• Vertel er wat over!

    Ik vond 'm pijnlijk - maar ik kan slecht tegen prikken. Moet nu ook de Hepatitis B prik halen - is ook 3 keer. Punt is; het doet even pijn en dan is het over. Beweeg je arm veel anders krijg je spierpijn, maar that's it.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    HorseLovertje schreef:
    Ik ben doodsbang voor prikken... :(


    Bij prikken geldt helaas dat hoe banger (en gespannener) je bent hoe pijnlijker/vervelender het wordt D:


    quidquid excusatio prandium pro

    HorseLovertje schreef:
    Ik ben doodsbang voor prikken... :(

    Ik ben ook als de dood voor prikken :'). Ik vind ze echt niet fijn. Gewoon je arm slap houden en niet kijken.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik mocht hem niet van mijn moeder.


    wat was dit ookalweer

    Je moet gewoon wegkijken als ze hem prikken. Dan wind je je minder op dan dat je er op staat te kijken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er helemaal geen last van gehad, hooguit een lichtelijk stijve arm de volgende dag. Het valt allemaal reuze mee! (:

    HorseLovertje schreef:
    Ik ben doodsbang voor prikken... :(

    Het is voorbij voordat je het weet, ik had er persoonlijk geen last van behalve spierpijn die avond. Mijn zus is ook doodsbang voor prikken en ze vond het erg eng, maar toen het voorbij was vond ze het allemaal meevallen! (ze valt al half flauw zodra ze een naald ziet)
    Ik zou, als je besluit om deze prik te nemen, gewoon niet te kijken en je lichaam ontspannen. Het duurt maar een paar seconden en dan ben je er vanaf! Ik voelde, van de prik zelf, helemaal niets behalve de prik van de normale bloedtrek prik. :3

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 feb 2015 - 21:00 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb 'm geweigerd^^
    Ik vond dat het niet zoveel zekerheid gaf als bescherming. (Er bestaan duizenden andere ziektes waartegen je ook niet ingeënt wordt) Bovendien als ik baarmoederhalskanker krijg, dan boeit het me echt niet.
    En ik haat prikken.. dusja xD


    --

    Ach ja, wat is pijn. Een prikje en het is klaar.


    ars moriendi

    Svarog schreef:
    Ik heb 'm geweigerd^^
    Ik vond dat het niet zoveel zekerheid gaf als bescherming. (Er bestaan duizenden andere ziektes waartegen je ook niet ingeënt wordt) Bovendien als ik baarmoederhalskanker krijg, dan boeit het me echt niet.
    En ik haat prikken.. dusja xD


    Oh boi.


    quidquid excusatio prandium pro

    Svarog schreef:
    Ik heb 'm geweigerd^^
    Ik vond dat het niet zoveel zekerheid gaf als bescherming. (Er bestaan duizenden andere ziektes waartegen je ook niet ingeënt wordt) Bovendien als ik baarmoederhalskanker krijg, dan boeit het me echt niet.
    En ik haat prikken.. dusja xD
    What the fuck zeg jij nu. Baarmoederhalskanker is net als elke andere kanker geen lachertje.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb de prik geweigerd, dus ik weet het niet.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Svarog schreef:
    Ik heb 'm geweigerd^^
    Ik vond dat het niet zoveel zekerheid gaf als bescherming. (Er bestaan duizenden andere ziektes waartegen je ook niet ingeënt wordt) Bovendien als ik baarmoederhalskanker krijg, dan boeit het me echt niet.
    En ik haat prikken.. dusja xD

    .. wat zeg jij dan.


    ars moriendi

    Redhood schreef:
    Ik heb de prik geweigerd, dus ik weet het niet.


    26 - 02 - '16

    Svarog schreef:
    Ik heb 'm geweigerd^^
    Ik vond dat het niet zoveel zekerheid gaf als bescherming. (Er bestaan duizenden andere ziektes waartegen je ook niet ingeënt wordt) Bovendien als ik baarmoederhalskanker krijg, dan boeit het me echt niet.
    En ik haat prikken.. dusja xD


    That's the spirit... or maybe it isn't. Want je gaat er totaal niet aan dood.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.