plukjes te grijpen.

    ik reken er op dat Jonah gaat zorgen dat kealan zich zo schaamt of iets dat hij iets sterkers gaat halen :Y)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2015 - 14:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mag ik nu klagen dat ik het stil vind? :Y) ach eigenlijk niet want ik moet nog steeds op die andere topic reageren :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Mag ik nu klagen dat ik het stil vind? :Y) ach eigenlijk niet want ik moet nog steeds op die andere topic reageren :$


    Haha, sorry :$ sinds.. ooit.. heb ik het onwijs druk ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ralf+Leo ga ik straks posten. Ik was het al op de computer aan het schrijven, maar mijn vader heeft die ingenomen waardoor ik nu via mijn mob alvast georgie post.



    George Weasley

    Hij schudde met zijn hoofd waarna hij mijn jas dicht ritste en ik nog heel even zijn lippen in mijm hals leek te voelen, voordat hij zijn armem om mij heen legde. Nog even keek ik hem aan voordat ik een glimlach tevoorschijn perste in mijn handen wat achter zijn nek plaatste om zachtjes met de puntjes van zijn haren te spelen.
    ‘Je hoeft je nu niet plotseling zorgen te maken; George. Ik weet dat het lang duurt; al het hele schooljaar maar er komt resultaat. Dat beloof ik.. en dan ben ik net zoals jou; Fred, Ralf, Leo, Angelina- zoals iedereen is- zodat het wat prettiger voor jou is. Ik zei toch dat niks hoeft te veranderen. Je mag gewoon alles doen; alsof ik er niet ben- tot ik net zoals jou ben.’
    Ik schudde zachtjes met mijn hoofd en murmelde nog: 'niet doen,' voordat hij zijn handen achter mijn nek plaatste.
    ‘Ik hou zo veel van je. Zo ontzettend veel.’ en met dat plaatste hij zijn lippen tegem die van mij aan, die ik maar kort terug beantwoorde voordat ik de kus, veels te snel beëindigde.
    'Merlin Campbell; ik hou ook van jou, als je gewoon zo blijft en niet veranderd. Tenminste, een gelukkigere versie van hoe jij nu bent. En weet je waarom ik niet wil dat je veranderd?' Vraag ik met een glimlach voordat ik met mijn hand wat door zijn haren woelde.
    'Je bent knap,' begon ik met een lach.
    'Lief, aardig,' met dat gleden mijn handen van zijn haren naar zijn wang waar ik zachtjes met mijn duim over streelde.
    'Betrouwbaar en speciaal; anders dan de anderen. Uniek..' ging ik maar door voordat ik mijn handen naar zijn buik verplaatste.
    'En heel soms kun je erg grappig zijn.'
    En met dat, sierde er een brede grijns rond mijn lippen waarna ik hem zachtjes in zijn buik begon te kietelen.


    Georgie is een mengsel van een romantische puppy die erg speels is :3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leo Jordaan

    'W-waarom ben ik zo een vreselijk persoon, Leo?'
    Ik keek Fred verward aan en schudde met mijn hoofd voordat ik een weg naar hem baande zodat ik naast hem stond.
    'Ik maak Ralf verdrietig, ik maak jou verdrietig en ik maak George verdrietig. En Campbell ook natuurlijk. J-je moet weggaan voor ik jouw leven nog meer verpest.'
    Ik schudde met mijn hoofd voordat ik wat twijfelend zijn kin pakte die ik wat omhoog trok zodat ik hem in zijn ogen aankon kijken.
    ‘ik ga je helpen met dit; maak je maar geen zorgen. Alles komt goed.’ Zei ik en twijfelde onwijs over mijn eigen woorden.
    ‘ik ga je helpen met Ralf; je moet jezelf bewijzen dat je echt van hem houd, tenminste, als je hem terug wilt. En als dat gedaan is, zal ik je alleen laten en- weet ik veel- zal ik op een meiden jacht gaan..? hoe dan ook; ik zal jullie relatie niet meer verpesten.’ Met dat liet ik hem weer los en draaide me om en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    ‘..als Ralf nooit in jouw leven gekomen was, hadden wij nu iets.’ Murmelde ik, meer tegen mezelf en beet even op mijn lip, hopend dat hij het niet gehoord had.

    Wees blij dat dit Leo is, als het iemand anders was, zou hij zeggen dat hij Ralf moest laten en iets met hem moest nemen of zo iets. Leo is trouw aan zijn crush in beste vriend <’3
    En als dit gebeurde met George en Campbell, George zou de dader gaan doden en tegen Campbell roepen dat hij niet van- niemand mag gaan houden dan alleen van hem :’D



    Ralf Auron

    sorry :'o

    Snikkend sleurde ik mezelf door de gangen, niet wetend wat ik moest doen of überhaupt naar toe moest gaan. Ik ben het zat. Ik wil dit niet meer- ik wil weg, stoppen, ik wil dood. Fred was de enige die onwijs dierbaar was voor mij, maar die heeft mij twee keer achter elkaar verraden. Hoe kan hij dat doen..? Merlin, als ik een klein beetje meer lef had, had ik Leo gedood. Ik liep door de deur van het kasteel naar buiten, het sneeuw in en slofte langs de torens van het kasteel tot ik bij een punt kwam waar niemand was en liet mezelf tegen het stenen muur aanvallen waarna ik wat luider begon te snikken. Merlin; ik wil dood..
    ‘Ralf?’
    Geschrokken keek ik op waar ik Anna in de verte zag staan. Ze had haar jas om zich heen geslagen, die geen rits had waardoor ze het met haar armen en handen het om haar heen hield alsof het haar leven was. Zo liep ze naar mijn richting toe en nam naast mij in het sneeuw plaatst te nemen en ik kon het niet laten en schoof wat weg.
    ‘wat is er aan de hand? Wacht; laat me raden.. het is Fred?’
    Zwijgend bleef ik stil zitten en veegde de laatste aantal tranen gauw weer weg. Het is het niet waard om nu voor hem te gaan huilen.. maar ik kon het echt niet inhouden.
    ‘Ralf; zeg dan wat!’
    ‘ja.’ Murmelde ik zachtjes en keek haar maar toch aan, waar ik haar kleien grijns nog net zag verdwijnen.
    ‘oh.’ Murmelde ze maar.
    Mijn onderlip begon wat te trillen voordat de tranen weer losbarsten.
    ‘ik- ik kan dit niet meer..’ siste ik zachtjes voordat ik weer wegkeek en weer wat luider begon te snikken waarna ik Anna haar arm om me heen voelde voordat ze me dichter naar haar toe trok.
    ‘Rustig maar Ralf; ik zei toch dat hij niet de ware was? Je bent nu tenminste weer vrij; bevrijd uit zijn spelletje. Alles komt wel weer goed, Ralf.’


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ugh die Anna moet echt weggaan. Ik haat haar.

    En dit is zo saaad (huil) Ik ga eerst maar de post met Nathan bij Next generation maken voordat ik mijn hart opnieuw breek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eigenlijk vind ik Fransico Lawchowski helemaal niet zo mooi...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Eigenlijk vind ik Fransico Lawchowski helemaal niet zo mooi...


    Volgens mij vindt jij niemand mooi behalve Dylan :x


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Volgens mij vindt jij niemand mooi behalve Dylan :x


    Dat is niet waar x'D ik ben ooit vreemd gegaan op Dylan Everett.. niet dat hij het weer mrja (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Dat is niet waar x'D ik ben ooit vreemd gegaan op Dylan Everett.. niet dat hij het weer mrja (A)


    :O Wie?
    Waarschijnlijk gaat hij ook wel eens vreemd op jou


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    :O Wie?
    Waarschijnlijk gaat hij ook wel eens vreemd op jou


    Zeer waarschijnlijk; maar hij weet niet eens dat ik besta; Dylan x'D dus ik denk ook dat het hem vrij weinig boeit.. :p

    & met iemand in real life.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Chanel; is dat niet het meisje met die super slechte kledingstijl; daarnaast enorm dom..’ Ik kan het niet laten om te glimlachen aangezien ik het helemaal met Victoire eens ben; wat tot nu toe waarschijnlijk nog niet voor is gekomen. Behalve dan dat we allebei vinden dat Kealan knap is.
    ‘Dit is slecht voor je; Kealan. Straks word je nog dik.’ Ze werpt me een blik maar ik heb geen idee wat ze ermee bedoeld. Daarom hou ik me maar gewoon stil.
    ‘ik-ehm. Sorry.’ Ik glimlach naar Kealan en dan verandert mijn glimlach in een grijns bij mijn idee.
    'Zullen we zo naar de Hog's Head gaan? Daar hebben ze wat sterkers dan boterbier. Zullen we eens zien hoe stoer onze captain eigenlijk echt is,' grijns ik terwijl ik er steeds meer zin in begin te krijgen. 'Dan doen we een drankspel. Iemand nog een leuke?' vraag ik, hopend dat iemand iets leuks weet.
    'Jonah, je weet dat het misschien geen goed idee is in verband met je-'
    'Dat maakt niks uit,' zeg ik zachtjes. Mijn medicijnen werken niet goed als ik alcohol binnen krijg en de laatste keer dat ik alcohol gedronken heb - wat ook meteen de eerste keer was, twee jaar geleden - heb ik een eerstejaars in elkaar geslagen omdat ik dacht dat hij May probeerde te versieren.
    Ik wil niet eens denken wat ik Victoire aan kan doen als ze Kealan probeert te versieren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Philip schreef:
    (...)

    Zeer waarschijnlijk; maar hij weet niet eens dat ik besta; Dylan x'D dus ik denk ook dat het hem vrij weinig boeit.. :p

    & met iemand in real life.


    Haha waarschijnlijk wel. Misschien moet je maar relatietherapie aanvragen :'D Kun je meteen opbiechten dat je vreemd bent gegaan en hij ook.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Solangelo schreef:
    (...)

    Haha waarschijnlijk wel. Misschien moet je maar relatietherapie aanvragen :'D Kun je meteen opbiechten dat je vreemd bent gegaan en hij ook.


    Sinds 2013 ofzo is hij weer single hoor x'd wat erg dat ik dat weet haha maar idk met wie hij gehad heeft :p wss iemand die geen celeb is; anders was heel internet wel volgegooid (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya