• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Zweinstein schreef:
    Grr, ik wil gewoon de Switched at Birth episode op mijn mobiel kijken, want in mijn laptop kunnen geen oordoppen meer doordat dat ding kapot is.
    Maar natuurlijk kan ik op mijn mobiel niets meer kijken via watchseries.it en popcorntime wil op de een of andere manier niet op mijn mobiel gedownload worden (of ik heb de verkeerde link) en ik heb geen flauw idee waar ik anders Switched at Birth kijken kan. :C


    TVmuse.com? Je kunt dan de serie intypen en klikken op de aflevering. Vervolgens staan er links bij de comments. (:
    Ik weet trouwens niet of ik sites hierop mag zetten? :/


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Marrish schreef:
    (...)

    TVmuse.com? Je kunt dan de serie intypen en klikken op de aflevering. Vervolgens staan er links bij de comments. (:
    Ik weet trouwens niet of ik sites hierop mag zetten? :/


    Ik heb ook geen flauw idee of dat mag. ;P
    Ik zal eens die website van je uitproberen, dankje! _O_

    edit: De link werkt niet echt.. ik in ieder geval bij de episode geen links om te kijken.. :/

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 15:33 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gawd, nooit geweten dat een nieuwe bril voor hoofdpijn zorgt.

    Waarom krijgt mijn zusje altijd dezelfde kleren als ik? Weet je hoe rot het voelt wanneer iemand je kopieert en ook nog alle complimenten ervoor krijgt? Alsof alles haar altijd leuker staat dan mij.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 15:34 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Ik heb ook geen flauw idee of dat mag. ;P
    Ik zal eens die website van je uitproberen, dankje! _O_

    edit: De link werkt niet echt.. ik in ieder geval bij de episode geen links om te kijken.. :/


    In de comments staan de links. :d
    Er zal staan dat het bericht spoilers bevatten, maar dan staat er een link in.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Naevia schreef:
    Waarom krijgt mijn zusje altijd dezelfde kleren als ik? Weet je hoe rot het voelt wanneer iemand je kopieert en ook nog alle complimenten ervoor krijgt? Alsof alles haar altijd leuker staat dan mij.

    Koop je niet zelf je kleren dan?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    WunWegWunDarWun schreef:
    (...)
    Koop je niet zelf je kleren dan?


    Ik koop ze wel zelf, maar mijn zusje schreeuwt dan dat ze hetzelfde wil hebben en dan wordt het gewoon voor haar gekocht. Als ze het niet krijgt, haalt ze namelijk op mijn slaapkamer wat ze op dat moment nodig heeft.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2015 - 16:38 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb echt geen zin om moeite te doen als er toch niet op me gereageerd wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry, ik heb echt geen medelijden meer met je zielige gedrag. Het is duidelijk dat je wil opvallen en dat je wil dat iedereen medelijden heeft. Jij toont ook amper tot nooit medeleven voor een ander persoon, dus ergens vind ik niet dat jij het dan wel verdient.


    16 - 09 - '17

    Je maakt 't er allemaal zelf naar met je domme antwoorden. Ergens vind ik het wel grappig, maar aan de andere kant vind ik het gewoon irritant. Ja, je bent irritant. Voel je je nou happy dat je irritant bent? Zo ja, pathetic.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    You're no fun anymore.


    i put the fun in funeral

    Dan Avidan, you're a gift to mankind.


    Caution first, always.

    Naevia schreef:
    (...)

    Ik koop ze wel zelf, maar mijn zusje schreeuwt dan dat ze hetzelfde wil hebben en dan wordt het gewoon voor haar gekocht. Als ze het niet krijgt, haalt ze namelijk op mijn slaapkamer wat ze op dat moment nodig heeft.
    Wat een kut kind. (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Who cares dat het twee maanden vrijdag de 13e is, alsof dat echt een dag is van ongelukken --'
    Mensen kunnen zich zo, maar dan ook zo erg aanstellen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw. Nu weet ik hoeveel ik uiteindelijk voor je waard was.
    Je liet me stikken toen ik je nodig had. Had ik drie jaar geleden moeten achter komen, dan was ik met een grote boog om je heen gegaan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.