• Kan de liefde overleven in een gespleten wereld? De wereld is gespleten in een rijke perfecte wereld, met prachtige gebouwen, nette parken, en de mooiste huizen, het paradijs, en een arme verwaarloosde wereld, met verkoolde velden, trieste bomen zonder vruchten, en krakkemikkige hutjes, de hel. Toch is in het paradijs niet alles perfect, en in de hel die alles slecht. Wat als je de liefde niet kan vinden in het paradijs, is het dan wel zo mooi? Wat als de liefde warm straalt in je hart in de hel, is het dan wel zo slecht? Maar liefde tussen deze twee werelden hoort niet te bestaan. De uitgemergelde jongeren in hobbezakken, horen niet in contact te komen met de goed doorvoede jongeren in prachtige kleren, laat staan dat er liefde tussen hen opbloeit. Maar wat als het wel gebeurt? De jongeren uit de hel kunnen niet naar het paradijs komen, behalve als ze eens per maand de belastingen van hun familie moeten betalen. De jongeren uit het paradijs mogen wel op een dagpas naar de hel, maar wie wil in godsnaam vrijwillig naar dat dodenmansland gaan? Daarbij mag je niet langer dan een dag blijven op je dagpas, want anders mag je nooit meer terugkomen. Hoe kan een illegale liefde ooit overleven in deze gespleten wereld?


    Rollen:
    ~ [R] Louis William Tomlinson: Ludovici
    ~ [R] Harry Edward Styles: Skajem
    ~ Niall James Horan:
    ~ [R] Zayn Javadd Malik: Bain
    ~[R] Liam James Payne: Vociferor

    ~ Bewaker Hell:
    ~ Bewaker Paradijs:

    ~ Overige rollen, denk hierbij aan ouders, vrienden, broers en zussen.
    ~ [R] Broer Louis: Murray
    ~ [R] Verpleegkundige Amelia 'Amy' Katherine Donnolly: Ludovici

    Regels:
    Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    Houd het graag REALISTISCH!
    Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Geen personages van anderen besturen.
    16+ mag.
    Alleen Ludovici maakt nieuwe topics aan.
    Op het overtreden van al deze regels zal na twee waarschuwingen je personage verwijderd worden.


    Veel plezier!

    Het is het einde van de maand en het is het begin van de middag rond een uur of half twee. De mensen uit de Hell hebben de mogelijkheid om hun salaris op te halen, bij wat de kloof word genoemd, wat een scheiding maakt tussen het Paradijs en de Hell. Natuurlijk is het eerste wat je ziet de weelde van het Paradijs, om te laten zien wat zij wel hebben en wat de Hellenaren niet hebben. De mensen uit het Paradijs krijgen de keuze of ze een dagpas willen voor de Hell en zo ja, deze op te halen bij het passenkantoor, in het midden van het winkelcentrum in het dorp. De waarschuwing word meegegeven, zoals iedere keer, dat als je niet op tijd terug bent, je nooit meer terug mag gaan.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 19:06 ]


    'Darling, just hold on'

    Liam James Payne.

    Als Fylo toch besluit op te komen dagen ben ik hen eerlijk gezegd allang vergeten en verrast het me een beetje als hij naast me staat. Ik glimlach licht en knik kort naar hem in een begroeting. Verwachten ddat ik hem meteen zoen moet hij niet, ten eerste staan hier twee mensen bij waarvan ik in ieder geval van één weet dat ik het daarmee moeilijk maak, ten tweede heeft hij iets tussen zijn benen bungelen en is Amelia van thuis, zij mag het niet zien. Verder heb ik geen probleem met PDA, vind jet juist spannend, maar op het moment wacht hij maar even. Ik vraag me af of Zayn en Fylo elkaar kennen. Zayn, hmm, Zazu, perfect bij zijn wat aparte maar perfecte uiterlijk. Fylo is pure seks, Zayn heeft iets weg van een mooie zonsondergang, maar die lippen zijn ook vast wel bereid een beetje goede blowjob te geven. Fylo's blik over mijn lichaam gaat me niet compleet voorbij en ik hoop maar dat hij het bij die blik houd, voor nu dan. Ik snap dat mensen naar me kijken, maar nu is niet het moment en hij is slim genoeg om dat te begrijpen, denj ik. Ik rixht me op Amelia. "Kan ik helpen? En hoe?" vraag ik haar behulpzaam.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 13:55 ]


    Reality's overrated.

    Zayn Malik
    Amy leek mijn truien hint niet op te vangen, maar het was al fijn genoeg dat ze een paar schoenen wilde meenemen, want ik had nu al heel koude voeten, maar de nood was nog niet hoog genoeg voor mijn schoenen. Ik keek nog wat ze allemaal zei, maar kreeg niet alles mee, omdat ik ook af en toe nog naar Liam keek. De blik in zijn ogen stond me echt niet aan, maar ik kon er niets aan doen en kreeg mijn vinger er niet op gelegd waarom het me niets aanstond. Amy begon over haar huisdieren terwijl ze Tilda aaide. Ze had een kat, maar die zou vast niet als muizenvanger worden gebruikt zoals hier. Ook verbaasde het me niets dat die kat dik was. Net als iedereen daar had die genoeg te eten en hoefde er geen zak voor te doen. Mijn hond was voor een hond hier nog flink goed doorvoed, maar nogsteeds kon je haar ribben voelen. Ik knikte maar een beetje, maar voor ik iets kon bedenken om te zeggen kwam er nog een jongen aan. Ik herkende hem als Louis' broertje en stak even mijn hand naar hem op als begroeting. Kleine Phil leek niet enorm veel op zijn broer, maar als je ze bij elkaar zag, waren er duidelijke gelijkenissen tussen de twee. Ik keek nog even naar Amy en zette toen toch de hond maar weer op de grond, want ze was gestopt met grommen. Meteen begon ik te schrijven. Leuk! Zelf houd ik niet zo van katten, maar ze zijn wel handig. Als je misschien ook een trui kan meenemen. We hebben wel schaapjes, maar verre van genoeg wol, buiten de verkoop om, voor 4 truien per jaar. schreef ik snel in mijn zwierige handschrift. Ik zuchtte zachtjes en haalde nog een hand door mijn warrige haren. Eigenlijk moesten ze geknipt, maar gezien de komende winter, liet ik het maar lang voor de warmte.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik had ook niet anders moeten verwachten van Louis, dat hij me nog voor een moment liet spartelen voor hij me eindelijk losliet. Mijn handen vonden al snel hun weg naar zijn rug, waar ik lichtjes mijn nagels in zette voor houvast voor straks. Dat hij een deel van zijn gewicht op mijn schouders plaatste vond ik niet zo erg, de jongen was verre van zwaar en als hij dit prettig vond wilde ik er niet eens wat aan doen. Ik kreunde zacht in zijn mond naar mate hij verder in me kwam, deels vanwege het wat pijnlijke gevoel dat het veroorzaakte, maar grotendeels omdat hij me ook gewoon zo ontzettend goed deed voelen. Ik voelde hoe hij de dominantie probeerde te winnen, maar ik wist hoe ik Louis voor me kon winnen dus kostte het me niet veel moeite om ook de dominantie te krijgen. Op dit vlak dan, want anders zat hij nu niet in me. Ik zette mijn nagels wat harder in zijn huid toen hij zich volledig in me duwde en was hem dankbaar dat hij me heel even gaf om te wennen en op adem te komen. Een paar zachte kreunen rolde over mijn lippen zodra Louis in beweging kwam, wat steeds luider werd met elke keer dat hij harder in me stootte. Zijn woorden zorgden ervoor dat ik zijn naam kreunde en me aan hem vastklampte, om alleen een genietend geluid te kunnen laten horen toen hij zei dat ik van hem was. Voor mij stond dat namelijk al vast, hij was de enige die ik wilde en hij was net zo goed de mijne. "Fuck, Louis, harder," gromde ik tegen zijn lippen aan en trok een been iets op zodat hij sowieso de kans kreeg om ook dieper te kunnen. Ik was haast vergeten hoe groot hij was, maar dat vond ik zeker niet erg als ik er dan op deze manier aan herinnerd mocht worden. Mijn nagels gleden over zijn rug met elke stoot en het zou me niet verbazen als hij zichtbare krassen dankzij mij kreeg, al was het niet mijn bedoeling hem pijn te doen. Het ging vanzelf en ik had bar weinig andere opties om me aan vast te houden. "Ik hou van je," bracht ik zacht uit, meteen gevolgd door een kreun. Ik kon voelen dat ik close was door het opbouwende genot in mijn lijf en waarschijnlijk nog een goede actie van zijn kant nodig had om te komen, hij had me laten wachten en geplaagd, waardoor ik nu bijna geen zelfbeheersing meer had, al kon ik niet zeggen dat ik het zo vreselijk vond.


    Because I love him, do I need another reason?

    Amelia 'Amy' Katherine Donnolly.
    Ik vertelde Zayn over mijn kat, Timon, dat het een aardige dikke kater was. Hij had zelf een hond als huisdier, maar ik vroeg me af of het hem wel interesseerde wat ik vertelde over Timon. Er kwam een jongen bij staan, die ik vaag herkende als het broertje van Louis. Philip Tomlinson. We spraken elkaar nauwelijks en het enige wat we deden was elkaar begroeten, dan sprak ik nog meer met Louis dan met Phil, Ik zag hem kort naar Liam kijken en ik bestudeerde de twee even. Er leek iets te spelen tussen die twee, maar ik kon het me niet voorstellen dat Liam Payne, de grootste womanizer van het Paradijs, van twee walletjes zou eten. Mijn aandacht werd weer naar Zayn getrokken die wat op een blaadje schreef en toen hij klaar was met schrijven liet hij het me zien. Snel las ik het door en keek ik hem weer aan, en ik knikte snel. 'Natuurlijk' zei ik met een glimlach, 'Truien neem ik ook voor je mee' Ik zou alles voor hem mee nemen als hij daarom vroeg, hij had het nodig en ik kon het missen. Ik keek even verbaasd naar Liam toen ik hem hoorde vragen of hij me kon helpen en weer kreeg die argwaan de overhand, maar ik zag in z'n ogen dat hij oprecht me wilde helpen en ik beet op m'n lip. 'Misschien kan je de volgende keer kleding meenemen en schoenen en dat soort dingen' vertelde ik hem, 'Dat is wel erg noodzakelijk en nu de winter eraan komt..' Ik viel stil en keek weer naar Zayn. Hij leek zich wat ongemakkelijk te voelen en dat snapte ik ook wel, want als er dingen werden gezegd, kon hij het niet zo goed volgen en we hadden het net zo goed over hem kunnen hebben en dan begreep hij het nog niet. Ik keek nog even kort naar Liam en schonk hem een glimlach als bedankje dat hij mee wilde helpen. 'Bedankt voor je hulp' zei ik toen ook maar en ik keek opnieuw naar Zayn. Ik was geïnteresseerd in hem, maar ik wist niet goed of hij het kon waarderen als ik persoonlijke vragen aan hem ging stellen. 'Mag ik je wat dingen vragen'? vroeg ik hen toen, 'Persoonlijke dingen, als je dat niet wilt, dan moet je het maar zeggen' vertelde ik hem er ook bij. Misschien was hij wel gewoon op z'n privacy gesteld, dat zou me niks verbazen, dan was ik weer het type dat altijd alles wilde weten, maar dat was ook gewoon niet zo slim, maar dat was misschien ook gewoon het aard van het beestje. Door m'n werk moest ik ook dingen precies weten, anders kon ik ze niet helpen.


    'Darling, just hold on'

    Louis Tomlinson.
    Op het moment dat ik het losliet, voelde ik zijn handen op mijn rug en daarna zijn nagels en ik kreunde zachtjes. Het dominantie spelletje met onze tongen, werd zoals gewoonlijk gewonnen door Harry en grijnzend beet ik zacht in z'n tong. 'Niet eerlijk' Ook al had ik het kunnen weten, maar toch. Hij kreunde steeds harder toen ik het tempo steeds meer versnelde en Harry's kreunen waren gewoon als muziek in mijn oren. Ik had het zelfs een keer opgenomen en er naar geluisterd voordat het slapen gaan. Het enige wat er was gebeurd dat ik niet was gaan slapen, maar dat ik noodgedwongen mezelf een handje had moeten helpen en als ik Harry teveel miste, dan speelde ik dat geluidsfragment af, zo was hij dan toch nog een beetje bij me. 'Mon chérie' mompelde ik tegen hem in het Frans, mijn tweede taal. Ik mocht dan hier geboren zijn, mijn moeder was dat niet en had haar hart verloren aan een Brit en toen die klootzak, beter genoemd als mijn vader, haar verlaten had, kon ze niet anders doen dan hier blijven, want ze had het geld niet om terug te verhuizen. Ik voelde z'n nagels dieper in mijn vel drukken en ik trok een pijnlijk gezicht. Dit zou je sowieso gaan zien, maar het kon me niet veel schelen. Als het aan mij lag, mocht iedereen het zien dat ik van Harry was en hij van mij. Mijn ballen kletste tegen zijn huid aan en ik was bezweet, maar hij voelde ook bezweet aan. Ik voerde het tempo op, op zoek naar zijn prostaat en ik kreunde zachtjes, want mijn hoogtepunt zat er ook al aan te komen. Ik hoorde hem van onderen zeggen dat hij van me hield en ik glimlachte en ik kuste hem snel. 'Je t'aime Harry' kreunde ik zachtjes. Huid kletste tegen huid, bezwete lichamen, maar we waren nog niet klaar. 'Merde' vloekte ik zachtjes, wat niet alleen maar verdomme betekende, maar ook iets in de trant van fuck. Ik wilde het uitstellen, desnoods met hem samen klaarkomen. Ik gromde zachtjes toen ik heel even mijn tempo verslapte, maar daarna weer vol in hem tekeer te gaan. 'Oh ja, zo lekker' kreunde ik zachtjes in z'n oor.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik liet een korte lach horen toen Louis zei dat het niet eerlijk was en zacht op mijn tong beet, het was schattig om te horen hoe hij reageerde als hij zijn zin niet kreeg. Mijn lichaam reageerde heftig op zijn stoten en ging volledig mee in zijn bewegingen, deze dingen lieten me nadenken over waarom ik hem niet vaker liet toppen, maar ik genoot er teveel van om hem te domineren. Misschien, als we er straks de puf voor hadden. Ik glimlachte breed toen ik hem in het Frans tegen me hoorde spreken. Ik vond het een mooie taal en was ontzettend dol op zijn accent, zelfs als hij Engels sprak, maar zelf was ik een ramp in buitenlandse talen. Louis probeerde me wel wat bij te brengen, het bleef stroef gaan. Het was gewoon heerlijk als hij lieve dingen in mijn oor fluisterde en ik zou het niet anders willen. Zonder er me bewust van te zijn stonden mijn nagels dieper in zijn rug, maar hij mocht het altijd zeggen als ik hem pijn deed en dan liet ik zonder commentaar los. Hij ging steeds harder, wat een duidelijk effect op het volume van mijn kreunen had. Ik fluisterde dat ik van hem hield en kuste hem zacht terug, waarna ik glimlachte om zijn woorden terug. Dat verstond ik dan nog wel. Ik kreunde zijn naam luid toen hij met een harde stoot mijn prostaat raakte en ik liet hem met een hand los om mezelf daar het laatste beetje bij te helpen. Mijn ademhaling ging belachelijk snel en mijn lijf trilde terwijl hij net zo hard door bleef gaan na een kort moment iets van zijn tempo verloren te hebben. Een heel scala aan vloeken rolde over mijn lippen en de hand op zijn rug hield hem bijna te stevig vast toen ik het op een moment niet meer kon houden en met nog een kreun van zijn naam over mijn hand, buik en borst klaarkwam. Al mijn spieren spanden zich compleet aan en buiten adem bleef ik liggen. Ik sloot mijn ogen en ontspande langzaam, waardoor ik hem dus ook liet gaan en mijn nagels uit zijn rug haalde. Ik zou niet verrast opkijken als ik per ongeluk zijn huid had doorboord en het was gaan bloeden, maar ik hoopte ten zeerste van niet. Ik kon eerlijk zeggen dat dit het beste orgasme in een tijdje was geweest, mijn huid tintelde en het leek alsof de grijns op mijn gezicht bijna permanent was. Het was echt alleen Louis die me zo kon laten voelen, dat was duidelijk.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Toen ik het tempo steeds sneller opvoerde, hoorde ik hem steeds harder kreunen en het was echt geweldig om aan te horen. Ik zag hem glimlachen toen ik hem vertelde dat ik ook van je hield en het was soms alsof de hemel openbrak als hij glimlachte. Het was zo jammer dat hij het niet kon zien, want het was gewoon een feit dat hij een mooie cheeky glimlach had. Hij vloekte toen ik z'n prostaat hard raakte en ik lachte zacht. 'Dat heb je niet van mij' kreunde ik onschuldig in z'n oor. Het zou me niet verbazen als ik straks bloedend klaar zou komen, door de nagels die strak in mijn vel werden gezet. Hij kreunde mijn naam toen hij klaar kwam en ik kromde mijn rug toen ik mijn orgasme voelde naderen en hij leek uit mijn tenen te komen en ik stootte nog een keer heel hard in hem en toen kwam ik met een harde kreun klaar en mijn zaad verliet mijn geslachtsdeel en baande zich een weg in Harry's hol. Ik voelde hem ontspannen en de nagels verdwenen uit mijn rug. De plekken waar hij met zijn nagels was geweest brandde lichtjes. Maar het gaf niet, want het was Harry en ik zou niet anders willen dat zijn nagels in mijn rug stonden, als teken dat ik van hem was. Hij grijnsde als een gek en langzaam ging ik uit hem, want het moest nog zeker heel gevoelig zijn, zeker omdat we elkaar al een poosje niet gezien hadden en hij strak was geweest. 'Oh Harry' mompelde ik zachtjes en ik drukte een kus op z'n wang en ik ging naast hem liggen. Ik pakte z'n hand en drukte daar een kus op. Voor nu was het gewoon even ontspannen en genieten van elkaars nabijheid. 'Je was zoals altijd weer geweldig' fluisterde ik zacht in z'n oor en ik drukte een kus op z'n mond. Ik ging voorzichtig bovenop hem liggen en ik trok me niet zoveel aan van dat plakkerige spul op zijn buik, we zouden straks samen gaan douchen en er zou nog wel meer volgen aan seks, en water was schaars, dan kon je het beter maar opsparen en in een keer douchen als je zeker wist dat het klaar was. Niet dat we dat wisten, want we grepen eigenlijk elke gelegenheid wel aan om elkaar te verkennen. Ik streelde over z'n gezicht en ik kuste z'n neus. 'Ik hou van je neus' Nu kuste ik z'n oor. 'En je oor en al die mooie sproetjes op je gezicht' zei ik grijnzend en kuste nu z'n hele gezicht door.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Sidderend was ik klaargekomen en verslapte langzaam mijn greep op hem voor mijn hand terug viel op het matras en een idiote grijns om mijn lippen speelde door het geweldige gevoel dat ik nu had. Ik kreunde nog eens zacht toen ik hem in me voelde komen, maar het ging over in een genietend gehum. Ik had er nooit zo'n probleem mee als Louis geen condoom gebruikte, we waren beide clean en hij hielp me toch wel met schoonmaken als we onder de douche stonden. Zacht zette in mijn tanden in mijn onderlip toen hij uit me ging, het lege gevoel dat hij achterliet was nooit fijn. "Hi," mompelde ik zacht nadat hij naast me was komen liggen en een kus op mijn wang had gedrukt. Ik glimlachte om het kusje op mijn hand en drukte mijn lippen tegen zijn kruin, zijn huid smaakte zoutig van het zweet maar dat weerhield me er niet van mijn vriendje te zoenen als ik dat wilde. Het gebeurde al te weinig dat ik dat überhaupt kon. "Hoor wie het zegt," antwoordde ik hem met een grijns en kuste hem kort terug. Zonder hem te stoppen liet ik hem bovenop me gaan liggen en sloeg mijn arm met mijn schone hand om zijn smalle middel. Ik aaide zacht over zijn onderrug en keek naar hem op, zoekend naar zijn ogen. Ik glimlachte om de streling over mijn gezicht en de kus op mijn neus, waarna ik helemaal oplichtte bij de dingen die Louis op begon te noemen aan mij waarvan hij hield. Het was altijd vreemd om van anderen te horen hoe ik eruit zag, ik had geen idee en dat maakte me nog wel eens onzeker, maar hij wist elke keer weer om die zorgen weg te nemen. Ik giechelde toen hij overal op mijn gezicht kusjes drukte en drukte hem dicht tegen me aan. Ik veegde mijn ene hand af aan de lakens en legde daarna mijn beide handen op zijn wangen, waar ik zacht overheen streek. "Ik hou ervan hoe je jukbeenderen zo afsteken tegen de rest van je gezicht, en hoe je rimpels bij je ogen krijgt als je lacht om iets doms dat ik zei. Hoe je stoppels prikken bij mijn lippen en benen als je -je even niet geschoren hebt," vertelde ik terwijl mijn handen langzaam naar beneden over zijn lijf gleden. "Ik hou van je smalle middel en hoe makkelijk ik je daarbij tegen me aan kon trekken en optillen," vervolgde ik met een glimlach. Ik kon zoveel dingen opnoemen waarvan ik hield en dan wist ik nog niet eens precies hoe hij eruit zag, als dat niet betekende dat ik echt van hem hield wist ik het ook niet meer.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Hij begroette me zacht toen ik naast hem was komen te liggen en ik hem een kus op z'n wang had gegeven. Hij antwoordde grijnzend toen ik hem vertelde dat hij weer geweldig zoals altijd was en ik lachte zacht. 'Hm ja' Hij liet het toe toen ik op hem kwam liggen en ik voelde z'n arm om mijn middel. Ik zag zijn ogen oplichtte bij alle complimentjes die ik hem gaf en daar deed ik het voor. Ik drukte over z'n hele gezicht kleine kusjes en hij trok me nog dichter tegen zich aan en hij legde legde z'n beide handen op mijn wangen en ik trok even een bol gezicht en ik grinnikte zacht. Ik bloosde licht toen hij me vertelde waar hij bij mij van hield. Ik voelde z'n handen over mijn lichaam glijden en ik pakte ze vast. 'Je bent lief weet je dat'? fluisterde ik zacht en ik drukte een kus op z'n neus. 'Ik hou ervan als je straalt als je bij me bent' vertelde ik hem, 'Ik hou van je mond' Er speelde een lichte grijns op mijn gezicht. 'En ik hou van onze seks' Grinnikend begroef ik mijn hoofd in z'n nek en ik verstrengelde onze handen samen. 'Ik hou gewoon zo ontzettend veel van je chérie' fluisterde ik in z'n oor, 'Ik zou niet weten waar ik nu zou staan als ik jou niet had' Het was waar, als ik hem niet had, had ik eigenlijk geen lichtpuntje in deze verdomde wereld, had ik niks om naar uit te kijken en zou ik alleen maar bezig zijn met geld te verdienen. Ik dacht even aan de eerste keer toen ik hem zag, hij was als een engel, een prachtige engel. Dat hij blind was en dat hij me waarschijnlijk nooit zou kunnen zien, maakte voor mij niet uit. 'Mon beau angel' fluisterde ik zacht in z'n oor. Frans was de taal van de liefde vertelde mijn moeder altijd en dat moest je dan ook gebruiken bij je geliefde en Harry was mijn geliefde. 'Mon Hazza' mompelde ik zachtjes in z'n oor.


    'Darling, just hold on'

    Zayn Malik
    Het was fijn dat ze ook truien wilde meenemen. Dat was namelijk iets wat heel waardevol was hier in de winter. We hadden wel wat haardhout, maar niets om je buiten warm te houden en te beschermen tegen de elementen. "Ank je" zei ik tegen haar, nu iets minder onzeker, omdat niemand me leek te verbeteren en iedereen me leek te begrijpen. Toch was ik wel voorzichtig en was mijn stem nog erg zacht. Ze begon nu duidelijk tegen iemand anders te praten en ik begon me best ongemakkelijk te voelen. Liam's blik op me deed me best naar voelen, alsof ik een schaap was in een slagerswinkel, een stuk vlees in een etalage. Daarbij had ik nu gewoon te veel mensen om me heen om allemaal tegelijk in de gaten te houden. Thuis hield standaard degene die sprak haar hand omhoog, zodat ik ook wist waar te kijken, maar hier niet, zodat ik nu echt als een wilde wat verloren om me heen keek. Uiteindelijk zag ik Amy me weer aankeek en keek haar ook weer aan, zodat ik wist wat ze zei. Ik beet wat onzeker op mijn onderlip en zuchtte zacht. Aan de ene kant wilde ik graag toestemmen, maar aan de andere kant had ik niet graag mensen in mijn persoonlijke zaken. Louis vertelde ik zelfs niet heel veel. Zeker niet over het feit dat ik vaker dan eens wat eten afsloeg, om maar te zorgen dat de dames voldoende eten hadden, of dat ons huisje inmiddels op instorten stond. Ik draaide mijn boekje weer om en begon weer te schrijven. Ligt eraan wat voor persoonlijke dingen en wie het allemaal te weten komt. Ik ken je niet en ik ben niet echt de persoon om me erg open op te stellen. Sorry Ik liet het weer aan haar zien. Ik was benieuwd naar haar vragen, maar ik wist niet of ik wel de antwoorden wilde geven die ze verlangde van me. Ik keek even naar mijn hondje, die nu aan mijn voeten zat en langs mijn benen kwispelde, alsof ze wist dat ik wat steun nodig had. Ik glimlachte een beetje en keek toen weer naar Amy, wachtend op de vragen die ze wilde stellen. Ik wreef wat over mij armen om me iets op te warmen. De wind was snijdend koud en terug naar binnen leek me geen goed idee nu Harry en Louis zo klef met elkaar waren. Daarbij had ik zo het gevoel dat Phil ook nog een plekje in zijn huis wilde hebben. Ik wilde Amy ook niet mee naar mijn huis nemen, als je het een huis mocht noemen, dus ik moest hier maar gewoon blijven staan.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Impulsief drukte ik een kus op zijn neus toen Louis zijn wangen bolde en wreef er zacht over met mijn duimen, waarna ik zacht lachte. Hij was echt net een klein kind af en toe, maar daarom hield ik ook zoveel van hem. Hij had zijn eigen manieren van doen en ik zou op geen manier willen dat hij veranderde. Nu was het mijn buurt om op te noemen om elk klein ding op te noemen aan hem waarvan ik hield, wat bij hem duidelijk hetzelfde effect had als bij hem, want ik voelde zijn wangen langzaam warm worden onder mijn handpalmen. Ze gleden langzaam over zijn magere lijf, ik kende elk van zijn rondingen, oneffenheden en scherpe hoeken uit mijn hoofd, zo vaak had ik hem al onder mijn handen gehad. Louis pakte ze al snel vast en ik glimlachte naar hem. "Dat heb ik volgens mij wel eens gehoord," zei ik gniffelend toen hij vroeg of ik wist dat ik lief was. Die glimlach bleef terwijl hij verder ging met opnoemen waarvan hij hield. Ik schoot in de lach toen hij zei dat hij van onze seks hield, al kon ik niet ontkennen dat het wederzijds had. Voordat ik Louis had was ik ook al geen maagd meer, maar hij was zeker beter dan wie ik daarvoor had gehad. "Ik hou ook van jou, love. Zo ontzettend veel, je maakt me gelukkig," zei ik en gaf een zacht kneepje in zijn handen. Tot op de dag van vandaag was ik dankbaar geweest dat ik mee was gegaan met Amy, anders had ik hem nooit ontmoet en was ik nooit zo gelukkig geweest. Ik drukte mijn lippen liefdevol tegen zijn kaak aan toen hij in mijn oor fluisterde. "Helemaal de jouwe, Lou," mompelde ik, voor ik ons weer makkelijk omdraaide zodat ik boven op hem lag, met onze vingers nog altijd verstrengeld. Ik kuste hem en liet mijn lippen afdwalen naar zijn wang, zijn kaak en daarna zijn nek, waar ik zacht mijn tanden in zijn huid zette. Hij was van mij en iedereen die kon zien mocht dat weten, ik had geen idee of hij er opmerkingen door kreeg, maar als hij het niet prettig vond kon hij me dat vertellen. Dan maakte ik hem wel de mijne op minder zichtbare plekken, want zijn sleutelbenen en binnenbenen waren net zo gevoelig en daar zette ik net zo graag zuigzoenen of lovebites.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Hij schoot in de lach toen ik hem vertelde dat ik van de seks met hem hield, maar ik wist ook wel dat hij dat ook vond. Harry was mijn eerste geweest, vol ongemakkelijkheid en veel blauwe plekken daarna, maar het was het waard geweest. Ondanks dat hij Harry mijn eerste keer was geweest, zou ik geen ander willen, dat kon ik ook niet, daarvoor hield ik teveel van hem. Hij vertelde dat hij ook van mij hield, natuurlijk. Ik nam elke gelegenheid aan om het hem te vertellen, soms wel meerdere keren op een dag. Hij drukte een kus op mijn kaak toen ik allemaal lieve woordjes in z'n oor fluisterde en ik glimlachte. Hij mompelde dat hij helemaal de mijne was en hij draaide ons gemakkelijk om, zodat ik nu onder lag en hij boven. Hij kuste me en ik kuste hem terug en z'n lippen gingen steeds verder naar beneden en ik giechelde zacht omdat het zo kietelde. Vrij onverwachts zette hij zacht z'n tanden in mijn nek, wat op een kreun van mij opleverde en ik pakte hem bij z'n haren vast en trok daar even aan. 'Oh Hazza' Het kon me niet veel schelen dat hij daar een zuigzoen neerzette of zelfs een lovebite. De meeste naaste familie en waaronder Zayn wisten van mijn relatie met Harry en als andere mensen er vragen over gingen stellen, vertelde ik het ze gewoon niet of ik antwoordde naar waarheid dat ik met iemand had gezoend. Dat die iemand Harry was, dat hoefde ze niet te weten. 'Ga door' fluisterde ik tegen hem en ik streelde over z'n rug. 'Hm' Mijn benen klemde ik om zijn benen heen en ik trok nog eens aan z'n haren.


    'Darling, just hold on'

    Amelia 'Amy' Katherine Donnolly.
    Mijn aandacht ging weer naar Zayn, die zich wat verloren om zich heen leek te kijken. Ik snapte het ook wel een beetje, het was niet makkelijk om een gesprek met meerdere personen te volgen en zeker niet als ze ook nog eens niet met je praten. Ik vroeg aan hem of ik hem wat persoonlijke dingen mocht vragen en het was echt niet zo dat hij z'n hele levensverhaal aan mij moest gaan vertellen, gewoon de dingen die hij kwijt wilde over zichzelf en als hij iets niet wilde vertellen, had ik daar ook respect voor. Hij moest er wel even over nadenken en ze wilde al zeggen dat het niet hoefde, dat hij het maar moest vergeten, toen hij iets op een briefje begon te schrijven en hij liet het haar lezen toen hij klaar was. Ze schudde haar hoofd en ze keek hem aan. 'Je hoeft je niet te verontschuldigen' vertelde ze hem met een scheve glimlach. 'Misschien komt dat gewoon door mijn werk, dat ik zo nieuwsgierig ben en ik hoef echt niet alles te weten' Ze vouwde haar handen ineen en beet even op haar lip. 'Ik wil graag dingen over jou weten, simpele dingen' Hij wreef over haar zijn armen en snel trok ze haar eigen jasje uit en stak deze naar hem toe. 'Neem maar, hij zit lekker warm' Ze knikte hem bemoedigend toe. Hij had het nodig, zij niet. En bij een zuchtje wind, zou hij al ondersteboven liggen, terwijl zij nog stevig in haar schoenen stond. Het was jammer dat ze mensen uit de Hell niet mee mocht nemen naar het Paradijs. Hier leek het altijd koud te zijn, ook al was het hartje zomer. Ze had ze graag mee willen nemen naar haar huis of desnoods naar het ziekenhuis, zodat ze zich daar konden opwarmen. Het was nog altijd verboden om de oversteek van de Hell naar het Paradijs te maken, uit angst dat er plunderingen zouden komen. Ze wist van Louis dat hij het nog wel eens deed, in het diepste geheim de oversteek maken om maar bij Harry te zijn. Ze dacht even na met welke vraag ze eerst kon beginnen en keek naar de jongen voor zich. 'Ben je al van je geboorte doof'? vroeg ze hem toen voorzichtig.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles
    Ik glimlachte tegen zijn nek aan om zijn gegiechel, voor mij was dat het mooiste geluid in de wereld. Sowieso was zijn stem fijn om naar te luisteren, de toon, bijna vrouwelijke hoogte, maar toch het rasperige en zijn accent maakte zijn stem prettig voor me. Als ik dat hoorde wist ik altijd zeker dat ik veilig was. Bij zijn nek aangekomen beet ik zacht in de gevoelige huid om een reactie van zijn kant uit te lokken, waarna ik breed grijnsde omdat het hem liet kreunen. Goed om te weten dat ik na alle tijd samen nog steeds met gemak zo'n reactie uit kon lokken. Toch maakte ik zelf ook een geluidje achterin mijn keel toen hij aan mijn haren trok, om hem pruilend aan te kijken. Dat bleef een zwakke plek voor me. Ik knikte bij zijn woorden, en na de streling over mijn rug zette ik mijn tanden voorzichtig in een andere plek in zijn nek, om daarna ietsjes meer kracht te zetten en hem een fatsoenlijke lovebites te geven. Die bleven toch iets langer zitten dan zuigzoenen, als ik Louis mocht geloven tenminste. Hij had me dat een keer verteld en sindsdien deed ik het een stuk vaker. Ik likte er nog eens overheen voor mijn lippen lager afdwaalden, naar zijn sleutelbenen, waar ik bij elk een zuigzoen achterliet. Ik herinnerde me onze eerste keer nog, hij was zo nerveus geweest en ik had hem behandeld alsof hij van porselein was, al was hij de volgende ochtend alsnog beurs geweest en had ik hem met veel dingen moeten helpen. Het was een heel contrast als je zag hoe ruw we nu met elkaar om konden gaan. Ik kuste naar beneden en zorgde dat ik niets aan zijn borst oversloeg, voor ik mijn tong over zijn v-lijn liet glijden en zijn heupen kuste. Even gleden mijn handen over zijn benen om mezelf uit ze te bevrijdden en spreidde ze daarna. Ik drukte mijn lippen in een van zijn liezen en kon het niet laten om op die zeer sensitieve plek ook aan zijn huid te zuigen, en verre van zacht of lieflijk. Ik wist dat Louis dat lekker vond en voor mij was zijn genot het belangrijkste, hij had me al intens laten genieten, nu was het mijn beurt om dat aan hem terug te geven. "Je bent zo mooi," fluisterde ik, net hard genoeg zodat hij het kon horen en keek naar hem op vantussen zijn benen. Er was geen miniscuul ding aan hem waar ik niet van hield en als het aan mij lag ging dat een lange tijd zo blijven.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson.
    Ik kreunde zachtjes toen hij zacht in de huid van mijn nek beet en ik vertelde hem dat hij door moest gaan. Toen ik aan z'n haren trok, keek hij me even pruilend aan, dat was gewoon een van z'n zwakke plekken en ik kon het gewoon niet laten om niet aan z'n krullen te trekken. 'Harry' kreunde ik wat harder z'n naam toen hij met meer kracht een lovebite zetten op een andere plek in m'n nek. Daar was het gewoon gevoelig, er waren nog wel meer gevoelige dingen van mijn lichaam, maar die plek, was toch wel een van de gevoeligste.. Ik streelde door z'n haren toen hij door ging en bij iedere plek een zoen plaatste en ik maakte genietende geluidjes. Ik huiverde even toen hij bij mijn v-line aan kwam en mijn heupen kuste en hij trok zacht aan mijn benen om ze daarna te spreiden. 'Haz' kreunde ik zacht toen hij aan mijn vel begon te zuigen in een van mijn liezen. 'Hm ja' Mijn voeten gleden over z'n achterste en die moesten zeker nog wel gevoelig zijn omdat ik hem net genomen had. 'Ga door, oh ja' mompelde ik genietend. Ik hoorde hem zeggen dat ik mooi was en glimlachend keek ik naar hem. 'Jij bent ook mooi schat' fluisterde ik hem toe en ik strekte mijn hand en streelde heel even over z'n gezicht. Ik kon er geen genoeg van krijgen om hem complimentjes te geven, want die verdiende hij gewoon, ook al kon hij zichzelf niet zien. Hij wist het wel zo'n beetje, want ik had hem eens verteld hoe hij eruit zag voor mij, zodat hij een beeld in z'n hoofd kon vormen en heel misschien had ik hem toen wat gespierder gemaakt, maar hij was gewoon knap en mooi en ik zou hem niet kwijt willen. 'Je bent geweldig, mijn liefste' fluisterde ik hem toe en ik legde mijn handen op z'n schouders. waar ik hem zachtjes streelde.


    'Darling, just hold on'