• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Nou, die toetsen heb ik ook weer mooi verkloot. Gaat lekker zo. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben een grote mislukking.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, mijn nagellak is bijna een dag geheel intact gebleven. o.o Het overleefde zelfs de afwas, maar na het douchen zijn er toch twee stukjes afgebrokkeld.


    Your make-up is terrible

    And every time I look, I hope it's you.
    But it never is.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Idioooots


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat moment wanneer je eindelijk chocola hebt weten te bemachtigen en het is gesmolten ;-;


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik blijf lol hebben. :')


    Caution first, always.

    Eigen schuld, dikke bult.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo blij dat ik eindelijk de oven heb uitgevogeld hier. Ik hoop dat mijn havermoutbrokken lukken wieeh


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blijf eens zitten waar je wil zitten. In plaats van steeds alle trappen op en af te lopen omdat je niet weet wat te doen. Ga eens naar buiten bijvoorbeeld. Je bent al anderhalf jaar niet meer buiten geweest, behalve om de vuilnisbakken buiten te zetten of sneeuwruimen. En dan ook nog eens gaan zeiken wat wij allemaal verkeerd doen. Hypocriet eerste klas.

    Hahah heel herkenbaar voor mijn moeder :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ach ja, want het is oh zo makkelijk om andere mensen de schuld te geven.


    'Darling, just hold on'

    Laat ik maar eens sociaal gaan doen... meh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh my Goooooooooooooood :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Please don't.


    kindness is never a burden.