• Kan de liefde overleven in een gespleten wereld? De wereld is gespleten in een rijke perfecte wereld, met prachtige gebouwen, nette parken, en de mooiste huizen, het paradijs, en een arme verwaarloosde wereld, met verkoolde velden, trieste bomen zonder vruchten, en krakkemikkige hutjes, de hel. Toch is in het paradijs niet alles perfect, en in de hel die alles slecht. Wat als je de liefde niet kan vinden in het paradijs, is het dan wel zo mooi? Wat als de liefde warm straalt in je hart in de hel, is het dan wel zo slecht? Maar liefde tussen deze twee werelden hoort niet te bestaan. De uitgemergelde jongeren in hobbezakken, horen niet in contact te komen met de goed doorvoede jongeren in prachtige kleren, laat staan dat er liefde tussen hen opbloeit. Maar wat als het wel gebeurt? De jongeren uit de hel kunnen niet naar het paradijs komen, behalve als ze eens per maand de belastingen van hun familie moeten betalen. De jongeren uit het paradijs mogen wel op een dagpas naar de hel, maar wie wil in godsnaam vrijwillig naar dat dodenmansland gaan? Daarbij mag je niet langer dan een dag blijven op je dagpas, want anders mag je nooit meer terugkomen. Hoe kan een illegale liefde ooit overleven in deze gespleten wereld?


    Rollen:
    ~ [R] Louis William Tomlinson: Ludovici
    ~ [R] Harry Edward Styles: Skajem
    ~ Niall James Horan:
    ~ [R] Zayn Javadd Malik: Bain
    ~[R] Liam James Payne: Vociferor

    ~ Bewaker Hell:
    ~ Bewaker Paradijs:

    ~ Overige rollen, denk hierbij aan ouders, vrienden, broers en zussen.
    ~ [R] Broer Louis: Murray
    ~ [R] Verpleegkundige Amelia 'Amy' Katherine Donnolly: Ludovici

    Regels:
    Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Houd het graag REALISTISCH!
    Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    16+ mag.
    Alleen Ludovici maakt nieuwe topics aan.
    Op het overtreden van al deze regels zal na twee waarschuwingen je personage verwijderd worden.


    Veel plezier!

    Het is het einde van de maand en het is het begin van de middag rond een uur of half twee. De mensen uit de Hell hebben de mogelijkheid om hun salaris op te halen, bij wat de kloof word genoemd, wat een scheiding maakt tussen het Paradijs en de Hell. Natuurlijk is het eerste wat je ziet de weelde van het Paradijs, om te laten zien wat zij wel hebben en wat de Hellenaren niet hebben. De mensen uit het Paradijs krijgen de keuze of ze een dagpas willen voor de Hell en zo ja, deze op te halen bij het passenkantoor, in het midden van het winkelcentrum in het dorp. De waarschuwing word meegegeven, zoals iedere keer, dat als je niet op tijd terug bent, je nooit meer terug mag gaan.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:06 ]


    'Darling, just hold on'

    Louis Tomlinson.
    De krullenbol keek me recht aan en ik huiverde even onder de intense blik die hij me gaf. Ik kuste hem vederlicht op zijn mond en hij kuste me terug, zonder nadenken en ik wist dat hij op z'n lip beet toen ik in z'n nek zoende.Het was toch nog wel onverwachts toen hij me losliet en gelukkig zat ik vast tussen de muur en hem, anders was ik zeker naar beneden gevallen en dat was niet zo fijn. Hij tilde mijn kin omhoog, zodat ik hem wel aan moest kijken en ik keek naar die blinde ogen, waar je toch nog wel emoties in zag en ik voelde gewoon dat hij iets van plan was.Hij legde twee lippen op mijn mond en ik opende mijn mond en ik zoog er zachtjes aan, want ik wist wat het betekende als hij zoiets deed. Mijn tong gleed over z'n ranke vingers en bewoog heen en weer. Ik voelde zijn andere hand naar mijn achterste afglijden en ik kom me er nog net van weerhouden om niet in z'n vinger te bijten toen hij rond mijn ingang cirkelde met een vinger. Verder kreeg ik niets en ik wist wel waarom en toen hij zei dat als ik nu braaf zou zijn, dat hij me misschien liet komen, bevestigde dat alleen maar mijn gevoelens. Ik voelde dat mijn lengte al iets stijver begon te worden, bij het idee en ik knikte voorzichtig. 'Ja, Harry' fluisterde ik zachtjes en onderdanig, 'Nee, dat wil ik niet' Ik kon het wel, ik wist maar al te goed wat er gebeurde als ik tegen hem in zou gaan en dat was niet prettig. Mijn handen schoven nog iets meer omhoog en verstevigde zijn grip op hem. Ik hoorde vaag in de verte het water nog stromen en ik liet even een hand van hem los om de kraan uit te draaien, anders zou de rekening torenhoog straks zijn, en dat het dan koud zou worden, maakte me niet uit, alleen die rekening, daar zat ik mee in mijn maag, maar ik kon er net niet bij en ik keek terug naar Harry. 'Harry' vroeg ik lief, 'Wil je de kraan misschien uit doen'? Ik was braaf en onderdanig naar hem toe, anders moest ik het straks zelf oplossen en dat wilde ik niet, ook vanwege het genot dat Harry mij als geen ander kon brengen.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 13:38 ]


    'Darling, just hold on'

    Zayn Malik
    Amy leek nu tenminste te luisteren naar me, echt goed te luisteren, wat heel erg fijn was. Ze leek nu echt te snappen dat ik een gelijke was, niet alleen een hulpbehoevende. Toen ze begon over protesteren, keek ik haar vreemd aan. Ik had er nog nooit aan gedacht. Alle tijd die je niet werkte, was tijd waarin je geen geld verdiende. Ik draaide mijn schriftje weer om en schreef mijn reactie. Zelfs al zou ik er over nadenken, het kan gewoon niet. Protesteren kost tijd die je ook aan werken kan besteden, en werken levert geld en dus eten op, protesteren niet. Ik hoop dat ooit iets zal veranderen, dat we niet meer worden uitgebuit, maar wat kan je eraan doen? Je gaat de gevangenis in als je geluk hebt. Anders zijn het gewoon zweepslagen en je moet weer verder met je werk. Ik zie het nut er niet van in. Mijn lichaam heeft het al zwaar genoeg gehad in het verleden. Ik hou me gewoon aan de regels en doe mijn werk. Hopelijk wordt het ooit beter, voor mijn zusjes, misschien pas voor hun kinderen, maar hopelijk wordt het ooit beter. Tot dan kunnen we toch niets anders dan meegaan in het systeem. Ik liet het aan haar zien en keek toen nog even naar de jongen die me als een lap vlees had staan bekijken. Hij zag er best heel lekker uit, maar uit de lichaamstaal te zien was hij nu meer geïnteresseerd in Phil dan in mij. Logisch, wie wilde er nu een skelet in zijn bed, zeker een die je niet kon verstaan, noch kon praten. Phil was ook wel dun, maar minder dun dan ik, en hij was niet gehandicapt. Misschien zouden ze er in het Paradijs iets aan kunnen doen, maar ik had er geen geld voor, dat zou ik nooit hebben, en zoizo mocht ik daar niet komen. Het was al een wonder dat mijn ouders me handen gehouden en me niet gewoon in een weeshuis hadden gedumpt toen bleek dat ik niet kon horen, meestal gingen gehandicapte kindjes daar wel heen, gezien ouders die zorg er niet bij konden hebben, maar gezien ik wel op het land kon werken en op de dieren kon letten, hoefde dat niet. Gelukkig, maar nogsteeds was ik zelfs hier een derderangs burger. Daarom kon ik nooit boodschappen doen op de markt, gewoon door de stad lopen zonder Louis of een van mijn zusjes, of de wol verkopen op de markt. Misschien dat ik Amy ooit mee naar huis zou nemen, maar als ze er niet naar zou vragen, zou ik het voor nu nog even uitstellen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Zonder iets te zeggen zorgde ik ervoor dat hij me aankeek, ook al kon het andersom niet, het had hetzelfde principe. Bij Louis had ik nooit echt woorden nodig, hij wist wat ik wilde met maar een paar aanrakingen of puur mijn lichaamstaal, al had hij dat al moeten leren omdat ik niet de enige was in zijn nabije omgeving met een handicap. Ik had er respect voor dat hij dat volhield zonder gek te worden. Ik legde twee van mijn vingers tegen zijn lippen aan, verwachtend dat hij begreep wat ik van hem wilde. Goedkeurend knikte ik toen hij zijn mond opende en gehoorzaam aan mijn vingers zoog en er met zijn tong overheen ging. Louis kon wel luisteren, je moest gewoon zeker maken dat hij wist dat er no way was dat hij de leiding kon krijgen. Met de middelvinger van mijn andere hand ging ik rond zijn ingang en grijnsde om de manier waarop zijn lichaam erop reageerde. Ik vertelde hem wat hij kreeg als hij braaf was en glimlachte tevreden om zijn antwoord. Zo had ik het graag, dat hij in volle zinnen sprak en onderdanig bleef, hoe opgewonden en ver van de wereld hij ook was. "Good boy," mompelde ik prijzend tegen hem en haalde voorzichtig mijn vingers uit zijn mond, die de andere hand nu verving bij zijn achterste en ik drukte zonder waarschuwing die twee vingers bij hem naar binnen. Uit ervaring wist ik dat hij best gelijk al twee in een keer aankon. Wel liet ik hem even wennen voor ik mijn vingers dieper in hem drukte en als een schaar bewoog om hem op te rekken. "Omdat je het zo lief vraagt," antwoordde ik hem en tastte met mijn vrije hand af om de kraan uit te draaien, waarna ik een kus op zijn voorhoofd drukte. Het gaf me iedere keer weer een kick om te merken hoe hij zich voor me openstelde en zich onderwierp, helemaal door het contrast dat het gaf met zijn persoonlijkheid. "Kom op, ik wil dat mooie accent van je horen. Kreun voor me," fluisterde ik in zijn oor, wat nog luid klonk nu het geluid van het stromende water was weggevallen. Met mijn vrije hand gleed ik tussen ons in en vouwde mijn lange vingers om zijn lengte, om plagend met mijn duim over zijn eikel te wrijven. Ik wist net zo goed als hij waar ik hem gek mee kon maken en waarmee ik hem intens genot kon geven, maar hij moest nog even wachten, ik wilde hem eerst ervoor laten smeken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik zoog op zijn vingers toen hij die voor me hield en ik keek naar hem. Ik kon wel luisteren, Harry wist precies hoe hij me moest behandelen, we waren niet voor niets als zo lang bij elkaar. Zijn middelvinger ging over mijn ingang heen en toen ik terug antwoordde, glimlachte hij tevreden. Hoe erg het ook met me gesteld was, als ik onderdanig was, sprak ik met twee woorden en liet ik het allemaal over me heen komen. Hij trok zijn vingers uit mijn mond en ik maakte even een jammerlijk geluidje, Even gebeurde er niks en ik keek al naar Harry, maar toen duwde hij zonder waarschuwing twee vingers bij me naar binnen en ik verstijfde en ik piepte zachtjes. Mijn grip op hem verstevigde ik nog meer. Natuurlijk kon ik er wel twee hebben, maar hij liet me even wennen en ik ontspande gelijk met een kreun en kreunde nog wat harder toen hij z'n vingers in me begon te bewegen als een schaar. 'Ja, Harry' kreunde ik genietend en ik hoorde hem zeggen dat hij de kraan wel uit deed en ik het water stromen hield op en hij drukte een kus op mijn voorhoofd en ik maakte genietende geluidjes. 'Fuck' bracht ik uit toen ik hem hoorde zeggen dat hij mijn accent wilde horen en dat ik voor hem moest kreunen. 'Eh uoi Harry' kreunde ik nog wat harder toen hij zijn lange vingers om mijn lengte heen sloot en plagend mijn eikel aanraakte. 'Oh, Harry, voici' zei ik in een mengelmoesje van Brits en Frans, wanhopig omdat ik meer wilde en ik wist dat hij dit nog wel even zou volhouden, tot ik echt zou smeken, tot hij met het echte, echte werk zou beginnen. 'Harry'! Ik kreunde zijn naam, in de stille hoop dat hij verder zou gaan.


    'Darling, just hold on'

    Amelia 'Amy' Katherine Donolly.
    Zij vond dat iedereen in de Hell een kans verdiende. maar de hoge heren, daar in het Paradijs, dachten daar duidelijk anders over. Ze lieten de mensen het liefst creperen en het was gewoon wachten op een uitbraak van een staking en voordat ze het wist had ze dat tegen Zayn gezegd en ze zag de jongen fronzen en snel zei ze dat hij het maar snel moest vergeten, omdat, dat gewoon raar was om te zeggen, het was stom van haar. Het duurde lang voordat hij met een reactie kwam en geduldig beet ze op haar lip, niet wetende wat hij daar over te zeggen had. Na een paar minuten was hij klaar en draaide het schriftje naar haar toe en ze las de woorden die hij voor haar had opgeschreven en ze knikte begrijpend. 'Ooit word het beter' zei ze bevestigend met een glimlach, daar ging ze gewoon voor zorgen, hoe ze dat dan ook moest doen. Ze keek naar hem op en ze zag even de blik die zich richtte op Liam en ze keek ook even naar de jongen, maar hij leek meer interesse te hebben in Phil, dan mij of Zayn. Ze keek weer terug naar de magere jongen en ze kneep in haar handen en ze zuchtte even. 'Wil je..wil je, je huis aan mij laten zien'? vroeg ze toen aarzelend. Ze had geen idee of hij dat wilde en ze was wel vaker bij mensen binnen geweest, om te kijken hoe ze woonde en of ze iets voor ze kon doen. Bij hem was het zo dat ze soms er iets uit kon floepen, wat hij niet zo waarderen en dat had ze nu ook gedaan toen ze vroeg waarom hij niet in staking ging. Dit was zijn terrein en zijn regels golden voor haar. Als hij niet wilde dat ze zo bemoeizuchtig naar hem toe was, dan zou hij dat vast wel zeggen.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Kalmerend wreef ik over zijn heup en maakte sussende geluidjes toen ik hem voelde verstijven en piepte, ik wilde Louis geen pijn doen, hoe streng ik ook voor hem kon zijn. Even hield ik stil om hem aan mijn vingers te laten wennen, ze waren dan wel slank, ik kon alsnog flink diep bij hem komen. Toen ik dacht dat hij genoeg tijd had gehad begon ik mijn vingers in hem te bewegen om hem voor te bereiden zodat hij straks mij aankon. Ik grijnsde breed om zijn genietende gekreun en draaide ondertussen de kraan uit, zijn rekeningen hoefde niet immens hoog te worden omdat wij ons niet in konden houden. Ik kuste zijn voorhoofd en vertelde hem wat ik wilde horen, het was heerlijk hoe zijn accent dikker werd als hij opgewonden was. Omdat Louis tot nu toe gehoorzaam was geweest sloot ik mijn hand om zijn lengte en ging met mijn duim plagend over zijn gevoelige eikel. "Hm, vind je dat lekker?" vroeg ik hem met een grijns om zijn gekreun. Zijn stem ging over in half Frans en half Engels, wat voor mij betekende dat hij zijn hoofd er niet meer bij had. Ik legde mijn voorhoofd tegen het zijne en duwde een derde vinger in hem, waarna ik hem in langzame halen begon af te trekken, langzaam genoeg om hem te laten sidderen voor meer. "Vertel me dan, baby boy, wat wil je dat ik doe?" fluisterde ik en trok zachtjes aan zijn lip met mijn tanden. Ik kon heel wreed zijn op de manier waarop ik hem liet wachten en langzaam gek maakte, maar hij was mijn alles en zijn wens was mijn bevel. Hij sprak me gewoon niet tegen als ik met hem bezig was, dat was de enige reden, gezien ik nooit iets zou doen waar hij tegen sputterde of van tevoren zei dat hij het niet fijn vond. "So needy," mompelde ik. Het was duidelijk in zijn kreunen te horen dat Louis meer wilde en meer zou hij zeker krijgen, als hij netjes antwoordde, wat dat ook mocht zijn. Ik was in voor ongeveer alles en dat wist hij, na hoe lang we samen waren geweest en mijn relaties voor hem, was niets me meer te gek en nieuwe dingen proberen kon geen kwaad. Ik likte over zijn lippen en meende de ijzeren smaak van bloed te proeven, maar het was vast niets dus ik zei er niks over.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Zijn hand sloot hij om mijn lengte en drukte plagend tegen mijn eikel, wat mij deed kreunen van genot. Mijn Franse accent werd dikker omdat ik genoot en het klonk een beetje raar, vermengd met de Britse taal, maar Harry vertelde me altijd dat hij dat ontzettend mooi vond en hij kon gewoon geen genoeg krijgen van mijn Franse accent. 'Ja, ja, Harry' kreunde ik zachtjes als antwoord toen hij me vroeg ik het lekker vond, natuurlijk vond ik het lekker. Ik voelde zijn hoofd tegen het mijne en duwde een derde vinger erbij en ik kreunde om meer, toen hij me langzaam begon af te trekken en ik rilde van genot. Mijn nagels kraste over de huid van zijn rug, maar niet zo danig dat er schade zou ontstaan. Hij vroeg me wat ik van hem wilde en ik antwoordde zachtjes kreunend in het Frans, dat ik hem wilde. 'Je te veux, maintenant, se il vous plaît' En ik zei er netjes alsjeblieft bij achteraan, geen idee hoe ik dat nog zo voor elkaar kreeg. Het genot dat Harry me gaf, zowel aan de voorkant, als de achterkant, maakte me gek. 'Alsjeblieft, ik wil je' vertelde ik hem nog eens in het Brits, 'Harry, ik wil je voelen, alsjeblieft' smeekte ik hem. Ik was het punt al bereikt dat ik echt erom zou smeken en dit was gewoon mijn onderdanige kant. Hij likte over mijn lippen en het enige wat ik nu nog kon doen was kreunen, want als Harry z'n lange vingers nog iets naar binnen zou duwen, zou hij mijn prostaat raken en hij bracht me al een beetje naar het randje met zijn hand die me aan het aftrekken was. Hij klopte al dof en binnen nu en een paar ogenblikken zou ik klaar komen, maar ik wilde wachten. Ik kwam altijd zo snel klaar, als we het even daarvoor nog gedaan hadden, te snel naar mijn mening en ik probeerde het altijd uit te stellen, wat negen van de tien keer ook altijd wel lukte. 'Harry, nu' kreunde ik schor en hees in z'n oor, 'Alsjeblieft' Het enige wat ik nu wilde was hem, hem en alleen maar hem.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik histe kort door zijn nagels die over mijn rug krasten, ondanks dat ik niet dacht dat dit over een paar minuten te zien was, gaf het toch even een onplezierige steek. Misschien had ik Louis nu wel genoeg geplaagd, we waren beide nog sensitief van daarnat en dat ik uiterst langzaam met hem deed hielp niet, net zoals dat zijn heerlijke kreunen niet zo'n klein beetje effect op me hadden ook. Omdat ik hem dus toch een beetje genade wilde tonen vroeg ik hem rustig wat het precies was dat hij wilde, al kon ik het wel raden, het was gewoon prachtig om te merken hoe hij elk aspect van zijn brutale, luide en zelfs dominante karakter verloor alleen omdat ik hem aanraakte en dingen opdroeg. Een glimlach vormde zich om mijn lippen toen Louis me smeekte in het Frans, zelfs in een andere taal bleef hij het respect tonen wat ik van hem verwachtte. Ik reageerde verder niet, nog niet, nog heel even. Hij schakelde terug naar het Engels om nogmaals te verduidelijken dat hij me wilde, me in hem wilde voelen. Zonder iets te zeggen gleed ik met mijn tong over zijn lippen en gaf hem een klein kusje, voor ik mijn vingers bijna volledig terugtrok en gelijk daarna ze hard en diep bij hem naar binnen duwde, recht tegen zijn prostaat aan. Ik kon met mijn andere hand om zijn lengte voelen dat hij close was en smeerde op mijn gemak in slome, kleine cirkeltjes zijn voorvocht over zijn eikel heen. Geen zenuw in mijn lijf die verraadde hoe graag ik hem wilde, hoe ik hem op elke manier mogelijk wilde ruïneren en als een wrak achterlaten, maar wel mijn wrak. Ik haalde diep adem om de tonen in zijn smekende stem en haalde mijn vingers nu echt uit hem en liet zijn lid los, waarna ik een hand onder zijn kont legde voor steun en met de ander de top van mijn lengte tegen zijn ingang drukte. Ik kuste hem ruw en beet op zijn lip terwijl ik in een keer bij hem naar binnen stootte, meestal was ik bang dat ik Louis daarmee pijn deed, maar hij had me zelf gezegd dat hij het heerlijk vond als ik wat ruwer met hem was. Toch kon ik het niet laten om een zachte: "Gaat het?" tegen zijn lippen te fluisteren en zacht over zijn heup te strelen, deels bezorgd. Het zat nou eenmaal in mijn natuur hem en elk ander wezen nooit kwaad te willen doen. Als hij me een seintje gaf dat het oké was kwam ik wel in beweging, voor die tijd liet ik hem op zijn eigen tempo wennen en zich aanpassen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik smeekte hem, in mijn Frans en in het Engels. Ik wilde hem zo graag, ik moet hem hebben. 'Alsjeblieft' kreunde ik hees en schor in z'n oor, en ik voelde dat hij z'n tong over mijn lippen liet glijden en daarna zijn vingers, die zich lieten terug zakken en ik kreunde hard zijn naam toen hij hard tegen mijn prostaat aan duwde en ik trilde en ik hijgde lichtjes. 'Harry, ja, alsjeblieft, ja' jammerde ik zachtjes toen hij over mijn eikel heen wreef met lome bewegingen en ik was zo dichttbij en ik sloot mijn ogen en met een Franse vloek kwam ik klaar in zijn hand, maar ik had geen tijd om bij te komen want ik voelde zijn top al bij mijn ingang. Hij kuste me ruw en ik kuste hem ruw terug en hij beet in mijn lip, wat weer een kreun van mijn kant opleverde en er ging een helse pijn door mijn lichaam heen, toen hij zich ruw en in een keer bij me binnen stootte en ik kreunde hard tegen zijn lippen aan. Het deed zeer, maar ik vond het ontzettend lekker om hard genomen te worden en ik zag het als een kink. Stoute dingen die ook wel eens gebeurde in de slaapkamer, want we hadden ook wel meer dan alleen de gebruikelijke seks en dan dat Harry meestal bij mij en hij wist gewoon hoe hij me het beste kon verwennen. Ik hoorde hem vragen of het met met me ging en ik knikte en mompelde een paar keer 'Ja' als een bevestiging. 'Kom op Harry, maak me kapot, neuk me, alsjeblieft' mompelde ik hees in zijn oor, ik had lang genoeg gewacht en ik had hem nodig. 'Ik hou van je, alsjeblieft Haz' smeekte ik hem zachtjes. Ik was nu al een wrak, door hem, want hij wist precies hoe hij het moest aanpakkken.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Louis trilde in mijn armen en bleef me smeken om meer, maar hoe graag ik hem ook wilde geven waar hij me om vroeg, ik wilde hem eerst uit elkaar voelen vallen door mijn toedoen. Traag bleef ik hem in een vast ritme aftrekken met mijn duim stevig op zijn top en ondanks dat ik bijna kon zien hoe close hij was ging ik door, als ik ophield was het alleen maar wreed. Ik grijnsde breed om zijn luide gevloek toen hij over mijn hand heen klaarkwam en drukte een zacht kus op zijn oververhitte wang. Verder gaf ik hem nog geen seconde om op adem te komen en kuste hem vol vuur, om ruw op zijn lip te bijten terwijl ik bij hem naar binnen stootte. Zijn gepijnigde kreun deed een steek van zorgen door me heen gaan, het maakte niet uit dat ik hem zo vaak hard nam, ik zou me altijd zorgen blijven maken dat ik iets verkeerd deed. Zacht vroeg ik hem of het wel ging en gaf hem een klein kneepje in zijn heup, waarna ik opgelucht glimlachte om zijn bevestigingen dat hij oké was. "Je zal morgen niet meer kunnen lopen," beloofde ik hem zacht grommend in zijn oor, voor ik deels terugtrok en weer hard in hem stootte, waarna ik een goed tempo vond om hem in te nemen. "Ik hou ook van jou, baby boy. Ik wil je horen gillen," hijgde ik op een lage toon in zijn oor. Hij voelde zo goed om me heen, hij was altijd zo strak als ik hem een tijdje niet had gehad en het was geweldig. Louis moest heel erg gevoelig zijn omdat hij al twee keer was klaargekomen, maar mijn gedachten waren er te weinig bij om dat te realiseren en ik ging hem nu echt niet meer laten gaan. Ik had hem nodig en hij mij. Ik heeg zwaar tegen zijn nek aan terwijl ik doorstootte, lang had ik niet meer, dat kon ik voelen in mijn onderbuik. "Fuck, je voelt zo goed, zo strak," gromde ik tegen zijn huid aan en zette mijn tanden er zacht in om mijn kreunen van genot te kunnen onderdrukken. Ongelooflijk hoe ik dit kon missen als we uit elkaar waren, maar van alle dingen die ik aan hem kon missen was ik verschrikkelijk cliché en mistte ik zijn aanwezigheid in het algemeen nog wel het meest.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik had geen tijd om bij te komen van mijn orgasme, want het volgende moment ramde Harry zijn geslachtsdeel in mijn achterste en kreunde ik hard tegen z'n lippen aan. Hij vroeg of het met me ging, zo bezorgd als hij om me was en ik bevestigde dat het goed met me ging. Ik smeekte hem om er wat vaart achter te zetten, want ik kon er niet tegen als hij zo sloom deed om mij te pesten. Morgen zou ik niet meer kunnen lopen volgens hem en ik hapte naar adem toen hij nog een keer hard in me stootte en een harde kreun verliet mijn mond. 'Harder, meer, meer, alsjeblieft, Harry' bracht ik bijna schreeuwend uit. Het maakte me niks uit dat ik ontzettend gevoelig was omdat ik al twee keer was gekomen en dat er hoogstwaarschijnlijk nog een derde keer aan zat te komen, ik kon er wel tegen. Harry mocht mij z'n hele leven lang orgasmes bezorgen, het was zo ontzettend lekker. Ik hield mijn hoofd achterover en liet hem leunen tegen de muur en ik hijgde zwaar. 'Hazza'! Mijn stem sprong over en ik gilde zijn naam bijna toen hij bleef doorstoten en ik voelde dat hij niet lang meer zou doorgaan. Mijn nagels had ik nu in z'n rug gezet en kraste over z'n huid. Dat zou je wel gaan zien, maar op dit moment kon het me niet schelen. 'Harry'! smeekte ik, 'Harry'! Ik bleef z'n naam maar herhalen en ik kreunde steeds harder en harder. Heel even was daar de gedachte dat ik hoopte dat ze het niet buiten zouden horen, maar zo snel als hij was gekomen, was hij ook weer weg. Mijn benen klemde ik nog steviger om hem heen, zodat ik meer van hem binnen zou krijgen. 'Zo lekker, zo lekker. ja, ja, alsjeblieft, Harry'! Ik hijgde, ik kreunde, als het had gekund, had ik zeker weten onder z'n lichaam gekronkeld. 'Oh fuck Harry'! Ik voelde ook dat mijn lengte weer begon te groeien, dat als Harry mijn prostaat zou raken, dat ik nog net niet spuitend zou klaar komen. 'Oh ja'!


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Snel bracht ik zijn wens in vervulling door alle kracht die ik me kon veroorloven achter mijn stoten zette en zo diep mogelijk bij hem ging, in de hoop zijn prostaat te raken. Louis verdiende zijn genot ook, al kon het deels vervelend voor hem zijn omdat hij al gevoelig was. Ik hield hem stevig vast bij zijn bovenbenen en mijn nagels zouden kleine halve maantjes achterlaten als ik hem straks neer zou zetten. Mijn ademhaling was zwaar en sloeg in korte pufjes tegen zijn hals aan, ik voelde het in mijn botten dat ik dit en hem niet lang meer kon houden. Stilletjes kreunde ik zijn naam in zijn oor, als top was ik een stuk minder vocaal dan als bottom, maar dat kwam deels omdat het nu draaide om zijn genot en niet het mijne. Zijn stem sloeg over en Louis was het punt dat hij mijn naam bijna aan het gillen was, en zo wilde ik het horen. Ik gromde kort door de pijn die zijn nagels die over mijn rug krasten veroorzaakten, maar ik had het hem ook aangedaan en ik kon mijn aandacht genoeg afleiden door de intense gevoelens die hij me gaf. Met elke stoot werd hij luider en ik grijnsde breed, het was letterlijk als muziek in mijn oren. "Laat de buurt maar horen bij wie je hoort, darling," fluisterde ik hees in zijn oor toen hij me in een doodsgreep hield met zijn benen en beet zacht in zijn oorlel. Hijgend legde ik mijn voorhoofd tegen zijn schouder aan en zette mijn laatste beetje kracht in. "Louis, oh god ah," kreunde ik voor ik mijn tanden in zijn schouder zette om mezelf te dempen en diep in hem klaarkwam. Mijn benen trilden door de intensiteit van mijn orgasme en ik had moeite met niet er doorheen te zakken. Langzaam trok ik terug en likte over de plek die ik in zijn schouder had achtergelaten om hopelijk iets van de pijn te verzachten. Ik keek naar de jongen in mijn armen, met een zware ademhaling. Ik was kapot, maar als Louis me nog nodig had zakte ik zo door mijn knieën voor hem, dat ging nog wel. "Lieverd, kun je staan? Ik kan je niet meer houden," hijgde ik. Het was door pure wilskracht dat me nu nog overeind hield en plots leek hij een stuk zwaarder dan anders, wat me niet echt hielp als ik niet meteen in wilde storten voor de rest van de dag.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Mijn nagels hadden zich in zijn rug geboord en zou je zeker zien, maar het kon me op dit moment niks schelen. Het enige waar ik aan kon denken aan Harry, Harry die in me zat en me zo hard nam dat bij iedere stoot mijn achterste tegen de muur aan kletste. Het deed misschien een beetje zeer, maar ik hield van pijn. Ik hield ervan als Harry me ruw behandelde, want in iedere stoot die hij gaf, zat ook liefde. Liefde voor mij. Ik hijgde en ik kreunde zwaar en ik gilde het uit toen hij uiteindelijk mijn prostaat raakte en daarna nog een paar keer en het kon me ook gewoon niks meer schelen dat de hele buurt het kon horen. Iedereen mocht op dit moment weten wat Harry en ik aan het doen waren. 'Harry'! Ik schreeuwde zijn naam toen hij in mijn oorlel beet, ik schreeuwde nog eens zijn naam toen hij zijn tanden in mijn schouders zette en diep in mij klaar kwam. Ik voelde het gewoon spuiten en ik moest het er gewoon uitschreeuwen toen ik zelf ook klaar kwam en ik schreeuwde zo hard dat dat het bij de kloof gehoord moest zijn. Misschien was ik wel gewoon een dramaqueen of genoot ik er intens van, wat Harry allemaal met me deed. Hij kon me als geen ander verwennen en niks was hem te gek. Hijgend reed ik mijn orgasme uit, mijn stem schor van het schreeuwen. Hij trok zich terug en likte over de plek waar hij z'n tanden in had gezet. Ik voelde de pijn niet eens, dat zou misschien wel later komen, 'Harry' zei ik schor en ik trok langzaam mijn benen uit elkaar en zette ze een voor een op de grond. Met grote ogen keek ik naar hem en ik wankelde iets, voordat ik bijna uitgleed, maar me nog net aan de muur vast kon houden. 'Oh' Ik giechelde zachtjes en liet me naar beneden op de grond zakken. 'Harry, Harry, mon amour, mon amour' mompelde ik schor en ik schudde mijn hoofd, vanwege de opkomende duizeligheid. 'Wauw' Ik likte over mijn gezwollen lippen en ik voelde de pijn in mijn achterste. Dat ik op de grond was gaan zitten, bewees wel dat ik niet echt meer op mijn benen kon staan en dat Harry woord had gehouden.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Zijn steeds luider wordende kreunen motiveerde me om maar door te blijven gaan met alles dat ik in me had, alles voor mijn Louis. Andersom had hij precies hetzelfde voor mij gedaan. Ik dacht dat ik me nog heel even in kon houden, maar uit het niets spoelde het orgasme over me heen en zette ik mijn tanden hard in zijn schouder om stil te blijven. Hij daarintegen gilde zo luid dat ik dacht dat ik het nog vanaf mijn eigen appartement had kunnen horen en kwam voelbaar ook klaar. Buiten adem en haast zonder enige kracht reed ik mijn orgasme in hem uit terwijl mijn tong zacht over de afdrukken in zijn schouder gleed. Ik vroeg hem moeizaam of hij op zijn eigen benen kon staan en voelde hoe hij zich langzaam van me losmaakte en zelf ging staan. Ik leunde met een arm tegen de muur en probeerde op adem te komen, maar keek gelijk bezorgd toen ik hem een paar passen hoorde zetten die niet bepaald normaal klonken. Voorzichtig legde ik een hand op zijn middel, maar liet weer los toen ik hem hoorde giechelen en hij zichzelf door zijn benen liet zakken. Ik volgde zijn bewegingen en zakte langs de muur op de grond. Ik drukte mijn lippen liefdevol op zijn wang en wreef met een hand zacht over zijn bovenbeen. "Gaat het een beetje? Heb ik je geen pijn gedaan?" vroeg ik zachtjes nadat ik zijn schorre gemompel had aangehoord. Het was echt klaar nu, dus kwam mijn gewoonlijke overbezorgde, zachtaardige kant weer opzetten. Ik haalde mijn hand door mijn haar en zuchtte diep, waarna ik mijn ogen sloot. Ik was gesloopt op dit moment en het zou fijn zijn om een beetje rust nu te hebben. "Ik hou van je, Louis. Meer dan dat ik ooit van iemand heb gehouden," mompelde ik en trok de jongen tegen mijn borst aan. Alleen zo nog heel even afspoelen in de douche en dan rustig aan. Misschien straks nog boodschappen doen op mijn kosten, dan kon ik morgen ook met een gerust hart dat hij genoeg te eten had naar huis. Ik drukte een klein kusje op zijn duidelijk gezwollen lippen en hield hem beschermend in mijn armen, ondanks dat ik met mijn handicap vrij weinig voor hem kon doen qua bescherming, deed ik mijn best voor zover dat kon. Louis verdiende beter en dat wist ik, maar zolang hij me ervan bleef overtuigen dat hij alleen mij wilde, hoorde je mij niet klagen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Nadat we beiden klaar waren gekomen, kon Harry me niet meer houden en vroeg ik of zelf kon staan. Mijn benen wikkelde ik van hem af en zette ik op de grond. Ik wankelde iets en met een giechel pakte ik de muur vast en liet me naar beneden glijden. Ik sloot even mijn ogen en ik voelde dat Harry naast me kwam zitten. Hij drukte een kus op mijn wang en ik maakte een genietend geluidje en ik pakte zijn hand vast die hij op mijn bovenbeen heen wreef en kneep daar zachtjes in. Ik hoorde hem vragen of het met me ging en of hij me pijn had gedaan en ik opende mijn ogen en ik grinnikte zachtjes. 'Niet zo bezorgd Hazza' Ik legde mijn hand op zijn wang en trok hem wat dichter tegen me aan. 'Het gaat en het was pijnlijk lekker' zei ik met een grinnik. Na de seks werd Harry altijd een beetje overbezorgd en ik vond het alleen maar fijn als hij dat deed. Ik hoorde hem zuchten en ik wist dat hij net zo moe was als ik, maar toch had hij nog de puf om mij tegen zijn borst aan te trekken en me te vertellen hoeveel hij van me hield. Ik ging goed zitten en zocht zijn hand en kuste deze. 'Ik hou ook van jou Harry Styles' fluisterde ik zachtjes, 'Voor altijd en eeuwig' Hij drukte een kleine kus op mijn gezwollen lippen en ik was het er niet mee eens dat hij zich al weer zo snel terug terug en ik streelde over zijn kaak en drukte een lange zoen op zijn mond, tot ik geen adem meer had en ik zelf ook even o adem moest komen. 'Zolang jij er bent is het goed, mijn liefste' fluisterde ik zachtjes. Ik voelde me nu wel enigszins plakkerig en we moesten nu toch wel even ons afspoelen en straks nog boodschappen doen, voordat de winkel sloot, anders had ik voor morgen en de dagen daarna geen eten en ik wist dat Harry erop stond dat hij het zou betalen, ook al wilde ik dat niet, hij wist het altijd zo te brengen, dat ik ermee instemde. Maar voor nu kon het me niet schelen, want ik lag beschermend in de armen van mijn vriendje.


    'Darling, just hold on'