• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    O god found my new jam


    i put the fun in funeral

    Van die dagen dat je absoluut geen zin hebt in eten. Behalve chips.

    Oké, tijd voor Better Call Saul. :Y)


    Caution first, always.

    Fuck you!


    26 - 02 - '16

    Nooit gedacht dat ik je zo veel zou gaan haten.


    Ik wil naar dat feest, laat me gewoon gaan. Ik weet dat ik net ziek ben geweest maar moet ik me nog verder isoleren van vrienden? :'D


    wat was dit ookalweer

    Wauw. Wie had er ooit gedacht dat Mozart en techno goed matchen? :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Wauw. Wie had er ooit gedacht dat Mozart en techno goed matchen? :'D


    You're making me curious x)


    OTOFT: Nog 10 minuutjes studeren. Dat valt wel te doen, toch? xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zweinstein schreef:
    (...)

    You're making me curious x)


    OTOFT: Nog 10 minuutjes studeren. Dat valt wel te doen, toch? xd




    Het zal niet iedereens smaak zijn (trance/techno is normaal gesproken ook niet mijn favoriet), maar voor een remix vind ik hem nog best leuk. :'D

    [ bericht aangepast op 10 feb 2015 - 19:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het is misschien het best, of wellicht het gezondst. . . Maar het doet pijn. Een ander woord heb ik er niet voor.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Are you for real? Heb je niets beters te doen dan mij continu af te branden?!


    26 - 02 - '16

    You kidding me? Even fate is plotting against me - so done


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Goed. Negeer me maar. Ik weet donders goed dat gelijk heb


    26 - 02 - '16

    Ik zou willen dat ik alles kon wissen. Maar dat kan ik niet. Het is het enige dat ik nog over heb.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oh nee, niet weer. Het beeldscherm van mijn laptop begint langzaamaan steeds slechter te worden... Het lijkt bijna alsof een verbinding niet helemaal goed meer werkt, of zo. Af en toe wordt het helemaal grijs. D:

    Sterf niet, mijn vriend. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.