• • • •

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    • • •

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 19:32 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ugh, nu ben ik zo geïrriteerd én is er net zo'n uur van mijn tijd verspild door die kut Windows. Natuurlijk herinstalleren omdat ik die van mij vercrackt heb is een perfecte oplossing. Zeker als je een crack installeert, niet de echte. Wauw.


    Your make-up is terrible

    Ja natuurlijk, waarom zou je het nu dan wél goed doen? Overal uitloggen en dan ook nog eens niks opslaan. GREAT.


    Your make-up is terrible

    Nog 3 jaar in Groningen studeren en mijn vriend haast nooit kunnen zien, of bij hem wonen en dubbel zo lang moeten reizen voor school?

    Feelings, what are you doing? :C
    Ik werd net echt zo vrolijk van hem, redelijk vanuit het niets. En daar reageerde hij ook heel leuk op. Wat is nou tussen ons...?


    Stenenlikker

    Ik wist wel dat het om anderen gingen. Zodra er anderen in zicht komen, raak ik uit zicht. Ugh, I'm a complete failure.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 22:38 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb me in geen tijden zo goed gevoeld.


    26 - 02 - '16

    Pfffffff *zucht*


    16 - 09 - '17

    She's touching me.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Hahaha, hypocrite much

    Dubbele deken. Fleece deken. Fleece pyjama. Warme kruik.
    En nog liggen bibberen van de kou. Ik MAG niet ziek worden. . .


    Jammer dat 'niet tevreden, geld terug' niet geldt voor je leven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    FiftyShades schreef:
    Nog 3 jaar in Groningen studeren en mijn vriend haast nooit kunnen zien, of bij hem wonen en dubbel zo lang moeten reizen voor school?

    Of samen verhuizen?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Waarom denk je nog altijd te weten wat goed voor me is? Terwijl je me simpelweg laat stikken.


    -

    Whyyy moest ik het weer uitstellen? ik had na het eten meteen moeten douchen en niet nu nog. Morgen kan het niet anders dan dat ik kapot moe ben. Eigen schuld.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 23:29 ]

    Ik ben bang voor een terugval. D: Zo heb ik me al bijna een jaar niet meer gevoels.
    Ik mag wel blij zijn met zo'n vriendje, anders was vannacht waarschijnlijk heel anders verlopen.


    Your make-up is terrible