• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Everything is awesome, everything is cool when you're part of a team. De hele dag in mijn hoofd. Gods, kill me now please.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kaj schreef:
    And I want you to know that I am both happy and sad and I'm still trying to figure out how that could be


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Fuck fuck fuck fuck fuck. The feels. I'm crying.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Waarom ben ik zo zo zenuwachtig? Maybe omdat de Euroborg miljoen ingangen heeft.

    Ingewikkeld gebouw is het. Je moet er driekwart omheen lopen om bij de school te komen.

    Fakkk, ik ben zo aantrekkelijk/statisch.

    FiftyShades schreef:
    Ingewikkeld gebouw is het. Je moet er driekwart omheen lopen om bij de school te komen.


    Yeah, die van mij ook, super vreemd.


    Your make-up is terrible

    Wat een ruk internet hier op school. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Michonne schreef:
    (...)

    Yeah, die van mij ook, super vreemd.

    waarom ze het niet meer toegankelijk maken..

    Ik erger me echt dood aan je. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goed, mijn reactie komt in een of ander artikel over de meeloopdag. Wat leuk.

    Ik haat mijn hersenen. Alles schreeuwt dat ik het niet kan en niet wil, maar ik wil het zo graag goed doen. Die verdomde knop die ik om moet draaien werkt ook niet mee.

    Ik wil niet meer depressief zijn, ik wil gewoon blij zijn zonder al die extra dingen en kunnen doen wat andere mensen van mijn leeftijd doen. Het heeft wel lang genoeg geduurd nu.

    *fist bump* bah-la-la-la-la-la


    kindness is never a burden.

    Wat een ingewikkeld station. Treinen die van twee kanten op hetzelfde spoor komen.