• Kan de liefde overleven in een gespleten wereld? De wereld is gespleten in een rijke perfecte wereld, met prachtige gebouwen, nette parken, en de mooiste huizen, het paradijs, en een arme verwaarloosde wereld, met verkoolde velden, trieste bomen zonder vruchten, en krakkemikkige hutjes, de hel. Toch is in het paradijs niet alles perfect, en in de hel die alles slecht. Wat als je de liefde niet kan vinden in het paradijs, is het dan wel zo mooi? Wat als de liefde warm straalt in je hart in de hel, is het dan wel zo slecht? Maar liefde tussen deze twee werelden hoort niet te bestaan. De uitgemergelde jongeren in hobbezakken, horen niet in contact te komen met de goed doorvoede jongeren in prachtige kleren, laat staan dat er liefde tussen hen opbloeit. Maar wat als het wel gebeurt? De jongeren uit de hel kunnen niet naar het paradijs komen, behalve als ze eens per maand de belastingen van hun familie moeten betalen. De jongeren uit het paradijs mogen wel op een dagpas naar de hel, maar wie wil in godsnaam vrijwillig naar dat dodenmansland gaan? Daarbij mag je niet langer dan een dag blijven op je dagpas, want anders mag je nooit meer terugkomen. Hoe kan een illegale liefde ooit overleven in deze gespleten wereld?


    Rollen:
    ~ [R] Louis William Tomlinson: Ludovici
    ~ [R] Harry Edward Styles: Skajem
    ~ Niall James Horan:
    ~ [R] Zayn Javadd Malik: Bain
    ~[R] Liam James Payne: Vociferor

    ~ Bewaker Hell:
    ~ Bewaker Paradijs:

    ~ Overige rollen, denk hierbij aan ouders, vrienden, broers en zussen.
    ~ [R] Broer Louis: Murray
    ~ [R] Verpleegkundige Amelia 'Amy' Katherine Donnolly: Ludovici

    Regels:
    Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Houd het graag REALISTISCH!
    Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    16+ mag.
    Alleen Ludovici maakt nieuwe topics aan.
    Op het overtreden van al deze regels zal na twee waarschuwingen je personage verwijderd worden.


    Veel plezier!

    Het is het einde van de maand en het is het begin van de middag rond een uur of half twee. De mensen uit de Hell hebben de mogelijkheid om hun salaris op te halen, bij wat de kloof word genoemd, wat een scheiding maakt tussen het Paradijs en de Hell. Natuurlijk is het eerste wat je ziet de weelde van het Paradijs, om te laten zien wat zij wel hebben en wat de Hellenaren niet hebben. De mensen uit het Paradijs krijgen de keuze of ze een dagpas willen voor de Hell en zo ja, deze op te halen bij het passenkantoor, in het midden van het winkelcentrum in het dorp. De waarschuwing word meegegeven, zoals iedere keer, dat als je niet op tijd terug bent, je nooit meer terug mag gaan.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:06 ]


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Het was voor mij echt heerlijk om te horen hoe Louis genoot van alles wat ik deed, hij was zo sensitief onder mijn handen en mond, al was dat ook te wijten aan het feit dat hij net nog was klaargekomen. Ik glimlachte terwijl ik zijn huid kuste en hij door mijn haar streelde. Het was prettig dat het nooit echt alleen puur seks was tussen ons, maar dat het duidelijk bleef hoeveel we om elkaar gaven. Mijn tong gleed over zijn v-lijn en ik drukte mijn lippen tegen zijn heupen aan voor ik zijn benen spreidde. Zo was het toch makkelijker voor mij om bij zijn gevoeligste plekjes te kunnen komen. Ik begon aan een zuigzoen in zijn lies en grijnsde licht om zijn kreunen, maar ik maakte zelf een soort geluidje in mijn keel doordat hij met zijn voeten over mijn kont ging, wat niet het fijnste gevoel in de wereld was na net. Kort ging ik nog met mijn tong over de plek voor ik naar hem opkeek en zacht fluisterde dat hij mooi was. Ik zag hem dan niet, maar van alles wat ik wel van hem wist was ik ervan overtuig dat hij prachtig was. Het was vaker voorgekomen dat ik hem had gevraagd zichzelf te beschrijven, ook al had ik geen besef van de kleuren waarover hij het had. Ik sloot mijn ogen en leunde in zijn zachte aanraking over mijn gezicht, waarna ik glimlachte en een kus op zijn hand drukte. Louis was letterlijk alles wat ik me had kunnen wensen. "Ik wou dat ik je met me mee kon nemen, ik wil je morgen niet alweer moeten missen," mompelde ik zachtjes en kroop weer naar voren om mijn voorhoofd tegen het zijne te drukken. Het was niet zo dat mijn hele leven om hem draaide, maar ik kon er niks aan doen dat ik hem nog altijd miste als ik weer terug moest. Het was gewoon oneerlijk en ik wist dat we gedoemd waren om ooit uit elkaar te gaan. Ik in ieder geval zou het niet vol kunnen houden om maar zo zelden bij hem te kunnen zijn en verder geen enkel contact te hebben. Na mijn studie wilde ik nog zoveel dingen doen, maar bij geen enkel van die dingen kon ik hem meenemen. In de Hell blijven was ook geen optie, ik kon mijn familie niet zomaar in de steek laten en misschien klonk het arrogant, maar met een luxe leven als het mijne was er een grote kans dat ik het harde werk hier niet aan ging kunnen en eronder bezweek.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik
    Ik keek naar wat Amy zei. Ze wilde geen verontschuldiging, waar ik wel blij mee was, want daar was ik zeker niet goed in. Het was buiten wel erg koud, maar naar binnen gaan was misschien nog wel ongemakkelijker dan hier buiten blijven. Toch had ik het echt heel koud zo in de wind. Amy stak me haar jasje toe, maar ik schudde mijn hoofd en kroop nog iets dichter in elkaar. Zo extreem koud was het nog niet, maar de wind mocht van mij wel gaan liggen. Ik zag Amy's vraag en beet even op mijn onderlip. Ik schreef rustig mijn verhaal op het papier. Volgens mij wel. Ik heb nooit iets gehoord en door mijn leven heen heb ik geleerd er mee om te gaan. Ik kan lezen en schrijven, ook met wat hulp van mijn zusjes, maar heb nooit mijn school afgemaakt. Heel erg is het niet om niets te horen als schaapsherder, maar soms gewoon wat onhandig en zeker in grote groepen mensen word ik helemaal gek omdat ik dan niets meer kan volgen, omdat het te snel gaat. Ik ken niets anders, dus ik weer eigenlijk ook niet wat ik mis, alleen dat spreken in groepen, en spreken in het algemeen, een stuk makkelijker zou gaan als ik kon horen. Ik liet het aan haar lezen en zuchtte zacht. Ik had echt geen idee wat ik miste, zelfs al las ik er wel over. Ik krabde wat achter mijn oor en rekte me uit. Ik kan er niets aan veranderen, dus het heeft ook geen zin erover te kniezen. Doof of niet, ik moet gewoon mijn werk doen om eten op tafel te krijgen. schreef ik nog om haar het duidelijk te maken dat ik niet zielig was. Ik wilde ook niet zielig gevonden worden. Er waren kindjes in weeshuizen die maar eens per dag te eten kregen, die geen warm water hadden om te douchen, die nooit ook maar een klein uitzicht hadden op een beter leven. Nu had ik het ook niet echt, maar ik had in elk geval een inkomen. Misschien dat het ooit beter ging worden, maar voor nu bleef ik de kleine dove herdersjongen.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson.
    Ik voelde hoe zijn tong over mijn v-line ging en hij spreidde mijn benen om zo bij mijn gevoeligste plekjes te komen. Hij zette een zuigzoen in mijn lies en ik kreunde zachtjes vanwege het feit dat het daar zo gevoelig was en ik streelde zacht over zijn schouders. Ik vertelde hem dat hij ook mooi was, ondanks dat hij het zelf niet kon zien. Van kleuren die ik wel eens vertelde, snapte hij niet. Hij had ze nooit gezien. Het enige wat hij zag was zwart, de hele dag door. Ik had het wel eens gedaan, m'n ogen dicht doen en dan de hele dag geprobeerd zo te lopen, maar ik was er snel mee opgehouden, ik kon er niet tegen en dat Harry daar mee had om leren gaan, was ik alleen maar trots op hem. Hij drukte een kus op mijn hand en ik glimlachte licht. Hij mompelde zachtjes dat hij me mee wilde nemen, dat we morgen geen afscheid hoefde te nemen en hij kwam weer dicht tegen me aan liggen en ik glimlachte droevig. 'Dat weet ik lieverd, het zou mijn liefste wens zijn dat ik bij jou kon zijn' fluisterde ik in z'n oor, 'Maar voor nu moeten we het doen met stiekeme bezoekjes en ik kom zo vaak als ik kan naar jou toe, dat weet je' Ik drukte een kus op z'n voorhoofd en trok hem dichter tegen me aan, zodat ik warm bleef. Nachtelijke bezoekjes aan Harry waren een soort gewoonte geworden, als ik hem teveel miste. Het was verkeerd en ik kon in de gevangenis belanden als ze me betrapte, maar ik kon gewoon niet zonder hem. 'Ooit op een dag gooien ze die grens open en dan is het eerste wat ik doe, naar jou gaan en je zo hard zoenen dat we beide geen adem meer hebben en dan weet iedereen dat jij van mij bent' Ik verstrengelde onze handen samen met elkaar en verstopte mijn hoofd in het holletje van z'n nek. 'Ooit komt die dag, mijn liefste' Ooit moest er toch een keer een opstand uit breken, ooit moest er iemand eindelijk de ballen hebben om die hoge heren van het parlement de waarheid te zeggen. Dit kon zo niet langer en ik ging er aan onder door, omdat ik mijn liefde voor Harry geheim moest houden, dat ik moest vechten om in leven te blijven, omdat we steeds minder rechten leken te krijgen. 'Jij en ik zijn voor altijd' mompelde ik zachtjes in z'n oor en ik hield hem stevig vast in mijn armen.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2015 - 13:56 ]


    'Darling, just hold on'

    Amelia 'Amy' Katherine Donnolly.
    Hij wreef over z'n armen en ze wist dat hij het koud had en in een impuls trok ze haar eigen jasje uit en wilde die aan hem geven, maar de jongen schudde z'n hoofd, hij wilde het jasje niet en hij kroop nog iets dichter in elkaar. Ze beet op haar lip en trok het jasje toen zelf maar weer aan. Ze kon hem niet dwingen om haar jasje aan trekken. Toen ze hem vroeg of hij al vanaf de geboorte doof was, schreef hij rustig zijn verhaal op het kladblock en geduldig wachtte ik tot hij klaar was. De wind ging iets liggen, ze had het gevoel dat het altijd koud was in de Hell. Toen hij klaar was, liet hij het haar lezen en snel gleden haar ogen over de regels heen. 'Ja, daar kan ik me iets bij voorstellen' zei ze uiteindelijk. Opereren was voor hem geen optie, zelfs niet met de nieuwste technieken. Hij had het geld er niet voor en zelfs als zij het voor hem zou betalen, zou hij het waarschijnlijk niet aannemen, bang dat ze het alleen maar deed uit medelijden. Want dat had ze ook wel door, de jongen had een beperking, maar hij wilde er geen medelijden voor. Hij was sterk en hij wist er mee om te gaan. Hij schreef het ook nog eens voor haar op en ze knikte. 'Ik begrijp het' zei ze hem duidelijk. Het leven hier in de Hell was voor velen wel te leven, maar ze wist van sommige mensen die zich er vreselijk over op wonden en dan de grens over staken om naar het parlement te gaan. Ze kwamen niet ver, ze werden meteen opgepakt en in de gevangenis gezet, maar ooit moest het hier vreselijk fout gaan lopen. Ze voelde het ook, niemand zou dit leven over een poosje nog pikken ze wist van haar vader over de plannen en daar kon ze zich ontzettend kwaad over maken. Iedereen verdiende een kans, maar daar in het Paradijs. waar iedereen van de weelde leefde, hadden ze maar een doel voor ogen en dat was alle mensen uit de Hell moesten verdwijnen. 'Ooit er over nagedacht om te gaan demonstreren tegen de hoge heren in het Paradijs'? vroeg ze hem toen met een scheve glimlach. Het was wel zo dat er mensen waren die dit wilde doen, maar de kans bestond dat er dan geen inkomen meer was en dat betekende verhongeren en ze besefte dat het een domme vraag was geweest en ze schudde haar hoofd. 'Vergeet maar wat ik net zei, het was dom om dat te zeggen' zei ze toen verontschuldigend.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Zijn strelingen deden me eraan denken wat ik morgenmiddag moest gaan missen en dat ik dat absoluut niet wilde missen. Ik kwam weer bij hem liggen en vertelde Louis dat ik hem het liefst mee terug nam naar het Paradijs. Ik had een pure haat jegens afscheid nemen, het was iedere keer zo'n verdrietige bedoeling, al was er de belofte dat ik hem weer zou zien, het wanneer bleef vaag. Dat was omdat het even zien was wanneer ik met Amy mee kon en wanneer hij niet de hele dag doorbracht in de tattooshop. Ik knikte instemmend toen hij zei dat we het voor nu moesten doen met onze stiekeme bezoeken aan elkaar en dat hij me zo vaak mogelijk opzocht. "Weet ik, het zou gewoon fijn zijn als ik je telkens niet zolang moet missen," mompelde ik en gleed met een vinger over zijn borst., voor ik me prettig tegen hem aan nestelde toen hij me tegen zich aantrok. Soms werd ik midden in de nacht door Louis gewekt omdat hij het voor elkaar had gekregen de grens over te steken en werd het voor mij niet verder slapen. Ik glimlachte breed om zijn woorden, hij wist echt hoe hij me hoop moest geven op betere tijden, voor ons allebei. Ik leunde iets achteruit om hem enigszins aan te kijken en gniffelde even. "Pinky promise?" vroeg ik onschuldig aan hem en hield mijn pink uit, dan hield ik hem er wel aan dat -dat het eerste was wat hij deed als de grenzen werden geopend, wanneer dat ook mocht zijn. Het was wel zo dat de spanning zwaar hier in de licht hing, alsof de bom ieder moment kon barsten en er een opstand, of zelfs revolutie, uitbrak. Ik zou het niet erg vinden en altijd aan de kant van de Hellenaren staan, als het zo ver zou komen kon de mening van mijn familie en vrienden in Paradijs me niets schelen. "Dat geloof ik graag," zei ik zacht en drukte een kus net onder zijn oor. Ik geloofde niets liever dan dat wij iets hadden dat voor altijd was, maar de angst dat er toch wat ging gebeuren wat dat voorkwam bleef. Dat was er al vanaf het begin af aan en ik was bang dat het bleef totdat we echt zeker konden zijn van onze relatie en dat de ergste obstakels overwonnen waren. Totdan bleef ik hoop houden, want ik hield teveel van Louis om hem zonder slag of stoot op te geven.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik fluisterde hem toe dat we het voor nu met met de stiekeme bezoekjes en soms nachtelijke bezoekjes moesten doen. Hij mompelde dat het fijn zou zijn als hij me niet telkens hoefde te missen. Ik humde wat en ik voelde z''n vinger over mijn borst heen glijden en ik pakte zijn jand en drukte op alle vingers, een voor een, een kus. Hij stak z'n pink in de lucht toen ik hem beloofde dat hij de eerste zou zijn, naar wie ik toe zou gaan, als de grenzen open gingen. 'Pinky promise' fluisterde ik zacht en haakte mijn pink in die van hem. Iedereen voelde de spanning die in de lucht hing en ik was zo bang dat het tot een uitbarsting zou komen, maar nog banger was ik om hem kwijt te raken. Hij geloofde het toen ik hem vertelde dat wij voor altijd waren en ik beet even op m'n lip toen hij een kus achter m'n oor plaatste. 'We moeten hoop houden, mijn liefste, want ik wil graag dat jij mijn toekomst bent' fluisterde ik zacht in in z'n oor en nu drukte ik ook een kus achter z'n oor. 'Ik kan niet zonder jou' Het was waar, ik kon niet zonder hem. Mijn liefde voor hem was zo groot, ik zou niet weten wat ik zonder hem moest doen. Hij was mijn redder. 'Zonder jou had ik het hier niet volgehouden, jij bent mijn steun en toeverlaat' mompelde ik tegen z'n nek. Ik friemelde over z'n borst en ik vreesde morgen, als weer afscheid moesten nemen. Ik beet harder op m'n lip en ik proefde wat bloed. 'Ik hou van je en ik wil je gewoon niet kwijt' mompelde ik. We moesten de moed niet opgeven, ooit kwam er een dag dat we samen konden zijn, echt samen.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik glimlachte liefdevol naar Louis toen hij zijn lippen op elk van mijn vingers drukte, een voor een. Hij had gezegd dat ik de eerste was waar hij heen zou gaan als dit alles over was, dus hield ik mijn pink naar hem uit om het hem te laten beloven. Niet dat ik hem niet geloofde, maar ik voelde me toch beter als hij erin meeging. Tevreden omdat hij zijn pink in de mijne had gehaakt en het had beloofd legde ik mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik hoopte echt dat het was zoals Louis zei en dat wij voor altijd konden zijn, of in ieder geval nog voor een hele lange tijd, want er was geen vezel in mijn lijf dat hem kwijt wilde. "Ik heb ook hoop, dat is het niet, het is gewoon het wachten. Ik wil niet meer wachten tot ik iedereen kan laten zien bij wie ik werkelijk hoor en ik kan er niet tegen om elke keer weer in mijn gezicht te krijgen hoe oneerlijk alles bedeeld is," legde ik hem uit en kroop dichter tegen hem aan toen hij een kusje onder mijn oor drukte. Het voelde goed om te horen dat ik zo belangrijk was voor Louis, hij liet me iedere keer gewild voelen en daar was ik hem dankbaar voor. "Zolang je van me blijft houden raak je me echt niet kwijt, oké?" drukte ik hem op het hart en kuste zijn wang. Langzaam ging ik overeind zitten en streelde over zijn gezicht, voor ik me uitrekte en een hand door mijn haar haalde. Ik begon me nu toch wel wat plakkerig en vies te voelen, dus kon ik best wel een douche gebruiken. "Kom, dan gaan we ons even opfrissen," mompelde ik en klom van de jongen af, om op de rand van zijn bed te gaan zitten en mijn hand naar hem uit te steken. Ik douchte graag wat langer, gewoon omdat het ontspannend was, het liefst hier dus ook, maar gezien Louis geen geld van me aannam om voor het warme water te betalen paste ik me aan. Ik kon me alleen maar voorstellen hoe hij zou reageren als hij in de luxe kon leven die ik had, hij was altijd maar eventjes bij mij dus ik durfde er veel op in te zetten dat hij zijn ogen uit zou kijken als ik hem rond kon leiden in het Paradijs. Hij verdiende het meer dan ik, iedereen hier verdiende alles wat daar was meer dan de mensen die er woonden, dat stond vast.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik beloofde het hem met een pinky promise. Het klonk misschien kinderachtig, maar zo deden we het altijd als we elkaar iets beloofden. Hij vertelde dat hij ook hoop had en dat hij eigenlijk niet langer wilde wachten, hij was het zat. Ik hoorde het aan z'n stem en meer mensen, zoals ik waren het zat. Ik wilde gewoon mijn liefde voor hem, aan iedereen laten zien en het maakte me boos dat, dat gewoon niet kon. Hij kroop dichter tegen me aan toen ik een kus achter z'n oor plaatste en ik streelde over z'n gezicht. Zolang ik maar van hem bleef houden, raakte ik hem niet kwijt. 'Beloofd' mompelde ik zachtjes. Hij kom van me af en mompelde dat we ons moesten gaan opfrissen. 'Ja, ik heb nu ook wel even een opfris beurt nodig' grinnikte ik zachtjes en ik was blij dat we nu even een ander onderwerp hadden. Dit maakte mij alleen maar verdrietig. Hij ging op de rand van het bed zitten en stak mijn hand naar mij uit en ik rolde mezelf naar hem toe en pakte zijn hand vast, waarnaar ik op stond. 'Laten we gaan douchen, krullenbol' fluisterde ik zacht in z'n oor en ik liep de slaapkamer uit, naar de badkamer. Het was een kleine badkamer, maar groot genoeg voor mij en Phil. Het deerde me niet zo dat we nu naakt door het huis heen liepen, het appartement was klein en de badkamer was vlak naast de slaapkamer, dus zoveel zouden ze nou ook weer niet zien, als er mensen nu waren. Ik had geen bad, waarvan ik wist dat Harry die wel had en soms schaamde ik me wel eens voor dingen, ook al kon hij ze niet zien. Het zou dan ook een snelle douchebeurt worden, want water was schaars en heel duur. Ik liet even z'n hand los en zette de douchekop aan en ging er snel onder staan en pakte toen de hand van Harry vast en trok hem naar me toe. Hm, koud' mompelde ik een beetje en ik trok hem dicht tegen me aan, voor toch nog een beetje warmte. Het water bleef koud en ik zuchtte, want het betekende dat de boiler jammer genoeg, niet goed opwarmde. 'Fuck' gromde ik zachtjes, 'Niet alweer' Ik drukte een kus op Harry's slaap. 'Het spijt me' zei ik zachtjes, me verontschuldigend.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 17:38 ]


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Nu was ik wel klaar met al het verdriet en de angst die dit gesprek met zich mee bracht, plus ik irriteerde me aan het plakkerige gevoel dat kwam naar mate we hier langer lagen. Daarom ging ik van hem af en zei dat we ons maar eens moesten opfrissen en lachte zacht om zijn antwoord, ik moest me inhouden om niet te zeggen dat ik het ook wel van hem af wilde likken als hij dat liever had. Ik stak mijn hand naar Louis uit en wachtte tot hij ook overeind kwam en mijn hand vastpakte. Zijn kleine hand voelde ik al snel in de mijne en ik gaf er een kort kneepje in, om te knikken bij zijn woorden en op te staan. Ik volgde hem op de voet naar de badkamer toe, mij maakte het nooit zoveel of ik naakt ergens rondliep, ik vond het wel prettig, maar daar was het hier net iets te koud voor en je wist nooit of iemand binnen kon komen vallen. Nou ja, Louis wist wat hem te wachten stond als we ooit een plekje voor ons tweeën hadden. Ik ging stilstaan toen hij stilstond en glimlachte licht naar de jongen die het water opendraaide. Dat geluid, dat van water dat op de grond viel, was rustgevend voor me. Ik liet me door hem bij zich onder de straal trekken en rilde even door het koude water, dus sloeg ik mijn armen om zijn nek om hem dicht tegen me aan te houden. Het werd door zijn schelden al snel duidelijk dat het water ook niet warmer dan dit ging worden. "Geeft niet, lieverd. Kan gebeuren," mompelde ik nadat hij een kus op mijn slaap had gedrukt. Ik vond het niet erg, hij had er niks aan kunnen doen en hij hoefde zich er zich ook niet voor te schamen. "Wil je helpen met schoonmaken?" vroeg ik hem met een glimlach, erop doelende dat ik zowel bij mijn borst en achterste onder zat en dat was grotendeels toch echt zijn schuld. Ik pruilde even om het feit dat mijn haar nu voor mijn gezicht hing omdat het nat was en ik was ervan overtuigd dat ik eruit zag als een doorweekte poedel, al werd me ook vaak gezegd dat ik dan leek op baby Tarzan. Voorzichtig plukte ik aan de zachte haren in zijn nek en probeerde zijn succes mijn natte lokken weg te blazen terwijl ik wachtte tot hij me hielp.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik begeleidde Harry naar de badkamer en ik zette de douchekop aan, toen ik er onder ging staan was hij nog steeds koud en toen ik Harry erbij trok, bleef hij koud en ik vloekte zachtjes om dat verdraaide ding. Hij had zijn armen om mijn nek heen geslagen en dat kalmeerde me toch wel enigszins vanwege de frustratie van de waterkraan. 'Het gebeurd altijd, dat verdomde ding' gromde ik zachtjes. Nu moest ik er weer naar laten kijken en dat koste geld, geld dat ik er niet voor had en ik weigerde dat Harry me er geld voor zou geven, ik wilde niet dat hij het uit medelijden voor me deed. 'Ik ga wel sparen' mompelde ik zachtjes, toen ik een washandje pakte en de vraag aanhoorde of ik hem schoon wilde maken. Maar dat zei ik nu wel, dat ik er voor zou gaan sparen, maar ik had het geld had nodig voor andere dingen. Ik zuchtte en maakte het washandje nat en begon voorzichtig z'n buik schoon te maken. 'Of had je liever gewild dat ik het schoon had gelikt' zei ik met een ondeugende ondertoon en mijn slechte humeur was weer verdwenen. Ik grinnikte en prikte in z'n navel. Ik kwam dichterbij hem staan en ik legde mijn hand op zijn achterste en ik likte in z'n nek. Het water drupte uit z'n haar en hij zag eruit als een baby Tarzan en dat was ontzettend schattig. 'Hm' Het was zo slecht soms, dat ik mijn hormonen niet in bedwang kon houden, maar dat kwam ook gewoon omdat ik hem zo weinig zag. Ik voelde het koude water al niet eens meer, je werd er vanzelf warm van, al moest ik wel uitkijken met ziek worden, want dat werd je wel in de Hell.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Onverschillig haalde ik mijn schouders op bij zijn boze water om het koude water. Ja, met koud water douchen was niet erg fijn, maar ik wilde niet dat hij gefrustreerd om zichzelf raakte, of dat dit hem liet denken dat dit een teken was dat hij te min voor me was. Om Louis af te leiden van wat er gebeurde vroeg ik hem of hij me zo wilde helpen met alle viezigheid van mijn lijf te krijgen. Ik zuchtte toen hij zei dat hij wel ging sparen, we wisten allebei dat hij het zich niet kon veroorloven om ook maar een beetje geld apart te houden, maar ik reageerde er verder niet op want hij nam toch niks van me aan. Met mijn armen nog steeds losjes om zijn nek humde ik tevreden terwijl hij met een washandje over mijn buik ging, Louis was altijd voorzichtig met me, maar als het nodig was kon het -het uiterste van tegenovergestelde zijn. Rustig bleef ik spelen met een paar lokken van zijn haar terwijl hij bezig was en schoot in de lach om zijn woorden. "Wat denk je zelf, Lou? Je kent me," antwoordde ik hem met een grijns, voor een korte giechel aan mijn lippen ontsnapte omdat hij in mijn navel prikte. Daarna legde hij een van zijn handen op mijn kont en ik rilde, niet vanwege het koude water, maar omdat zijn tong over mijn nek gleed. Ik had het allang niet meer koud. "Louis," klaagde ik zacht en klampte me wat meer aan hem vast, al vond ik het absoluut niet erg wat hij deed. Het was ondertussen toch wel duidelijk dat we geen vijf minuten van elkaar af kon blijven als we de kans hadden. Ik leunde iets achterover en dacht even na, waarna ik mijn armen terugtrok en mijn handen op zijn heupen plaatste om hem zo tegen de muur te drukken. "Weet je zeker dat je me uit wilt dagen?" vroeg ik hem met een speelse grijns en beet op mijn lip. Louis kennende kreeg ik vast een brutaal antwoord terug en dat was voor mij de cue om iets te doen, want ik liet hem me niet twee keer op een dag domineren. Dat kwam zelden voor, misschien bij speciale dingen zoals zijn verjaardag, maar daar bleef het bij. Ik kuste hem zacht en drukte mezelf tegen hem aan zodat hij gegarandeerd niet weg kon komen, wat sowieso al moeilijk was door de kleine ruimte, maar je kon niet zeker genoeg zijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik vroeg hem met een ondeugende ondertoon in m'n stem, of ik het niet gewoon schoon zou likken, dat was immers nog goedkoper dan het water dat hier uit de kraan kwam. Hij grijnsde en ik humde wat over het feit dat ik hem zo goed kende en ik likte in z'n nek, wat hem deed huiveren. Hij giechelde daarna omdat ik in z'n navel prikte en ik wist dat hij daar niet tegen kon. Hij trok zich iets terug en leek ergens over na te denken. 'Waar denk je aan sexy'? vroeg ik met een lichte grijns op mijn gezicht. Ik wist heus wel waar hij aan dacht, maar ik vond het leuk om hem te plagen en we konden gewoon niet van elkaar af blijven, dat was duidelijk. Hij plaatste zijn handen op mijn heupen en hij duwde me tegen de muur en ik beet op mijn lip. Hij vroeg of ik wel zeker wist of ik hem uit wilde dagen en ik grinnikte kort. 'Je kent me Styles' zei ik met een geamuseerde ondertoon in mijn stem. Hij kuste me en duwde zichzelf nog meer tegen me aan, zodat ik geen kant op kon en de muur prikte in mijn rug, van al die oneffenheden, maar het deerde me niks, ik had ook al die krassen op m'n rug en een paar krassen meer of minder maakte nu toch niet meer uit. 'Hm' Ik kuste hem terug en ik beet zachtjes op z'n lip. 'Maak ik je al gek'? fluisterde ik grijnzend tegen z'n lippen, want we wisten allebei dat dit een vervolg zou krijgen, of hij moest me nu gewoon zo laten staan, maar dat gebeurde zelden en hij zou het ook niet toelaten dat ik hem nu opnieuw ging domineren. Hij was te gehecht aan de top en ik te gehecht aan de bottom en zo konden we dat volhouden met elkaar. Mijn handen pakte zijn achterste beet en ik kneep er zachtjes in, in z'n perfect gevormde, maar misschien ook nog wel gevoelige achterste.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Dit liet ik me niet nog eens gebeuren, ik dacht heel even na over hoe ik dit aan ging pakken en stak kinderachtig mijn tong naar Louis uit toen hij vroeg waar ik aan dacht en me sexy noemde. Hij wist echt wel waar ik over nadacht en ik kon er niet zo goed mee omgaan als hij me zo noemde, net als met ieder compliment dat ik van hem kreeg. Mijn armen gleden van zijn schouders af, over zijn lichaam heen tot mijn handen op zijn heupen lagen. Zo had ik perfecte grip op hem, hoewel ik dacht dat hij sowieso niet weg zou willen. Met enige zorg drukte ik hem met zijn rug tegen de muur in de douche en keek hem schuin aan, waarna ik vroeg of het wel verstandig was wat hij nu deed. Ik kon er niks aan doen dat ik glimlachte om zijn geamuseerde toon, hoe serieus ik ook probeerde te zijn, geen idee hoe hij dat voor elkaar kreeg. Ik kuste Louis en ging wat meer tegen hem aan staan, het was een zachte kus, maar dat veranderde al toen hij in mijn lip beet en me een vraag stelde. Ik gromde zacht en ik hield hem zo stevig vast dat hij morgen ongetwijfeld blauwe plekken op zijn heupen had waar mijn vingers precies op pasten. Voor een klein moment sloot ik mijn ogen om de lichte steek die het gaf dat hij in mijn achterste kneep inwendig te houden, waarna ik hem zonder pardon optilde zodat we op gelijk level zaten en hij zijn armen en benen om me heen moest slaan als hij niet wilde vallen. Niet dat ik hem los ging laten, maar toch. Ik nam niet zo vaak het initiatief, dat kwam vooral omdat Louis in het algemeen dominanter was in deze relatie en ik dingen niet zomaar durfde vanwege mijn handicap, maar hier was hij degene die aan mij ondergeschikt was en hiervoor had ik mijn zicht niet nodig. "Weet je het nog steeds zeker, baby boy?" fluisterde ik op hese toon in zijn oor. Alleen als ik het echt meende noemde ik hem zo, wat kwam omdat hij een stuk fijner was gebouwd dan ik en minstens een halve kop kleiner was. Ik zette mijn tanden zacht in zijn oorlel en schraapte erover, waarna ik losliet en een poging deed hem recht in de ogen aan te kijken, van wat ik had geleerd in het leven en van mijn studie was dat -dat een stuk meer overwicht gaf dan als je wegkeek. Soms moest mijn jongen gewoon even weer terug op zijn plek gezet worden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Hij stak z'n tong naar me uit, toen ik hem sexy noemde en ik grijnsde lichtjes. Hij was sexy, of hij dat nou wilde of niet, daar zou niks in veranderen. Zijn handen verplaatste zich naar mijn heupen en duwde me tegen de muur aan en zette me klem, zodat ik geen kant op kon. We kuste elkaar en ik beet zacht in z'n lip en zijn vingers prikte in mijn heupen, wat me zeker weten een paar blauwe plekken, op zullen leveren. Voordat ik het wist had hij me opgetild en snel sloeg ik mijn armen en benen om hem heen om niet te vallen. 'Wat ben je weer sterk' fluisterde ik zacht in z'n oor. Hij vroeg of ik het zeker wist en hij noemde me bad boy, wat betekende dat het zeker menes was en dat deed me alleen nog maar meer verder grijnzen. 'Ik weet het zeker' fluisterde ik zoetjes in z'n oor en er ontsnapte een zachte kreun uit mijn mond, toen hij met z'n tanden over mijn oorlel schraapte. Hij wist dat, dat een gevoelige plekje was en ik tilde mijn armen wat hoger om met mijn handen door zijn haren te woelen. Hij probeerde me recht aan te kijken, wat nog lukte ook en ik huiverde even on die intense blik. Ik boog me naar hem toe en ik gaf hem een vederlichte kus en ik ging verder naar z'n nek en drukte daar ook een kus, maar hem kennende, zou hij me niet lang laten domineren, zou hij het overnemen en bij die gedachte ontstond er weer een brede grijns op mijn gezicht. We konden allebei dominant zijn, maar ik was toch wat dominanter in deze relatie, maar ik was toch wel degene die het liefst gedomineerd werd.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Het was geen enkele moeite om Louis op te tillen en voor langere tijd te kunnen houden, hij was licht genoeg en als hij een beetje meewerkte zat het goed. Ik grijnsde even om zijn woorden en besloot zeker te maken of hij dit echt wel aandurfde om me uit te blijven dagen. Hij was mijn baby boy en ik zou hem altijd goed behandelen, maar hij moest ook weten waar zijn plek was, en die was zeker niet boven mij. Zijn antwoord gaf alleen niet weer dat hij dat zelf wist, dus daar moest ik hem misschien weer aan herinneren. Ik schraapte met mijn tanden over zijn oorlel en genoot van het geluid dat Louis daardoor maakte. Ik voelde hem huiveren en nam daardoor aan dat ik hem wist aan te kijken. Zonder erover na te denken dat hij het eigenlijk niet mocht kuste ik hem terug en beet op mijn lip toen hij vervolgens mijn nek kuste. Ik liet hem los, als hij zich goed vasthield bleef hij wel hangen, zeker omdat hij vast zat tussen mij en de muur. Een hand bracht ik omhoog en drukte zijn kin omhoog zodat hij me aan moest kijken, waarna ik twee vingers tegen zijn lippen aan legde. Louis wist dat het betekende dat hij erop moest zuigen, hier hadden we geen glijmiddel en het water alleen was niet genoeg om dit prettig voor hem te maken. Met mijn andere hand gleed ik naar zijn achterste en cirkelde met mijn middelvinger rond zijn opening, meer kreeg hij voor nu niet. "Als je nu braaf bent laat ik je misschien nog komen, anders mag je het zelf afhandelen en dat wil je niet, hm?" mompelde ik en keek de jongen wat schuin aan. Voor hem zou het nu veel beter zijn als hij deed wat ik zei, want ik blufte niet, ik blufte nooit. Ja, Louis had ook het recht zijn genot te krijgen, maar dan moest hij wel eerst bewijzen dat hij dat verdiende. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik hem achterliet zonder hem klaar te laten komen, dan ging ik gewoon mijn eigen dingetjes doen en wachtte tot hij zich weer bij me voegde, of dat nou was omdat hij zelf een hand op zich had gelegd of bij mij kwam smeken of ik wilde helpen. Soms gaf ik hem zijn zin, soms niet. Nu hing het volledig aan Louis hoe ik hem ging behandelen, dus hoopte ik dat hij slim genoeg was om de juiste keuze te maken.


    Because I love him, do I need another reason?