• Kan de liefde overleven in een gespleten wereld? De wereld is gespleten in een rijke perfecte wereld, met prachtige gebouwen, nette parken, en de mooiste huizen, het paradijs, en een arme verwaarloosde wereld, met verkoolde velden, trieste bomen zonder vruchten, en krakkemikkige hutjes, de hel. Toch is in het paradijs niet alles perfect, en in de hel die alles slecht. Wat als je de liefde niet kan vinden in het paradijs, is het dan wel zo mooi? Wat als de liefde warm straalt in je hart in de hel, is het dan wel zo slecht? Maar liefde tussen deze twee werelden hoort niet te bestaan. De uitgemergelde jongeren in hobbezakken, horen niet in contact te komen met de goed doorvoede jongeren in prachtige kleren, laat staan dat er liefde tussen hen opbloeit. Maar wat als het wel gebeurt? De jongeren uit de hel kunnen niet naar het paradijs komen, behalve als ze eens per maand de belastingen van hun familie moeten betalen. De jongeren uit het paradijs mogen wel op een dagpas naar de hel, maar wie wil in godsnaam vrijwillig naar dat dodenmansland gaan? Daarbij mag je niet langer dan een dag blijven op je dagpas, want anders mag je nooit meer terugkomen. Hoe kan een illegale liefde ooit overleven in deze gespleten wereld?


    Rollen:
    ~ [R] Louis William Tomlinson: Ludovici
    ~ [R] Harry Edward Styles: Skajem
    ~ Niall James Horan:
    ~ [R] Zayn Javadd Malik: Bain
    ~[R] Liam James Payne: Vociferor

    ~ Bewaker Hell:
    ~ Bewaker Paradijs:

    ~ Overige rollen, denk hierbij aan ouders, vrienden, broers en zussen.
    ~ [R] Broer Louis: Murray
    ~ [R] Verpleegkundige Amelia 'Amy' Katherine Donnolly: Ludovici

    Regels:
    Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Houd het graag REALISTISCH!
    Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    16+ mag.
    Alleen Ludovici maakt nieuwe topics aan.
    Op het overtreden van al deze regels zal na twee waarschuwingen je personage verwijderd worden.


    Veel plezier!

    Het is het einde van de maand en het is het begin van de middag rond een uur of half twee. De mensen uit de Hell hebben de mogelijkheid om hun salaris op te halen, bij wat de kloof word genoemd, wat een scheiding maakt tussen het Paradijs en de Hell. Natuurlijk is het eerste wat je ziet de weelde van het Paradijs, om te laten zien wat zij wel hebben en wat de Hellenaren niet hebben. De mensen uit het Paradijs krijgen de keuze of ze een dagpas willen voor de Hell en zo ja, deze op te halen bij het passenkantoor, in het midden van het winkelcentrum in het dorp. De waarschuwing word meegegeven, zoals iedere keer, dat als je niet op tijd terug bent, je nooit meer terug mag gaan.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:06 ]


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik haalde een hand door mijn haar om het uit mijn gezicht te krijgen nadat ik Louis op zijn rug had gewerkt en grijnsde breed om zijn geschrokken reactie. Om het een beetje goed te maken maakte ik een zuigzoen in zijn nek, waardoor hij zichtbaar de mijne was. Het liet hem zacht kreunen en aan mijn haar trekken, wat weer duidelijk een reactie in mijn lichaam uitlokte. Zelfs als ik hem probeerde te plezieren wist hij me nog langzaam door te laten draaien. Ik trok terug en trok zijn shirt uit, zo was het net wat eerlijker gezien ik al meer uit had dan hij. Ik gleed met mijn handen over zijn borst, om zijn iedere vorm te voelen. Zijn ribben waren erg aanwezig en daar maakte ik me zorgen om, maat dit was niet echt het moment daarvoor. Ik schuurde over hem heen en vroeg hem grijnzend of hij me ergens aan wilde helpen herinneren. Een korte lach rolde over mijn lippen om zijn vraag. "Nee, hoor. Je luistert toch altijd naar me," kaatste ik hem terug en aaide door zijn haar toen hij in mijn oorlel beet, om vervolgens een vuist van mijn hand in zijn haar te maken voor houvast, omdat ik vrij zeker wist wat hij nu ging doen. Ik rilde even om de koele lucht in het appartement die op mijn lengte en kreunde zacht zodra hij zijn vingers op mijn top drukte. "Alleen voor jou, Lou, alleen voor jou," bracht ik ademloos uit om zijn opmerking dat ik nat was. Ik trok aan zijn haren in genot toen ik zijn warme mond en tong om me heen voelde en zijn naam rolde meerdere malen over zijn naam samen met een aantal aan scheldwoorden. Ik legde mijn hoofd in mijn nek en bewoog mijn heupen zo dat ik hoopte dat hij de stille hint begreep dat ik meer nodig had dan dit. "Ik hou ook van jou maar, fuck, ik weet dat je beter kan dan dit," daagde ik hem uit, al was ik niet echt in de positie om dat nu te doen. Zolang hij zijn tong daar had -had Louis alle macht over me en hij wist dat. Ik was week onder elk van zijn aanrakingen, in een staat als deze kon ik me zelfs over laten halen om deze keer bottom te zijn. Normaal vond ik dat namelijk niet echt fijn, zeker omdat mijn ouders het altijd zagen als ik maar een beetje mank liep, maar als hij wilde kon ik best een uitzondering maken.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Met de vraag of hij me ging commanderen kaatste hij terug dat ik altijd wel naar hem zou luisteren en daar had hij misschien wel gelijk in. Want ik zou alles doen wat hij van me zou vragen, of het nou gek was of niet. Na mijn opmerking dat hij nat was bracht hij uit dat hij dat alleen voor mij was en ik zag dat hij ervan genoot dat ik hem even kort aanraakte en ik grijnsde. Zelfs als ik de leiding niet had, kon ik hem nog gek maken. Nadat ik zijn geslachtsdeel voor een gedeelte in mijn mond had genomen, hoorde ik hem zachtjes mijn naam vloeken en ik grijnsde. 'Oh Hazza' Hij trok aan mijn haren en ik wist dat ik hem nu al helemaal gek had gemaakt en ik bewoog mijn mond heen en weer over zijn geslachtsdeel en ik voelde hem gewoon groeien. Ik had een goed gag reflex, waardoor als ik hem helemaal achter in mijn keel zou bewegen, dat er dan nog steeds niks zou gebeuren qua kokhalzen. Met mijn ene hand zocht ik een weg naar z'n ballen en begon die te masseren, met mijn andere hand duwde ik plagend een paar vingers bij hem naar binnen, bij z'n ingang. 'Zijn we ongeduldig'? vroeg ik hem grijnzend onder het pijpen door, 'Hm, je bent zo lekker' Ik kon hem op meerdere vlakken plezieren en ik was goed in multitasken, als het op Harry aan kwam. Straks zou ik de glijmiddel wel pakken, maar ik wilde het zo lang mogelijk uitstellen, aangezien glijmiddel nou ook niet bepaald een van de goedkoopste dingen waren die er in Hell te krijgen was, net zoals condooms. En Harry kon wel condooms mee brengen, maar dan als hij ze zelf zou halen, dan kwamen er scheve gezichten, dus haalde ik ze zelf maar. En ik wist van Harry en mezelf dat we geen ziektes hadden, dus af en toe deden we het zonder bescherming, maar toch voelde ik me er soms niet altijd even prettig bij.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Louis vond het iets te leuk om me zo volledig in zijn macht te hebben, maar ik kon er zelf weinig aan doen. Hij liet me veel te goed voelen om er iets tegen te kunnen doen. Ik hoefde gelukkig niet al te voorzichtig met hem te doen, ik wist dat hij veel in zijn keel kon hebben en een beetje ruw kon dan wel. Zonder dat ik het merkte gingen mijn heupen mee met zijn bewegingen om zo dieper te kunnen komen en meer hieruit te kunnen krijgen, want hoe meer hij me gaf hoe meer ik van hem wilde. Ik stopte letterlijk even met ademen toen hij zijn beide handen verplaatste wat nog meer genot veroorzaakte. Welke kant ik nu ook op bewoog, ik werd elke keer weer geconfronteerd met zijn mond of zijn vingers in me. Ik lachte wat schokkerig om de vraag of ik ongeduldig was. "Ik sta droog in de tijd dat we elkaar niet zien, wat verwacht je van me?" antwoordde ik hem met een halve grijns. Ik had nooit echt de behoefte om zelf aan mijn trekken te komen met het vooruitzicht op Louis en wat hij allemaal met me kon doen. Ik trok hem aan zijn haar omhoog en ik keek naar hem in de hoop in zijn ogen te kijken, mijn vingertoppen gleden zacht over zijn gezicht en mijn ademhaling was sterk versneld. "Louis, ik wil je, nu," zei ik zacht. Hem kennende had hij vast nog wel iets achter de hand voordat hij me echt nam, daarbij konden zijn paar vingers in mijn achterste sowieso niet genoeg zijn om het straks pijnloos voor me te maken, gezien ik het idee had dat Louis er voor in de stemming was om top te zijn. Dat zag ik vanzelf wel. Ik wist dat glijmiddel en dergelijk hem nog wel eens wat konden kostte, dus de keren dat hij het accepteerde betaalde ik hem terug, vooral omdat ik zelf het lef niet had om het te gaan kopen. Ze zagen me al aankomen, als blinde. En ik had ook geen zin in vragen of ik een vriendin had en of ik haar aan ze voor wilde stellen. Misschien, als Louis ooit weer eens naar het Paradijs wist te komen dat ik hem aan mijn ouders kon voorstellen, nadat we passende kleding hadden gekocht natuurlijk. Mijn ouders waren net haviken wat dat betrof, als het geen merk was zagen ze dat in een milliseconde. Ik wilde Louis echt niet kwijt, dus moest het maar via de moeilijke weg.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam James Payne.

    De god blijft stil, maar begint wel te schrijven en terwijl ik naar de communicatie tussen de twee kijk probeer ik de donkerharige probeer te observeren. Aan de manier dat hij naar haar lippen kijkt en de reden dat hij schrijft, hij moet doof zijn, besef ik me al snel. Ik heb mensen al snel door, misschien helpt dat ook wel in mijn seksuele leven. Schrikt dat me af in wat voor manier dan ook? Nee, totaal niet. In bed zou het alleen maar interessant zijn. Amelia's woorden daarna doen me mentaal met mijn ogen rollen, ja, ja, dat zegt ze nu wel, maar als ze later mijn naam schreeuwt piept ze wel anders. "Niet oordelen voor je iemand echt kent, Amelia," zeg ik, nog altijd even lief en aardig. Ik schenk de onbekende schoonheid een kleine glimlach. "Ik ben Liam," stel ik mezelf voor. Zo moeilijk moet dit niet zijn. Amelia lijkt dan niet de makkelijkste, maar ze is het type waar je een beetje aardig doet en ze valt als een blok. De donkerharige is een ander type, ik zal hem eerst nog even moeten observeren voor ik weet over welke boeg ik het gooi. Want serieus, misschien ben ik er ondertussen achter waarom hij schrijft, maar verder weet ik nog niks voor hem, behalve dat de hond belangrijk voor hem is en hij volgens mij niet het meest sociale wezen is. Hij is apart, niet het type waar ik nu het verkeerde idee naar wil geven, hij is niet het standaard knulletje of de standaard hoer, dit kan nog wel eens interessant worden. Met beiden jongens.


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    De jongen stelde zich voor als Liam, maar wat Amy over hem had gezegd sprak zeker niet in zijn voordeel. Misschien vond hij dat het niet waar was, maar Tilda reageerde ook vast niet voor niets zo. Normaal was ik al wat argwanend, gewoon door mijn handicap, maar deze vreemde omstandigheden maakten het nog veel erger tegenover deze jongen die eruit zag als een jonge griekse god uit een van de oude schoolboekjes van mijn zusjes van hun basisschooltijd. Ik luisterde naar haar voorstel, of keek maar dat was voor mij hetzelfde, maar zag ook dat mijn hondje haar wel mocht. Ik dacht even na en knikte toen zacht voor ik wat onhandig naar mijn blote voeten wees en met mijn tenen wiebelde. Ook plukte ik even aan mijn trui. Nu had mijn moeder voor mij net een nieuwe gebreid, maar voor haar en mijn zusjes zou het niet minder koud worden. Zonder schrijfblokje was communiceren heel lastig, maar hopelijk snapte ze het, want ik was heel bang dat de hond Liam zou aanvallen als ik haar losliet, en ik kon haar niet kwijtraken. "Astuubiieeft." zei ik, weer hopend dat het er goed uit kwam. Mijn broek was dan wel versleten, in de winter zat ik toch ineengedoken en alle truien waren altijd zoveel te groot dat ik mijn benen er ook onder kon stoppen. Ik keek nog even naar Liam en liet mijn ogen langzaam over zijn lichaam glijden, hij was knap, Amy was knap, alle verdomme mensen uit het Paradijs waren knap, maar wat verwachtte je ook als ze daar alles konden kopen om zichzelf mooier te maken dan je hier beneden ooit zou kunnen worden, zelfs als je door een of ander wonder even doorvoed zou zijn als zij. Toch wilde ik niet wisselen, want dat zou betekenen dat ik mijn familie moest achterlaten, en dat zou ik nooit doen.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson.
    Zijn bijdehante opmerking dat hij droog stond als we elkaar niet zagen deed mij alleen maar grijnzen. Ik wist van mezelf hoe needy ik kon zijn en dan hielp ik mezelf een handje. Maar van Harry wist ik dat hij daar heel erg voorzichtig in was en het eigenlijk amper deed, waardoor elke keer dat we elkaar zagen, er wel seks plaats vond, niet dat ik dat erg vond, helemaal niet. Hij trok me aan mijn haren omhoog, wat van mijn kant een kreun opleverde en hij probeerde me recht aan te kijken en vertelde me dat hij me wilde, nu, op dit moment. Maar ik was nog niet klaar met hem. Als ik hem nu zou nemen, zou ik hem alleen maar pijn doen en dat wilde ik hem ook niet aan doen, daar was hij te kostbaar voor. Ik was niet vaak top, maar als ik was deed ik het goed, en ik hield er gewoon van om me door hem in mijn achterste te laten nemen. 'So needy' mompelde ik in z'n oor, 'Maar nog even geduld' Grijnzend draaide ik hem om, zodat hij weer onder lag en ik boven en ik liet me naar achteren afzakken en ik spreidde z'n benen. Het voorvocht glinsterde en druppelde van z'n eikel, zo naar beneden, z'n hol in, om het zo maar oneerbiedig te zeggen. Ik likte mijn lippen en ik streelde nog even over Harry's gezicht en toen duwde ik mijn tong ingang in. Ik had altijd al een fetisj gehad voor dit soort dingen en het was heerlijk om te doen, om te weten dat je de ander mee kon plezieren. Mijn hand pakte zijn geslachtsdeel vast en begon hem af te trekken, eerst langzaam, maar toen steeds sneller en mijn tong duwde ik steeds dieper zijn hol in en likte de wanden. Ik kon zoveel dingen tegelijk doen bij hem, dat vond ik echt geweldig. Ik duwde nog een vinger of twee met mijn tong naar binnen en ik begon in en uit bewegingen te maken, om hem zo te doen oprekken. 'Hm, zo heerlijk strak love' Ik ging steeds een stapje verder bij hem.


    'Darling, just hold on'

    Amelia 'Amy' Katherine Donnolly.
    Ik stelde aan Zayn voor dat ik kleren en eten zou mee brengen, ook omdat de winter er aan zat te komen en het dan in de Hell aardig koud zou worden. Het bleef even stil, waarschijnlijk moest hij nog even verwerken wat ik zojuist had gezegd, maar toen knikte hij en wees hij ietwat onhandig naar z'n voeten. Schoenen, natuurlijk. Die jongen had waarschijnlijk wel schoenen, maar waren die zo versleten dat je er gewoonweg niet meer op kon lopen. 'Schoenen, ja' verduidelijkte ik hem en ik knikte. Het daaropvolgende woord, tenminste hij probeert het te zeggen, komt uit dankbaarheid dat ik hem probeer te helpen. 'Geen dank' vertelde ik hem met een glimlach. Ik keek even op naar Liam die me vertelde dat ik niet moet oordelen over mensen en oké, daar heeft hij misschien wel gelijk in, maar toch blijft er een stukje argwanigheid over omdat hij ineens zo aardig doet. Ik duw een haarlok achter m'n oor als ik hoor dat Liam zich voorstelt en ik ben al blij dat het dat doet. De eerdere blik in z'n ogen is verdwenen en ik zie nu eigenlijk alleen nog meer vriendelijkheid, iets wat ik eigenlijk nooit achter hem heb gezocht. 'Dat is Zayn' vertel ik hem en ik knik naar Zayn. 'Ik vertelde hoe je heet' zeg ik hem langzaam en duidelijk articulerend. Ik keek weer naar Liam en ik glimlach naar hem. 'Je hebt het helemaal gelijk, over dat ik niet moet oordelen' Ik duw even tegen z'n arm. 'Dat is gewoon gemeen van mij' Ik aai Tilda nog eens en het hondje beweegt met haar hoofd en ik glimlach. Ik ben gek op beesten, ik heb zelf een kat die de naam Timon heeft. 'Ik heb ook een huisdier' vertel ik Zayn dan, 'Een kat, hij heeft Timon en hij is een dikke verwende kater' En ik spreid overdreven mijn handen om te laten zien hoe groot de kater wel niet moet zijn en ik schiet in de lach. Waarom ik hem dit vertel weet ik eigenlijk niet, maar toch heb ik de behoefte om dit met hem te delen.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik had hem gewoon nodig, ik wilde hem en dat wel op dit moment. Dat was deels ook zijn eigen schuld, Louis kende me lang genoeg om precies te weten wat ik lekker vond en dat tegen me te gebruiken. Logisch dat ik zo snel needy door hem werd, zelfs al had hij nog steeds zijn broek aan en was dit heel erg oneerlijk. Enigszins wanhopig gleden mijn vingers door zijn haar, wachtende tot hij enige vorm van actie ondernam om me hier een beetje te helpen, want ik werd gek als hij me nog lang liet wachten. Ik pruilde om zijn woorden dat ik nog geduld moest hebben, en als ik iets niet had nu was het wel geduld. Een zachte piep rolde over mijn lippen toen hij ons weer omdraaide en ik spreidde gewillig mijn benen voor hem, wetende dat er alleen iets goeds van kon komen. Na de streling over mijn wang voelde ik plots zijn tong in me waardoor ik luid kreunde en hem stevig bij zijn haar vasthield. Ondanks dat ik normaal geen bottom was vond ik het heerlijk als hij dit bij me deed en Louis vond het heerlijk om mij op deze manier te plezieren, dus dit was een win-win. Toen hij ook nog eens me aftrok kromde ik mijn rug uit puur genot van het bed af en trok ruw aan zijn haar. "Louis, oh mijn god," kreunde ik en kneep mijn ogen dicht omdat hij twee vingers bij zijn tong voegde en me daarmee oprekte. Dat was een minder prettig gevoel, maar het was niet moeilijk om me te focussen op wat wel goed was. Mijn ademhaling was snel geworden en mijn hartslag rees de pan uit, waardoor een deel van mij zich afvroeg hoe hij zich zo rustig kon houden. Het moest niet fijn zijn met die broek aan als hij zo hard was als ik dacht dat hij was, het kon hem in ieder geval niet niks gedaan hebben. Zachte en gedeeltelijk wanhopige kreunen rolde keer op keer over mijn lippen, als hij op deze manier en dit tempo door ging kostte het hem niet veel tijd voordat hij het voor elkaar kreeg me klaar te laten komen. En dat stelde ik het liefst nog even uit totdat hij echt in me zat, helemaal omdat hij nog amper aangeraakt was en duidelijk meer zelfbeheersing had.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis William Tomlinson.
    Ik hoorde hem luid kreunen toen ik mijn tong bij hem naar binnen stak en langzaam de wanden aflikte. Het was wel duidelijk dat hij me nodig had en ik had hem nodig. Ik had geen idee waar ik die zelfbeheersing vandaan had getoverd, maar mijn eigen geslachtsdeel klopte dof en was ontzettend hard. Dat ik nu nog steeds niet in Harry zat was wel een wonder te noemen, maar binnen nu en aantal secondes zou er niks meer van mijn zelfbeheersing over zijn. Ik wist dat Harry pas zou klaarkomen als ik echt in hem zat, dat hij het nu uitstelde, hoe zeer dat ook deed. Het voorvocht wat nu over mijn hand lekte smeerde ik rond z'n hol, dat kon je prima ook als glijmiddel gebruiken. 'Oh schatje' kreunde ik zacht toen hij aan mijn haar trok en ik voelde dat ik het gewoon niet vol kon houden. 'Oh fuck it baby, ik ga je nemen, hard' gromde ik zacht en ik trok mijn broek naar beneden en ik liet sissend mijn adem ontsnappen toen de koele lucht, mijn gevoelige geslachtsdeel ontdekte. Het voorvocht glinsterde op mijn eikel en het was zo veel dat ik gewoon geen glijmiddel nodig had, want Harry's voorvocht en dat mijne erbij, was goed genoeg. Ik smeerde nog wat over z'n hol en ik pakte zijn polsen vast en hield die boven zijn hoofd. 'Heb je me nodig'? fluisterde ik hees in z'n oor. Ik wist was zijn antwoord was, maar soms was ik zo gemeen om hem vlak voordat ik hem zou zou nemen, nog wat te pesten. 'Oh baby' Mijn hand begeleide mijn geslachtsdeel naar zijn ingang en duwde hem al iets naar binnen. Ik zoende hem ruw en beet zacht op z'n lip, zijn polsen hield ik vast en ik duwde m'n geslachtsdeel nog iets meer in hem en ik gromde wat harder tegen z'n lippen aan.


    'Darling, just hold on'

    Liam James Payne.

    Het lijkt te helpen, Amelia slaat om en word al snel aardiger. Ik lach even. "Geeft niet, dat heeft iedereen wel eens." Het is leuk om te zien hoe ze nu al omslaat, mensen zijn zo makkelijk. Je hoeft maar een beetje te weten hoe je het moet doen en ze liggen aan je voeten. Zayn lijkt wat stugger, wantrouwend. Misschien is het ook wel te begrijpen, hij kan niet horen, het zal vast een stuk minder makkelijk oordelen zijn. Over zijn naam gesproken, het is anders, apart, maar zeker niet minder mooi. Het ligt goed in de mond, het past bij de goddelijke, maar mysterieuze versxhijning. Ook Amelia blijkt een huisdier te hebben en een kleine stk gaat door me heen. Beiden hebben ze tenminste iets om van te houden, ik weet niet eens wat houden van is. Liam Paynr mag dan wel zo populair lijken en dat is hij ook, maar toch is hij eigenlijk heel eenzaam. Ik kom er niet eens voor uit dat ikj niet alleen graag vrouwen maar ook mannren wip. Eigenlijk ben ik maar een zielig klein kind, dat zoveel mogelijk bedpartners heeft voor wat aandacht en omdat ik het nou ernmaal kan. Mensen meelokken in de wereld van Liam, dat is mijn ding. En gezien dat zo'n beetje het enige is wat ik kan moet ik er wel gebruik van maken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 23:47 ]


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Het was een opluchting dat ik kon voelen dat Louis me voorbereidde, want dat was in mijn ogen een teken dat ik niet lang meer hoefde te wachten, zo wreed was hij nou ook weer niet. Fysiek kon ik het nu niet merken, maar ik durfde er al mijn geld op in te zetten dat hij eindelijk zijn beheersing aan het verliezen was en zich overgaf aan zijn lusten. Dat werd godzijdank bevestigd door zijn woorden dat hij me hard ging nemen en ik beet op mijn lip, in anticipatie voor wat ging komen. Ik hoorde hoe hij zijn broek openmaakte en uitdeed, waarna ik zacht gniffelde omdat hij ook met het effect van de kou hier te maken kreeg. Niet dat ik daar nu zoveel last van had, ik had het ondertussen eerder bloedheet. Op dit soort momenten wenste ik dat ik hem kon zien, hoe al zijn spieren zich aanspanden en zijn zenuwen op scherp stonden, hoe hij over zijn lippen likte als die te droog werden en hoe hij reageerde op alles wat er gebeurde. Theoretisch gezien deed ik daar een moord voor, maar de praktijk bleef dat ik nog geen insect doodsloeg. Kortademig keek ik zijn richting op toen Louis mijn polsen greep en die boven mijn hoofd hield, om een klaaglijk geluid te maken. Zo zou ik geen enkele houvast hebben, ik kon niet naar de lakens grijpen of mijn nagels in zijn rug zetten. Ik knikte gelijk bij zijn vraag. "Louis, alsjeblieft," bracht ik uit, haast op een smekende toon. Dat kon me vrijwel niets schelen, want het zou ervoor zorgen dat ik kreeg wat ik wilde en andersom had ik ook mijn manieren om hem aan het smeken te krijgen. Ik sloot mijn ogen toen ik hem iets in me voelde. Automatisch spreidde ik mijn benen wat meer om hem meer ruimte te geven en kuste hem even ruw terug. Door het bijten op mijn lip opende ik mijn mond voor hem, maar maakte een klein, gepijnigd geluidje toen hij verder in me kwam. Het was niets waar Louis zich zorgen om hoefde te maken, ik was het gewoon ontwend en als ik me kon ontspannen kwam het goed. Ik deed een poging om mijn polsen uit zijn grip te bevrijden, maar voor zo'n magere jongen had hij nog een aardig sterke greep, of dat nou puur door hem kwam of omdat ik op dit moment zo week was wist ik niet, al wist ik wel dat ik niet vrij ging komen zolang hij me vasthield.


    Because I love him, do I need another reason?

    [Post afgenaakt. Sprry ik haf niet door dat ik hem haf versstuurd en lang verhaal. ]


    Reality's overrated.

    Just gonna leave this here

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 23:52 ]


    Bowties were never Cooler

    Philip 'Phil' Julian Tomlinson.
    Vandaag was eindelijk de dag weer aangebroken, de beste dag van de maand, de dag waarop iedereen hier uit de Hell zijn salaris kreeg en zo ook mijn oudere broer Louis. De dagen voor deze waren altijd zwaar, het geld was op en het was moeilijk rond te komen. Maar nu was er weer geld en hadden we in ieder geval voor de komende dagen iets minder zorgen. Ik checkte mijn veel te ouderwetse Nokia telefoon en zag dat ik een berichtje had. Het bleek van Louis te zijn. 'Ik ben bij de kloof broertje, ik zie je later wel. - L.' las ik. Ik zou daar inderdaad ook straks heengaan en hopend Liam nog ergens tegen te komen. Ik wist dat Liam mij zag als iemand die hij alleen maar gebruikte voor de seks, terwijl ik daarentegen wel echt verliefd was geworden op de jongen. Ondanks dit verschil in liefde en lust bij mij en Liam bleef ik toch doorgaan met wat wij samen deden, seks hebben. Ik kon namelijk niet ontkennen dat dit echt geweldig was met hem, beter kon je eigenlijk niet krijgen en het was dan ook altijd te merken dat Liam veel ervaring had. Waar ik alleen bang voor was, was dat Liam ooit op mij uitgekeken zou zijn en mij aan de kant zetten, net als hij had gedaan bij iedereen die voor mij was geweest, want ik wist dat -dat moment ooit ging komen. Ik probeerde er dan maar niet teveel aan te denken en te genieten van de tijd die ik met hem had. Ik was eigenlijk helemaal niet het type om zich voor dit soort dingen te laten gebruiken, maar ik kon gewoon niet wegblijven van Liam.
    Ik besloot dat ik ook maar eens naar de kloof moest gaan, eens zien wie ik daar tegen kwam, hier zat ik mij toch maar in mijn eentje te vervelen. Ik stapte de deur uit en merkte toen al snel dat naar de kloof niet nodig was, want er stond een groepje hier voor ons huis, onder andere Liam. Glimlachend begroette ik ze en ging er bij staan. Ik kon het niet laten om mijn blik even over Liam te laten glijden, want damn, zoals gewoonlijk zag hij er weer onweerstaanbaar goed uit.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 0:16 ]


    "Family don’t end in blood”

    Louis Tomlinson.
    Toen ik hem vroeg of hij me wilde, knikte hij gelijk en ik hoorde de smeekbede in z'n stem. Ik grijnsde en zoende hem ruw en beet zacht op z'n lip, wat hem automatisch z'n mond deed openen en mijn tong gleed bij hem naar binnen en duwde tegen zijn tong aan. Zijn polsen had ik nog steeds vast toen ik langzaam een klein stukje bij hem naar binnen kwam. Ik voelde hoe hij probeerde z'n polsen los te duwen, want hij had zo geen houvast en ik liet hem even moeite doen voordat ik hem los liet en mijn handen op zijn schouders zette, zodat ik ook meer houvast had. 'Baby' gromde ik zacht, toen ik mijn dof kloppende lid steeds verder bij hem naar binnen bracht, hij was zo strak en dat wond me nog meer op, zodat mijn lid nog dikker werd, dan hij al was. En dat was misschien niet handig, maar voor mij was dat ontzettend geil. Onze tongzoen ging al sneller over in dominantie en ik probeerde van hem te winnen, ook al wist ik dat Harry altijd won, maar ik kon het niet laten om dat elke keer weer te proberen. Met een kreun duwde ik mezelf nu helemaal in hem en ik liet hem even wennen, alvorens rustig beginnen door een langzame stoot. Ik grijnsde tegen z'n lippen aan en stootte nog een keer, nu iets sneller dan de vorige keer. Als het Harry te lang zou duren, zou hij wel gaan smeken dat Louis sneller moest gaan. 'Kreun mijn naam love' mompelde hij, terwijl hij nog iets harder in Harry begon te stoten. 'Je bent van mij' Nog een stoot, sneller en hij kreunde zachtjes. 'Oh Harry, wat voel je goed' kreunde de kleine jongen zachtjes.


    'Darling, just hold on'