• Kan de liefde overleven in een gespleten wereld? De wereld is gespleten in een rijke perfecte wereld, met prachtige gebouwen, nette parken, en de mooiste huizen, het paradijs, en een arme verwaarloosde wereld, met verkoolde velden, trieste bomen zonder vruchten, en krakkemikkige hutjes, de hel. Toch is in het paradijs niet alles perfect, en in de hel die alles slecht. Wat als je de liefde niet kan vinden in het paradijs, is het dan wel zo mooi? Wat als de liefde warm straalt in je hart in de hel, is het dan wel zo slecht? Maar liefde tussen deze twee werelden hoort niet te bestaan. De uitgemergelde jongeren in hobbezakken, horen niet in contact te komen met de goed doorvoede jongeren in prachtige kleren, laat staan dat er liefde tussen hen opbloeit. Maar wat als het wel gebeurt? De jongeren uit de hel kunnen niet naar het paradijs komen, behalve als ze eens per maand de belastingen van hun familie moeten betalen. De jongeren uit het paradijs mogen wel op een dagpas naar de hel, maar wie wil in godsnaam vrijwillig naar dat dodenmansland gaan? Daarbij mag je niet langer dan een dag blijven op je dagpas, want anders mag je nooit meer terugkomen. Hoe kan een illegale liefde ooit overleven in deze gespleten wereld?


    Rollen:
    ~ [R] Louis William Tomlinson: Ludovici
    ~ [R] Harry Edward Styles: Skajem
    ~ Niall James Horan:
    ~ [R] Zayn Javadd Malik: Bain
    ~[R] Liam James Payne: Vociferor

    ~ Bewaker Hell:
    ~ Bewaker Paradijs:

    ~ Overige rollen, denk hierbij aan ouders, vrienden, broers en zussen.
    ~ [R] Broer Louis: Murray
    ~ [R] Verpleegkundige Amelia 'Amy' Katherine Donnolly: Ludovici

    Regels:
    Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Houd het graag REALISTISCH!
    Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    16+ mag.
    Alleen Ludovici maakt nieuwe topics aan.
    Op het overtreden van al deze regels zal na twee waarschuwingen je personage verwijderd worden.


    Veel plezier!

    Het is het einde van de maand en het is het begin van de middag rond een uur of half twee. De mensen uit de Hell hebben de mogelijkheid om hun salaris op te halen, bij wat de kloof word genoemd, wat een scheiding maakt tussen het Paradijs en de Hell. Natuurlijk is het eerste wat je ziet de weelde van het Paradijs, om te laten zien wat zij wel hebben en wat de Hellenaren niet hebben. De mensen uit het Paradijs krijgen de keuze of ze een dagpas willen voor de Hell en zo ja, deze op te halen bij het passenkantoor, in het midden van het winkelcentrum in het dorp. De waarschuwing word meegegeven, zoals iedere keer, dat als je niet op tijd terug bent, je nooit meer terug mag gaan.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:06 ]


    'Darling, just hold on'

    Louis Tomlinson.
    Ik probeerde Zayn iets gerust te stellen en het leek te werken. Hij besloot Amy nog een kans te geven, schreef hij op het notitieblokje en ik knikte goedkeurend. De klanken die hij daarna uit stootte leken op een afscheid en ik stond snel op, om nog even gerustellend door z'n haar te woelen. 'Tot straks' vertelde ik hem en ik glimlachte nog even naar hem. Hij verontschuldigde zich nog voor de snippers op de grond en ik wuifde het weg. 'Het is al goed man' zei ik duidelijk met een korte knik. Ik liep weer terug naar Harry en ging naast hem zitten en ik hoorde hem zeggen dat Zayn eigenlijk niet weg hoefde, en dat hij ook wel kon blijven. Ik keek even naar Zayn, maar het zag er niet naar uit dat hij bleef. Hij had er vast geen zin in om ons klef bezig te zien zijn. Ik sloeg mijn armen om Harry heen en beet zachtjes in z'n oor. 'Hij gaat Amy opzoeken' fluisterde ik zacht in z'n oor, 'En we hebben zo het rijk alleen' fluisterde ik met een lichte grijns rond mijn mond. Ik keek nog even naar Zayn en gebaarde naar hem, dat als hij hulp nodig had, dat hij gewoon moest terug komen. 'Dag Tilda' Ik gaf de hond nog een aai over haar kop, 'Goed de schapen bewaken huh' zei ik haar met een klein lachje. Ik gaf Zayn nog een gerustellend klopje op z'n arm, want hij zou zo waarschijnlijk wel weg gaan, want hij had vast geen zin in het kleffe gedoe van Harry en mij.


    'Darling, just hold on'

    Liam James Payne.

    Amelia komt naar me toe, geode, oude Amelia. Het enige meisje dat ik ken dat niet meteen voor me zwicht, maar als ik mijn zinnen erop zou zetten zou zelfs zij binnen de kortste keren onder me liggen, letterlijk. Nu ik er over nadenk, ik heb Amelia altijd een beetje saai gevonden en ben daarom nooit in haar geïnteresseerd geweest, maar ze is niet lelijk en daarbij verveel ik me, misschien kan zij me hiertegen verhelpen. "Hallo Amelia," zeg ik met een oogverblindende glimlach, wetend dat het geen zin heeft om geen zin heeft om het direct op het versieren te gooien bij deze dame. Ze is al snel weg, om iemand te helpen, maar komt dan weer terug en daar zijn veel leuke dingen over te zeggen, maar dat zou de boel er niet makkelijker op maken. "Hetzelfde als jij doet, helpen," zeg ik vriendelijk. Ik kom mensen helpen, min of meer, met een beetje Liam in hun achterste voelen ze zich toch altijd weer beter. En al breng ik ze geen eten, of help ik niet met hun gezondheid, geluk is toch ook een primaire behoefte? Dus ja, ik help mensen, daar is geen woord van gelogen, technisch gezien dan niet.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Ik keek nog even naar Louis en Harry, die me nog wat dingen toezeiden, die me best wel goed deden. Nu ik toch mijn paar woordjes kon zeggen, leek hij plots een stuk opener te zijn tegenover me. Vertel Harry dat hij van me goed voor je moet zorgen en hij me een goede gast lijkt. Schreef ik nog, en ik liet het aan Louis zien. Daarna stapte ik toch de deur uit met Tilda om Amy te zoeken. Ik zag haar niet veel verder staan met nog een jongen uit het Paradijs. Ik liep naar haar toe en tikte op haar schouder, voor ik haar mijn eerder geschreven woorden aan haar liet zien Amy. Ik had niet boos mogen worden, maar ik kan er gewoon niet tegen als kind of zielenpoot behandeld te worden. Als je wil, wil ik je 1 kans geven. Meer woorden ging ik er niet vuil aan maken. Intussen stond Tilda haar tanden te showen naar de jongen die bij haar stond. Dat deed ze niet snel, maar ze had een goede mensenkennis, zeker voor een hond. Ik keek dus ook heel argwanend naar de jongen, voor ik mijn ogen op Amy richtte om haar reactie te kunnen zien. Nu was het namelijk niet heel aardig haar buiten te sluiten, want ik gaf haar weer een kans, een schamele kans, maar een kans. Toch was ik nog wel erg op mijn hoede voor de jongen naast Amy. Ik vertrouwde hem voor geen meter, vooral omdat Tilda hem niet vertrouwde. Zij was mijn alles, alles wat ik miste, kreeg zij wel mee, en dat was heel belangrijk voor me. Als zij iets dus niet vertrouwde, vertrouwde ik het nog een heel stuk minder.


    Bowties were never Cooler

    Amelia 'Amy' Katherine Donnolly.
    Ik keek naar Liam en ik vroeg me af wat hij hier nu eigenlijk deed. Hij was zo'n luxe type, niet zo'n iemand die zich vrijwillig in de Hell zou begeven. Ik vroeg aan hem wat hij hier deed en het kwam er misschien wel wat bot uit. Hetzelfde als mij vertelde hij toen en ik schoot in de lach. Heel even maar, want toen was mijn gezicht weer in de plooi. 'De mensen zeker vermaken met je arrogante gedrag'? Ik trok een wenkbrauw op en schudde mijn hoofd. Verbaasd draaide ik me om toen ik iemand op m'n schouder voelde tikken en ik stond oog in oog met de jongen die ik even daarvoor verlaten had. Hij liet me een briefje zien en ik las het vluchtig door. Hij gaf me nog een kans, als in hem maar niet als een kleine kleuter zou behandelen. Ik knikte bedachtzaam en glimlachte voorzichtig naar hem. 'Het spijt me van mijn gedrag' vertelde ik hem, 'Ik had beter moeten weten' Ik hoorde gegrom en keek naar de hond die naast de jongen stond en hij gromde naar Liam. 'Zelfs de hond mag je niet' zei ik hem spottend en ik gniffelde zachtjes. Ik keek weer terug naar Zayn. Ik had eigenlijk geen idee hoe ik deze kans zou aanpakken, misschien had hij zelf ideeën, want ik wist niet precies waarmee ik hem kon helpen. Geld en eten deed het altijd goed, maar niet iedereen kon het waarderen dat ik er zo mee liep te strooien en daar was Zayn ook zo'n voorbeeld van. 'Waar kan ik je mee helpen'? Vroeg ik hem duidelijk. 'Is er in de familie iemand ziek geweest, kan ik jou ergens mee helpen'? Ik duwde een haarlok achter m'n oor en ik keek naar de jongen die coor me stond.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Nadat Zayn had gezegd dat hij zo weg ging voelde ik weer iemand naast me gaan zitten, wat om meerdere redenen alleen Louis kon zijn. Ik legde mijn hand zacht op zijn knie en gaf er een kneepje in terwijl ik tegen Zayn zei dat hij niet per se hoefde te gaan, van mij in ieder geval niet. Ook al hadden we vaak zat onze miscommunicaties, hij was Louis' beste vriend en ik wilde gewoon met hem op kunnen schieten. Toch, zelfs zonder woorden had ik door dat zijn besluit vast stond en het zometeen alleen nog Louis en ik zou zijn. Ik gniffelde even toen hij zijn armen om me heen sloeg en zijn tanden zachtjes in mijn oor zette. Begrijpend knikte ik bij zijn uitleg en liet een kleine grijns zien door de toevoeging. Ik hoorde hoe Louis een papiertje onder zijn neus kreeg en niet veel later voetstappen die de kamer verlieten, waarna het nog met een klap van een deur stil was in het huis. Langzaam richtte ik me op de jongen naast me en ging heel licht met mijn vingertoppen over zijn wang. "Dus, zijn er hier nog spannende dingen gebeurd terwijl ik weg was of iets anders dat ik moet weten?" vroeg ik hem rustig. Het was fijn om gewoon even te kunnen horen wat ik allemaal had gemist in zijn leven en soms kwamen er nog verhalen uit die ik helemaal niet had verwacht. We konden wel sms'en, maar dat kostte hem weer ook geld en ik wilde zoveel mogelijk voorkomen dat hij dat aan me uitgaf, hij had het zelf al hard zat nodig. Aangezien hij toch al zijn armen om me heen had geslagen kon ik er makkelijk verder in wegzakken en mijn hoofd tegen zijn schouder leggen, om vanaf daar heel zacht mijn lippen in zijn nek te drukken. Ik had het gemist om hem gewoon te kunnen zoenen, wanneer ik wilde en waar ik wilde. Het was niet zo makkelijk als het leek om hem vaak op te komen zoeken, ik had wel mijn studie en mijn ouders vonden het niks dat ik die paar keer naar de Hell ging om te helpen, ze mochten niet achterdochtig worden. Dus er was telkens een periode dat er geen enkel contact tussen Louis en mij was en de vierentwintig uur die we telkens hadden moest dan tot het volste benut worden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Zayn duwde nog een papiertje onder mijn neus en ik las snel door wat hij nog tegen me wilde zeggen en ik knikte naar hem dat ik dat zou doen. 'Zayn zegt dat je hem een goede gast lijkt en dat je goed voor me moet zorgen' vertrouwde ik Harry zachtjes toe, 'Maar je bent een goede gast, een hele leuke goede gast' zei ik met een giechel. Want dat was gewoon zo, anders zaten we hier nu niet en hadden Harry en ik geen relatie. Ik voelde z'n vingertoppen over zijn wang gaan en hij vroeg of er nog spannende dingen waren gebeurd of dat er iets anders was dat hij moest weten en ik dacht even na. 'Niet sinds de vorige keer dat je geweest bent' vertelde ik hem. Hij drukte zacht zijn lippen in mijn nek en glimlachend aaide ik door z'n krullen. Ik vond het verschrikkelijk als ik Harry niet elke dag kon, maar ik begreep het wel, want z'n ouders kon hij ook niet telkens het ene smoesje naar het andere geven, waarom hij telkens naar de Hell zou gaan. Amy kon dan nog zeggen dat ze mensen ging helpen en dat zou dan nog wel begrepen worden. Maar hun liefde was ten strengste verboden en daar kon Louis dan weer niet tegen. 'Ik heb wel binnenkort mijn examen' vertelde ik hem zachtjes en ik drukte een kus op z'n wang, 'Dan ben ik eindelijk docent' zei ik met een een kleine grinnik, 'Kan ik allemaal vervelende kinderen uit mijn klas weg sturen' Ik drukte nog een kus op z'n wang en toen een achter z'n oor en ik beet opnieuw zachtjes in z'n oorlel en ik grijnsde even. 'Ik heb je zo gemist Harry' fluisterde ik hees in z'n oor en ik trok zachtjes aan z'n krullen.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik glimlachte toen Louis me vertelde wat Zayn hem had laten lezen. Natuurlijk zou ik goed voor hem zorgen, wat zou ik anders moeten doen. Het was fijn om te horen dat ik geaccepteerd leek te worden, zelfs al kwam ik van het paradijs. Ik aaide over zijn wang terwijl ik vroeg of ik nog dingen had gemist, waarna ik in de tijd dat hij erover nadacht rustig met een plukje van zijn haar speelde. Ik knikte en pruilde een beetje toen hij zei dat er eigenlijk niks gebeurd was, want ik luisterde altijd heel graag naar hem. Ik was onderuit gezakt in zijn armen en kuste zijn nek, om een paar genietende geluidjes over mijn lippen te laten rollen omdat hij door mijn haren aaide. Het was jammer dat ik niet elke dag de kans kreeg om zo in zijn armen te liggen of mijn liefde voor hem kon uiten, maar het was nou eenmaal niet anders en we konden het niet beter maken. Ik keek zo goed mogelijk naar hem op bij zijn woorden dat hij binnenkort examen had. "Dan kun je mij zeker ook wel een aantal dingen leren, hm?" zei ik met een suggestieve grijns. Louis wist vast wel dat ik het niet over geschiedenis had. Ik gniffelde zacht tegen zijn nek aan om de zoenen die hij me gaf en zijn tanden die ik weer voor even voelde. Een korte rilling ging door me heen dankzij de toon van zijn woorden en omdat hij voor de tweede keer aan mijn krullen trok. "Ik jou ook, Lou. Zo veel," mompelde ik en ging overeind zitten zodat ik op zijn schoot kon kruipen met mijn benen aan weerszijden van de zijne. Nu kon het, dus drukte ik mijn lippen stevig op die van hem en haakte mijn vingers door zijn te lange haar om hem dicht tegen me aan te kunnen houden. Speels beet ik zacht op zijn onderlip en grijnsde in de kus. We waren toch alleen, tenzij Louis' broertje opeens op zou duiken, wat ik echt niet hoopte. Hoewel, Phil wist hopelijk ook dat ik er vandaag zou zijn en het dan niet slim was zomaar binnen te komen vallen. Ik kuste de jongen met alle liefde die ik hem de afgelopen tijd niet had kunnen geven, wat nog wel wat was en dat op deze manier over probeerde te brengen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik had eigenlijk niet veel spannende dingen aan hem te vertellen, behalve het ding dat ik bijna mijn examens in ging en dat ik over niet al te lange tijd, als alles goed ging, dat ik me dan docent Geschiedenis kon noemen. Ik grinnikte zacht toen hij met z'n typische Harry grijns naar me op keek en zei dat ik hem vast wel een aantal dingen kon leren. 'Als je niet oppast, krijg je billenkoek stouterd' zei ik grijnzend terug. Hij zuchtte genietend toen ik door z'n haren aaide en dat kon ik gewoon uren blijven doen als ik dat wilde, want ze voelde altijd zo lekker zacht aan. Ik vertelde hem dat ik hem had gemist, en hij had mij ook gemist en met die woorden ging hij met z'n benen aan weerskanten van me zitten. 'Hm' mompelde ik zachtjes toen hij stevig z'n lippen op die van mij drukte en plagend op m'n lip beet. We waren nu alleen, Phil hing god mag weten waar uit en zou als hij slim was, nog niet thuis komen. Ik zoende hem ruwer terug en trok nog wat harder aan z'n haren. 'Laten we naar de slaapkamer gaan' mompelde ik met een grijns tegen z'n lippen aan, 'Daar worden we niet gestoord' Ik schoof iets naar voren en langzaam, met Harry in m'n armen stond ik op. Hij was niet zwaar, ik had het wel eens vaker gedaan en dan was hij negen van de tien keer bang dat ik hem liet vallen, maar het gebeurde niet. Zoenend met hem liep ik richting mijn slaapkamer en ik duwde de deur open met een voet. Het voordeel van een appartementje bewonen was, dat alles gelijkvloers was. Geen trappen of andere obstakels die ik moest ontwijken. Ik draaide me om en duwde met mijn rug de deur dicht. Geen moment waren mijn lippen van die van hem geweken. 'Hm' mompelde ik tegen z'n lippen en langzaam liep ik met hem in mijn armen naar het bed. 'Alleen jij en ik' bracht ik even uit, toen ik toch echt even een pauze van z'n lippen moest nemen en toen ik daarna weer een teug adem had genomen, zoende ik hem weer door en mijn mond ging naar z'n nek en ik beet er even zachtjes in. Je kon het geen zuigzoen noemen, ik kon sowieso geen zuigzoen op een zichtbare plaats zetten, dan had hij een probleem.


    'Darling, just hold on'

    Liam James Payne.

    Amelia schoot even in de lach en ik trek één mondhoek omhoog, evenals mijn wenkbrauw. "Ik denk dat ze voor vermaak aan jou genoeg hebben. Ik verveelde me gewoon, dus besloot hier wat rond te kijken en als ik ergens kan helpen zal ik dat doen." Een donkerharige god komt aanzetten en Amelia richt zich op hem, terwijl zijn hond op mij focust, die is enkel niet zo gezellig en begint te grommen. Ik negeer het beest, honden vind ik met alle eerlijkheid hartstikke leuk, maar jammer genoeg heb ik er nooit één gemogen. En als Amelia een opmerking over het dier moet maken haal ik mijn schouders enkel op. Ik ben echt niet zo dom om nu te bukken en het beest te aaien, want ik weet dondersgoed dat -dat gegrom niet positief is. Ik ben niet dom, al kom ik niet altijd even slim over, ik heb hersenen en kan dingen prima begrijpen. Ik vraag me een beetje af waar Fylo is, zeker gezien ik zijn broer net nog gezien heb. Anyway, het maakt me ook niet heel veel uit, ik zoek zomenteen wel iemand anders, mijn ogen hebben al genoeg gevonden. Natuurlijk, ik heb Maddy net nog gedaan, maar haar blowjob was niet om heel enthousiast te worden en de rest van de seks was al even nah. Het was oké, ze is onderdanig en niets gaat haar te ver. Maar ik heb nu wel zin in iets spannenders.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Ik keek goed naar Amy's lippen terwijl ze sprak. Blijkbaar was het grappig dat Tilda haar vriend niet mocht. Ik snap de grap er niet van, maar goed. Haar vraag deed me mijn schouders ophalen, en daarna verder te schrijven. Mijn zusje een maand geleden, maar dat gaat weer een stuk beter. Ik weet niet zo goed wat je kan doen. We zijn allemaal gezond en hard aan het werk. Waarom is het trouwens grappig dat Tilda je vriend niet mag? Normaal doet ze echt niet zo. Ik liet het aan haar zien en keek toen de jongen nog eens argwanend aan. Hij had een zeer goed lichaam, dat zag ik zo ook wel, maar een arrogante blik in zijn ogen en zijn duidelijk expres luxe kleding, deden me tegelijkertijd van hem walgen als kwijlen. Ik bleef een jongen, met sommige behoeftes, waar ik nog nooit aan had kunnen toegeven. Ik had daar nooit tijd voor gehad, nog puf. Als schaapsherder was je nu eenmaal altijd bezig en met een dieet als het mijne was dat heel zwaar als je al geen enkel grammetje vet op je botten had. Louis had ik een keer gezoend. Ik wist niet waarom, en het was al lang geleden, maar het was een keer gebeurt. We hadden het allebei afgewimpeld en waren verder gegaan of er niets gebeurt was, maar dat was de enige actie die ik ooit had gehad. Natuurlijk had ik erover gedacht, maar meer kon ook gewoon niet in mijn situatie. Ik nam mijn boekje in een hand en tilde Tilda met wat moeite op, zodat ze de jongen in elk geval niet zou aanvallen. Nu kon ik niet schrijven, maar dat was niet heel erg. Het was op dit moment fijn dat ik mijn trui weer aan had getrokken, want het was verre van warm hierbuiten. Ik rilde een klein beetje, zelfs al had ik mijn trui aan, want de wind was echt enorm koud.


    Bowties were never Cooler

    Amelia 'Amy' Katherine Donnolly.
    Ik vroeg aan Zayn of er de afgelopen dagen nog iets in z'n familie was voor gekomen qua ziekte en of ik hem nog ergens mee kon helpen. Nu ik zo dichter bij hem stond, kon ik de botten bijna door z'n vel heen zien schijnen. Hij schreef wat op in z'n notitieboekje en liet het me daarna zien, waarnaar ik het even vluchtig door las. Zijn zusje was ziek geweest en hij wist zelf ook niet zo goed wat ik voor hem kon betekenen. Hij dacht dat Liam een vriend van me was en snel schudde ik mijn hoofd. 'Liam is geen vriend van mij' maakte ik hem duidelijk, 'Meer een vage kennis' Ik keek even kort naar Liam en de blik in z'n ogen beviel me niet zo, maar ik hield m'n mond er maar over. 'Tilda voelt het denk ik aan dat Liam hier, niet altijd een aardig persoon is' Ik haalde mijn schouders op, want dat was het enige wat ik zo snel kon bedenken. Als zelfs een hond hem al niet mocht, was het slecht met hem gesteld. Ze dacht even na wat ze voor Zayn kon betekenen. 'Ik kan warme kleren voor je mee nemen, ook met het oog op de naderende winter'? Ik beet op m'n lip en voorzichtig aaide ik Tilda even over haar kop en spontaan kreeg ik een lik en ik giechelde omdat het wat kietelde. 'En ik kan wat extra eten voor je mee brengen. Als je dat niet erg vind'? Ik keek hem vragend aan, ik wilde me natuurlijk niet opdringen, want dat zou hij me niet in dank afnemen. 'Als ik hier in de Hell ben, kan je me altijd opzoeken' vertelde ik hem met een scheve glimlach.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Zonder pardon verschoof ik mezelf naar zijn schoot, Louis vond het vast niet erg en zeker niet nadat ik mijn lippen op die van hem had gedrukt. Niemand die ons nu nog zag, inclusief mezelf, en dus ook niemand die ons kon onderbreken of storen. Ik hoorde hem een klein geluidje maken, dus zette ik als reactie mijn tanden licht in zijn lip. Het was een kwestie van kijken hoe lang het duurde voor een van ons twee het voortouw nam om verder te gaan, dat kon namelijk nog wel eens verschillen bij ons. Toch leek ik wel iets uitgelokt te hebben, want de kus werd ruwer van zijn kant, waar ik maar al te graag op in ging. Daar kwam bij dat Louis hardhandiger werd met mijn haar, wat voor mij zo'n beetje een van de grootste turn ons van allemaal was. Ik knikte gretig bij zijn woorden om naar de slaapkamer te gaan waar we de rust hadden en wilde hem loslaten om zelf te lopen, maar dat zat er niet in. Ik maakte een geschrokken geluid toen hij me optilde en klampte me met mijn benen om zijn middel aan hem vast en mijn armen rond zijn nek. Hij wist dat ik het niks vond om gedragen te worden, zeker omdat ik overtuigd was dat er een dag kwam dat hij me niet meer kon houden. Toch moest ik hem vertrouwen en ging daarom weer zo goed mogelijk op in de kus voor afleiding, waardoor ik bijna niet meer merkte wat er om me heen gebeurde. Eigenlijk verwachtte ik op een gegeven moment het matras onder mijn rug te voelen, maar dat gebeurde niet. Hij zei wel iets dat me deed grijnzen. "Laat me dan nou maar eens zien hoeveel je me gemist hebt," antwoordde ik hem terwijl ik probeerde weer wat zuurstof in mijn longen te krijgen voordat hij me weer kuste en dit keer naar mijn nek ging. Een zachte kreun rolde over mijn lippen toen hij zijn tanden in de gevoelige huid zette en mijn ogen vielen dicht, al nam dat niet weg dat ik me nog aan hem vasthield alsof mijn leven er vanaf hing. Wat hij deed was niet genoeg om een zuigzoen achter te laten, maar het kon me nu niet schelen wat er wel of niet zichtbaar ging zijn. "Kom op, schat. Nu niet voorzichtig gaan doen, dat ben je op andere vlakken ook niet met me," mompelde ik, hoewel ik absoluut niet kon ontkennen dat ik alsnog genoot van wat hij met me deed. Daar genoot ik altijd van.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Mijn lippen gleden over zijn huid heen, en ik hoorde hem zachtjes kreunen en ik grijnsde licht. Hij mompelde dat ik nu niet voorzichtig met hem moest doen, dat ik dat normaal ook niet deed en ik liet me achterover op het bed vallen en ik hoorde wat kraken onder me. Het matras brak mijn val op, gelukkig. Ik rolde hem om, zodat hij onder me zou liggen en en ik streelde even over z'n gezicht. 'Je hebt teveel kleren aan babe' fluisterde ik zwoel in z'n oor en ik trok aan z'n shirt en rolde die omhoog, waarnaar ik hem uit trok. Het was wel duidelijk dat ik zin in hem had en dat hij ook zin in mij had en ik ging bovenop hem zitten en ik zoende in z'n nek en ik ging steeds verder naar beneden. Bij z'n sleutelbeen zoog ik het vel even omhoog, dat was nog wel de plek, waar ik het kon doen, dat het daar toegestaan was. Mijn handen prutste aan z'n riem van z'n broek en kregen die even later open en niet snel daarna lag z'n broek open. Mijn lippen waren nu aanbeland bij z'n tepels en eerst likte ik er wat plagend over heen, om zo een reactie bij hem uit te lokken en daarna beet ik er zachtjes in. 'Hm, wat smaak je lekker' fluisterde ik grijnzend. Nog eens likte ik over z'n tepel en toen was de andere aan de buurt. Mijn hand was inmiddels z'n broek ingedoken en zocht de rand van z'n boxer en toen die gevonden was, voelde hij dat Harry al een lichte stijve had. 'Je hebt er zin in, of niet'? fluisterde ik in z'n oor en ik omvatte z'n penis door de stof van de boxer heen. Plagen bij hem, vond ik het leukst. Mijn hand schuurde over z'n penis heen. 'Hm, ik wil je' fluisterde ik hees in z'n oor.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Maar een paar seconden na mijn opmerking lagen we samen op het bed met mij onderop, ik vond het niet zo erg want ik wist dat ik sterk genoeg was om hem binnen de korste keren op zijn rug te krijgen. Ik grijnsde om zijn woorden en ging zo liggen dat hij makkelijk mijn shirt uit kon trekken. In een reflex legde ik mijn handen op Louis' heupen toen hij bovenop me kwam zitten and liet mijn hoofd terugvallen op het matras, genietend van zijn lippen in mijn nek, die steeds verder naar beneden gingen. Ik hapte kort naar adem toen hij aan de huid bij mijn sleutelbeen zoog en mijn nagels groeven zich in de stof van zijn broek. Zonder tegen te werken liet ik Louis mijn riem en rits openmaken, ik had mijn hoofd er sowieso niet helemaal bij, helemaal niet meer toen hij zijn tong bij mijn tepels begon te gebruiken. Ik kreunde onbeschaamd bij het gevoel van zijn tanden, maar kon het niet laten om te gniffelen om wat hij zei. Zijn hand in mijn broek liet me echter weer snel stilvallen en ik knikte als antwoord op zijn vraag, je kon het me niet kwalijk nemen. "Ik heb je nodig, Louis," kreunde ik zacht terwijl hij zijn hand door de stof heen om mijn lengte had. Opeens was ik het zat en greep zijn pols vast, om die omhoog te trekken en wat kracht te zetten met mijn benen om ons met gemak om te draaien. Gelijk plantte ik mijn lippen in zijn hals en zoog hard aan zijn huid. Bij hem maakte het niet uit als hij een zuigzoen had, iedereen hier wist en mocht zeker weten dat hij van mij en alleen van mij was. Ik likte er nogmaals overheen toen ik dacht dat het goed genoeg was en trok in een simpele beweging zijn shirt over zijn hand. Mijn handen gleden zacht over zijn borst om elk van zijn vormen te kunnen voelen. Ik trok ze terug om mijn broek verder van mijn benen te krijgen zodat ik alleen nog in mijn boxer bovenop de jongen zat. "Kun je me er misschien aan herinneren wat je ook alweer kon doen met die mond van je?" vroeg ik hem met een brede grijns terwijl ik langzaam over hem heen schuurde en met mijn vingers over zijn kaak heen, liefdevol. Want de voornaamste reden hiervan was nog altijd dat ik van hem hield en hem ontzettend gemist had, dat veranderde sowieso niet.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Hij kreunde onbeschaamd toen ik z'n tepels bewerkte, door ze eerst plagend te likken en er daarna zachtjes in beet. Ik grijnsde licht toen ik verder ging en hij kreunde zacht dat hij me nodig had. Ik wilde een move maken door z'n boxer naar beneden te trekken, maar hij was het kennelijk daar niet mee eens, want hij pakte mijn pols vast en hij trok deze omhoog en ik slaakte even een verschrikt kreetje. 'Hazza' Met gemak draaide hij ons om, zodat ik nu onderop lag en ik keek hem even amuserend aan. Het volgende wat hij deed was een zuigzoen in m'n nek planten en ik kreunde zachtjes en ik trok zacht aan z'n haren. Zijn haren waren gewoon het favoriete ding waar ik aan trok, na zijn penis dan. Het verbaasde me gewoon dat ik niet al z'n haren uit z'n hoofd had getrokken. Hij trok m'n shirt uit en hij voelde met zijn handen over mijn lichaam. Ik kreunde wat harder toen hij langzaam over me heen schuurde en ik voelde mijn eigen lengte ook weer wat groeien. Hij vroeg aan me of ik hem er misschien aan wilde herinneren wat ik ook alweer kon doen met mijn mond en ik grijnsde breed. ''Gaan we commanderen'? vroeg ik plagend in z'n oor en ik beet zachtjes in z'n oorlel, alsvorens ik me naar z'n boxer bukte en toen eindelijk z'n stijve geslachtsdeel kon bevrijden. Ik drukte zacht op z'n top en ik voelde het voorvocht al. 'Je bent nat' gaf ik hem te kennen, 'Stoute jongen' grijnsde ik. Ik bukte me nog meer en ik nam toen z'n topje in z'n mond. Met mijn tong cirkelde ik over het topje heen en langzaam nam ik hem helemaal in mijn mond en ik sabbelde er even aan, alsof het een lolly was, want ik wist dat ik hem daar gek mee kon maken. Mijn handen pakte z'n achterste beet en kneep daar even in. 'Ik hou van jou en van jou dick' mompelde ik terwijl mijn tong het werk bleef doen.


    'Darling, just hold on'