• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Repair schreef:
    Ik zou willen dat ik alles kon wissen. Maar dat kan ik niet. Het is het enige dat ik nog over heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Geen beter bijpassende usernaam dan deze. Hoe verzin ik het na precies een jaar. Dit is ook de eerste en laatste keer dat ik een usernaam kies die ik al een keer gehad heb. (:

    Oh god, just thank you for existing, you're one of the greatest and sweetest people I've ever had the pleasure to meet. I could lose everything but please, not you.

    Wat een kutspel.


    Caution first, always.

    Ach, wat zijn we weer netjes.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    nice himym reference :')

    Jij doet je heel anders voor dan je eigenlijk bent, omdat je gewoon een walgelijk persoon bent.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Cullen, jouw rotkop is echt moeilijk om te tekenen. (cat)


    Caution first, always.

    Hopen dat ik vandaag m'n ogen open kan houden en vanavond maar nog een poging doen om op tijd te gaan slapen.


    Sand schreef:
    Hopen dat ik vandaag m'n ogen open kan houden en vanavond maar nog een poging doen om op tijd te gaan slapen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I want you.


    26 - 02 - '16

    Kalon schreef:
    I want you.
    I want me too :Y)
    Over een uurtje ga ik op weg naar mijn rijexamen. Ik hoop dat ik tijdens de rit kalm kan blijven en dit ook kan uitstralen. Van nature uit ben ik een chaoot en dit heeft heel veel invloed op hoe ik rij. Hopelijk kan ik het deze keer een beetje onder controle houden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Frans leren op de vroege ochtend. Wat een feest.

    En dan zeg.je dat ik het snel doe :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Je zou toch eens een discussie moeten aangaan en niet pussy zijn en de berichten verwijderen. Dat is niet zo aardig als ik je een vraag stel. Nu viel je me aan om niks, want je had in de uitleg van mijn quiz kunnen lezen dat het niet mijn mening was en het alleen een stelling was.