• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    'En jij denkt dat ik niet om Ralf geef hè?!'
    ik stop met lopen en kijk hem verbaasd aan. Merlin, denkt hij echt dat ik er zo over denk?
    'Ik vraag me dan toch wel heel erg af hoe het komt dat Campbell zichzelf verhongert, alleen omdat hij denkt dat hij anders niet genoeg voor jou is! En dat hij de hele tijd van je weg wil. Ik denk dat jij iets te snel mensen beoordeeld hoewel je eens naar jezelf zou moeten kijken!'

    Ik negeerde al de studenten die ons aankeken en stampvoette richting Fred toe om hem impulsief ruw tegen het muur aan te duwen.
    'hou je verdomde bek dicht, Fred,' siste ik en drukte hem maar tegen het muur aan.
    'ik begrijp waarom Ralf van jou gevlucht is, dat heeft hij goed gedaan. Je bent veranders; jij bent geen Fred. Jij bent een klootzak.'
    nog eens drute ik hem keihard tegen het muur aan en negeerde ieeereen die geschrokken om ons heen stondem.
    'jouw mening boeit mij geen ene reet. Wat je ook met Leo doet, Ralf, of je nou plotseling dood valt of zelfmoord pleegt; het boeit me geen ene fuck. Dat wilde je toch zo graag? Hier krijg je het.'
    met een ruk liet ik hem weer los en draaide me om.
    'vergeet die fopshop- ik ben het zat, ik geef het op. Leid je eigen leven maar, mij zul je niet meer zien.' en met dat wurmde ik me tssen de studenten door, ver weg van Fred vandaan.

    @woeddeaanval. Het is beter dt als even niemand naar hm komt anders looot het echt slecht af.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Camp trekt leo wel mee na leo's post :'x mits fred het goed maakt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben bezig met een pokewar op Facebook dus sorry als ik niet reageer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leo Jordaan

    'Hoezo niet.. Alles.. altijd.. Jij, Ralf en Fred.. Ik heb Fred en Ralf suïcidaal gemaakt.. George vertrouwd mij even met een taak; met een simpele opdracht en ik verpest het wéér. Ralf zei zelfs dat ik weg moest gaan… hij gaat zo boos op míj worden. Erger dan vanmiddag. Oké maar dat is allemaal bijzaak; maar Leo ik heb niemand na George en jou en jij houd van Fred dus ik ben echt zo egoïstisch dat ik hiermee je hulp vraag.. maar ik moet Fred en Ralf bij elkaar krijgen… of Ralf en George.. ik moet iets doen.. want George mag niet weten dat ik alles verpest heb… als hij daar achterkomt.. het is zeker de druppel..’
    ik keek hem verward aan en schudde zachjed met mijn hoofd voordat ik een glimlach tevoorschijn toverde.
    'ken je George wel, Cam? Ik kan je garanderen dat hij niet boos zal worden. Echt niet; wees maar niet bang.'
    met een zwak glimlach leunde ik achterover tegen het muur aan en keek even weer weg.
    'als je wilt kunnen we hem nu opzoekken en kun je tegen hem zeggen dat Ralf gewoon te verdrietig is en niet wilt praten of zo. Hij gaat echt niet boos worden, cam..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eigenlijk ben ik wel bang dat George nu Campbell gaat slaan..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Eigenlijk ben ik wel bang dat George nu Campbell gaat slaan..


    Wees maar niet bang xq

    Argh, ik haathet dat jij samennmet cam, george als een slechterik ziet, de hele tijd denken dat hij boos gaat wordenom iets kleins en al, het maktmij sad D':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Wees maar niet bang xq

    Argh, ik haathet dat jij samennmet cam, george als een slechterik ziet, de hele tijd denken dat hij boos gaat wordenom iets kleins en al, het maktmij sad D':


    Sorreh D'; misschien moet Leo straks Camp maar meetrekken naar George D'; want Camp is echt een Pufje en geen Leeuwtje. Hij is niet dapper D;' integendeel; hij is doodsbang :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    'hou je verdomde bek dicht, Fred.' Hij drukt me tegen de muur en ik probeer niet te laten merken wat er allemaal in me om gaat. 'ik begrijp waarom Ralf van jou gevlucht is, dat heeft hij goed gedaan. Je bent veranders; jij bent geen Fred. Jij bent een klootzak. Jouw mening boeit mij geen ene reet. Wat je ook met Leo doet, Ralf, of je nou plotseling dood valt of zelfmoord pleegt; het boeit me geen ene fuck. Dat wilde je toch zo graag? Hier krijg je het. Vergeet die fopshop- ik ben het zat, ik geef het op. Leid je eigen leven maar, mij zul je niet meer zien.' Ik kijk hoe hij wegloopt. De woorden blijven in mijn gedachten ronddwalen. Hij meende ze allemaal.
    Zonder echt goed na te denken loop ik als in een waas naar de astronomietoren. Als er niemand is die verdrietig om me zal zijn, waarom zal ik er dan nog zijn?? Als ik aankom kijk ik naar beneden. Oh Merlin, dit is ver. Maar ik vind het oké. Ik vind het oké dat het heel diep is, dan weet ik zeker dat het maar en korte klap is.
    Een korte klap die helemaal niks vergeleken is bij de pijn die ik andere mensen aan doe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Oke gaat George er heen? Anders breng ik Camp en Leo er heen D";


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Oke gaat George er heen? Anders breng ik Camp en Leo er heen D";
    ,

    Ik weet een beter persoon ..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...),

    Ik weet een beter persoon ..


    JAAAAAAAAAAAAAAAA :'D u make me happehhh ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Je zou het niet verwachten, maar ik stond ook tussen de de bende met studenten in en luisterde naar de ruzie van Fred en George. Toen George hem verliet en uedereen verbaasd en angstig achterliet, zag ik hoe Fred ook uit zicht verween. Emotieloos keek ik toe hoe de studenten met elkaar begonnen te roddelen en praten over de twee jongens, wat ik negeerde en zonder na te denken achter Fred aanliep.
    'Fred..'
    hij reageerde niet. Ik volgde hem tot aan de astronomie toren en ik wist dat hij een poging zou wagen om te springen, hoewel het ng steeds niet echt aanvoelde. Maar alsnog, hier stonden we dan, Fred Weasley die klaar staat om te springen en zijn ex, ik die achter hem staat. Niet voor lang tenminste. Ik kwam naast hem staan en keek even naar de gond, ver onder ons.
    'je bent het echt zat van het leven.. Fred?' vroeg ik en hield succesvol mijm tranen tegen.
    'i-ik had dit niet van jou verwacht.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    In plaats van dat hij een tip gaf; ging hij enkel met een kleine glimlach tegen de muur aan leunen.
    ‘Ken je George wel, Cam? Ik kan je garanderen dat hij niet boos zal worden. Echt niet; wees maar niet bang. Als je wilt kunnen we hem nu opzoeken en kun je tegen hem zeggen dat Ralf gewoon te verdrietig is en niet wilt praten of zo. Hij gaat echt niet boos worden, Cam.’ Nerveus beet ik aan mijn afgekloven nagels. Waarom zou George niet boos worden; Nathaniel zou boos geworden zijn.
    ‘Ik weet het niet, Leo. Ik weet het niet meer. Ik weet niks meer.’ Murmelde ik weer waar ik aan mijn lip begon te pulken. Ik moest gewoon George vermijden tot ik een idee had. Meteen vaarde dat idee weg toen ik een hoop geluiden van achter de deur hoorden; gejoel en dergelijke waardoor ik snel naar buiten stormde en daar nog net George; vol met woedde van Fred weg zag lopen; die op zijn beurt ook wegliep. Nerveus keek ik naar elk en kwam tot de conclusie dat ik George niet alleen durfde te volgen; waardoor ik naar Leos arm greep en hem mee de menigte door trok om George te stalken waarbij ik dichter naar hem toe boog en zenuwachtig fluisterde; ‘Wat moet ik zeggen?’ murmelde tot ik Leo los liet om de laatste paar stappen tussen mij en George; dat al te veel was voor mijn longen- hijgend te overbruggen om mijn armen van achter hem om hem heen te slaan. ‘Wat is er gebeurd; George?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    en toen was ik alleen D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nope, hero ''B'' is here. De hele dag sta ik via mijn mobiel te posten en god, ik ben er echt gewend aan geraakt, hoewel ik nog steeds niet kan wachten tot ik eindelijk een echte telefoon krijg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••