• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Jammer dat mijn idee niemand trekt, toch lezen mensen het. Is het dan zo moeilijk om even een reactie achter te laten? (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *O**O* IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN RIJEXAMEN!! *O**O*

    Ik ben zo blij, niet normaal meer.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 10:53 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    *O**O* IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN RIJEXAMEN *O**O*


    Aah wat goed! Gefeliciteerd ;D


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    (...)

    Aah wat goed! Gefeliciteerd ;D
    Dankjeweeeel!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik dit had geweten, was ik gewoon niet naar school gegaan.


    'Darling, just hold on'

    What to do, what to do?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dauth schreef:
    *O**O* IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN RIJEXAMEN!! *O**O*

    Ik ben zo blij, niet normaal meer.


    Gefeliciteerd! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Naevia schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd! *O*
    Dankjewel! Ik ben zo blij. ;3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het was een droom, het was een droom. Meer niet. Toch? Ooh, ik word hier zo gek van! D:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 12:31 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Dat heb ik weer. Dat ik thuis kom van het werk en met een ziek kind zit." Tja, jij koos er voor om kinderen te nemen. Ik had je voor je eerste kind al kunnen vertellen dat kinderen ook wel eens ziek worden. Deal with it.

    Buikpijn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben er zó klaar mee en heb er nu.al geen zin meer in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nog negen dagen, en dan mogen we je eindelijk halen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik heb al drie weken geen wiskunde meer gehad en twee toetsen die op me wachten, goed gedaan Tamara.


    wat was dit ookalweer

    Grr, ik wil gewoon de Switched at Birth episode op mijn mobiel kijken, want in mijn laptop kunnen geen oordoppen meer doordat dat ding kapot is.
    Maar natuurlijk kan ik op mijn mobiel niets meer kijken via watchseries.it en popcorntime wil op de een of andere manier niet op mijn mobiel gedownload worden (of ik heb de verkeerde link) en ik heb geen flauw idee waar ik anders Switched at Birth kijken kan. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •