• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hm ineens heb ik een abo minder op mijn verhaal. Als het komt omdat die persoon ongeduldig is, ja puh kan ik niets aan doen. Ik heb ook nog een leven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb geen zin om naar de meeloop dag te gaan morgen...

    She looks up at the blue and whispers to all of the above,
    don't let me down

    Ik ben een stuk wakkerder nu ik aan mijn bureau zit. Ik denk dus dat het inderdaad eraan lag dat ik op mijn bed zat. Goed om te weten.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Pff, waarom nou net als ik zo een belangrijke vraag heb.



    Omfg, dan is die opleiding niet in Hoofddorp te doen, maar in Haarlem.

    Gecondoleerd. Het is geen fucking mantra.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil voor altijd naar alt-j luisteren en nooit meer iets anders horen

    Serieus, net als ik na 6 jaar een opleiding heb gevonden die me leuk lijkt is ie nergens in de buurt te doen?! Hoe verzin ik het weer.

    Ik vraag mij af hoeveel je moet huilen.. om niet meer te kunnen huilen. Want ik denk dat ik niet lang meer hoef. :/


    Danmarks Dynamite.

    Gelukkig alleen morgen nog een dagje naar school en dan voorjaarsvakantie ;d


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    And I want you to know that I am both happy and sad and I'm still trying to figure out how that could be

    Het komt goed. Als ik dat blijf herhalen, wordt het hopelijk waar. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom roddel altijd iedereen over elkaar en waarom sta ik daar altijd tussen in???


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Nawh, zussie half aan het huilen. Bewijst weer eens dat ik een goed zusje ben. *O*


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nou, nu mag het wel afgelopen zijn van mij.