• Vertel er wat over!

    Ik heb die prik niet gehad, geweigerd om persoonlijke redenen, maar het is net als een normale prik in je arm/schouder/kont.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 17:33 ]

    De prik zelf doet opzich geen pijn, maar je krijgt ontiegelijk veel spierpijn doordat


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik was de eerste lichting die hem had, en het antwoord is: nee, als ze van je spieren afblijven. Auw...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nah, valt mee.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nee, je krijg er hooguit wat spierpijn van.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 17:41 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    dubbel

    [ bericht aangepast op 18 feb 2015 - 17:41 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Yep, heel veel!


    Your make-up is terrible

    Ik vond het eigenlijk helemaal geen pijn doen, alleen daarna een klein beetje spierpijn maar dat was zo over.


    -

    FiftyShades schreef:
    Ik heb die prik niet gehad, geweigerd om persoonlijke redenen, maar het is net als een normale prik in je arm/schouder/kont.

    Ik kreeg wat kramp achteraf in de arm/schouder waarin ik 'm heb gekregen, maar de prik zelf voelde ik eigenlijk nauwelijks.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Valt mee als je je arm ontspant op het moment dat ze het prikken, anders krijg je inderdaad nogal spierpijn. Maar je loopt er wel met een stijve schouder door rond de rest van de dag, maar ik vind het persoonlijk wel waard. Ze moeten wel goed prikken en niet op je zenuw zitten, zoals ze bij mijn zus ooit eens gedaan hebben. Da's inderdaad nogal pijnlijk. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    AsamiSato schreef:
    Ik was de eerste lichting die hem had, en het antwoord is: nee, als ze van je spieren afblijven. Auw...

    Ik hoorde geloof ik ook bij de eerste lichting (: En zoals iedereen hier al zegt: nee, het is net als iedere andere prik, alleen het is mogelijk dat je de dag/dagen erna een beetje spierpijn hebt, maar ook dat valt heel erg mee.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Bij mij heel erg. Echt heel erg. Maar ik kan dan ook echt niet tegen prikken :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ik hoorde ook bij de eerste lichting. Ik ben ontzettend bang voor prikken, maar mijn moeder werkt bij de GGD, dus zij heeft mij volgens mij alle keren geprikt. Het deed niet heel veel pijn gelukkig.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb hem niet genomen. Ik ben sowieso bang voor naalden overigens.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.