• Vertel er wat over!

    Bij mij deed hij geen pijn. Niet kijken als ze hem prikken en daarna goed blijven bewegen zodat hij niet stijf wordt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Avarosa schreef:
    (...)What the fuck zeg jij nu. Baarmoederhalskanker is net als elke andere kanker geen lachertje.

    Ik lach er niet om en ik zeg niet dat het niet erg is voor de mensen die het krijgen. Ik vind het niet erg voor mezelf als IK het krijg. Ik vind het niet erg om dood te gaan. De wereld is toch al verpest naar mijn mening.


    --

    Svarog schreef:
    (...)
    Ik lach er niet om en ik zeg niet dat het niet erg is voor de mensen die het krijgen. Ik vind het niet erg voor mezelf als IK het krijg. Ik vind het niet erg om dood te gaan. De wereld is toch al verpest naar mijn mening.


    En je vind het waarschijnlijk ook niet erg om pijn te lijden aan die ziekte? Hm.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Svarog schreef:
    (...)
    Ik lach er niet om en ik zeg niet dat het niet erg is voor de mensen die het krijgen. Ik vind het niet erg voor mezelf als IK het krijg. Ik vind het niet erg om dood te gaan. De wereld is toch al verpest naar mijn mening.

    True this.
    Ik zou het liever niet krijgen. Het ziet er erg vies uit en ik ga liever niet dood.
    Het is inderdaad zo als je zegt, ze enten wel tegen meer erge dingen niet in.

    Ik heb het gehad, maar bij ons was het toen dat je er drie van moest halen als ik me niet vergis. Voor mij deed het toen geen pijn, ook nadien niet maar het voelde wel een beetje ongemakkelijk als ze de vloeistof inspoten. En dit zeg ik je als persoon die een fobie heeft voor naalden en flauw kan vallen van de schrik. :')
    Ik ben er ook niet ziek van geworden of iets dergelijk, al beweren sommige mensen die ik ken dat ze er ziek van werden. Als ze die spuit hebben gezet, moet je zo snel mogelijk die plaats masseren, desnoods de hele rit tot je thuis bent. Dit helpt echt héél goed tegen de stijfheid voor de volgende dag. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Teater schreef:
    (...)

    En je vind het waarschijnlijk ook niet erg om pijn te lijden aan die ziekte? Hm.

    En wat zou jou dat uitmaken?
    Je kan je niet verplaatsen in mij, maar dat hoeft ook niet. Maar je kent me niet, dus voor jou maakt het ook niet uit of ik pijn lijdt, ziek ben of mentaal een wrak ben.

    En Ik kan wel zeggen wat ik wel erg vind om zelf te hebben en wat niet. Of waar ik in geloof of wat ik vind van de wereld of van Nederland of wat dan ook, maar daar heeft niemand wat aan, jij niet, ik niet niemand niet.


    --

    Ik moest er ooit drie laten zetten daarvoor. Om de zoveel weken. Op zich kan ik tegen spuiten, maar ik merkte toch dat ik de tweede iets meer voelde dan de eerste en de derde voelde ik zeker. Je arm wel genoeg bewegen, anders wordt het stijf en je gaat sowieso wel spierpijn krijgen.


    16 - 09 - '17

    Svarog schreef:
    (...)
    En wat zou jou dat uitmaken?
    Je kan je niet verplaatsen in mij, maar dat hoeft ook niet. Maar je kent me niet, dus voor jou maakt het ook niet uit of ik pijn lijdt, ziek ben of mentaal een wrak ben.

    En Ik kan wel zeggen wat ik wel erg vind om zelf te hebben en wat niet. Of waar ik in geloof of wat ik vind van de wereld of van Nederland of wat dan ook, maar daar heeft niemand wat aan, jij niet, ik niet niemand niet.


    Het zou me totaal niet uitmaken of jij pijn wilt lijden, het maakt me wel uit dat er weer iemand zou sterven aan die vreselijke ziekte. Ik beslis jouw dingen ook niet in jouw plaats, ik suggereer dat ik het uitermate vreemd zou vinden dat het iemand niets zou kunnen schelen of die vreselijke pijn lijdt aan een ziekte waar praktisch geen geneesmiddel voor is.
    Natuurlijk moet je zelf weten of je dat wil, maar het maakt me wel uit of iemand pijn lijdt. Of jij dat nu bent of iemand in Afghanistan die gemarteld wordt, het kan me echt wel schelen dat er zoveel pijn is op deze wereld. However, zoals ik zei, je moet het lekker zelf bepalen, ik denk gewoon (ik denk, ik zeg niet dat ik het weet, ter verduidelijking) dat je er anders over zou praten moest je die ziekte daadwerkelijk hebben.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Het zou me totaal niet uitmaken of jij pijn wilt lijden, het maakt me wel uit dat er weer iemand zou sterven aan die vreselijke ziekte. Ik beslis jouw dingen ook niet in jouw plaats, ik suggereer dat ik het uitermate vreemd zou vinden dat het iemand niets zou kunnen schelen of die vreselijke pijn lijdt aan een ziekte waar praktisch geen geneesmiddel voor is.
    Natuurlijk moet je zelf weten of je dat wil, maar het maakt me wel uit of iemand pijn lijdt. Of jij dat nu bent of iemand in Afghanistan die gemarteld wordt, het kan me echt wel schelen dat er zoveel pijn is op deze wereld. However, zoals ik zei, je moet het lekker zelf bepalen, ik denk gewoon (ik denk, ik zeg niet dat ik het weet, ter verduidelijking) dat je er anders over zou praten moest je die ziekte daadwerkelijk hebben.


    Natuurlijk zou ik anders reageren als ik die ziekte zou hebben. Een mens veranderd, vooral met ingrijpende dingen. Ik denk dat ik de pijn niet leuk zou vinden ( wie doet dat nou wel? (ter verduidelijking: ik wil niet expres pijn lijden ofzo)), maar een diepgewortelde mening veranderd niet compleet.
    En ik ben uitermate vreemd. Dat klopt. En verder denk ik niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Misschien zou je het erg vinden als iemand op de wereld die je niet kent pijn zou lijden. Maar je zou het pas verschrikkelijk vinden als je diegene kent. En nog erger vinden als diegene een familielid of vriendin is. En aangezien je mij niet kent noch mensen uit Afghanistan - neem ik aan - kan het je niet echt uit maken of iemand pijn lijdt naar mijn mening. Je hebt er namelijk geen voordeel of nadeel bij.


    --

    FiftyShades schreef:
    (...)
    True this.
    Ik zou het liever niet krijgen. Het ziet er erg vies uit en ik ga liever niet dood.
    Het is inderdaad zo als je zegt, ze enten wel tegen meer erge dingen niet in.

    Het punt is alleen, voor sommige dingen is nog geen vaccin en dan kun je je moeilijk inenten. En, de "ergere" dingen waarvoor al een vaccin is ontwikkeld, komen bijna niet meer voor, omdat iedereen dat vaccin inneemt. De DKTP-prik is echt onmisbaar. Twee van die vier ziektes komen bij kinderen bijna niet meer voor vanwege die prik (Difterie en tetanus). En die andere, voor de rode hond, de bof en nog iets (geloof hepatitus) is ook van levensbelang. Alleen de "ergere" dingen, waar jij het over hebt, daar is gewoon nog geen vaccin voor ontwikkeld. En, mag ik vragen, kun je ziektes überhaupt vergelijken qua ernstigheid?


    Deep inside, I've never felt alive

    Svarog schreef:
    (...)

    Natuurlijk zou ik anders reageren als ik die ziekte zou hebben. Een mens veranderd, vooral met ingrijpende dingen. Ik denk dat ik de pijn niet leuk zou vinden ( wie doet dat nou wel? (ter verduidelijking: ik wil niet expres pijn lijden ofzo)), maar een diepgewortelde mening veranderd niet compleet.
    En ik ben uitermate vreemd. Dat klopt. En verder denk ik niet dat je begrijpt wat ik bedoel. Misschien zou je het erg vinden als iemand op de wereld die je niet kent pijn zou lijden. Maar je zou het pas verschrikkelijk vinden als je diegene kent. En nog erger vinden als diegene een familielid of vriendin is. En aangezien je mij niet kent noch mensen uit Afghanistan - neem ik aan - kan het je niet echt uit maken of iemand pijn lijdt naar mijn mening. Je hebt er namelijk geen voordeel of nadeel bij.


    Gezien we het over de rest praktisch eens zijn, reageer ik hierop. :Y) Het kan me niet schelen dat jij pijn lijdt, of Jos die in één of andere straat in Amsterdam woont pijn lijdt, maar het kan me wel schelen dat iemand pijn lijdt, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoef heus geen voor- of nadeel te hebben aan iets om een gevoel te hebben.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Teater schreef:
    (...)

    Gezien we het over de rest praktisch eens zijn, reageer ik hierop. :Y) Het kan me niet schelen dat jij pijn lijdt, of Jos die in één of andere straat in Amsterdam woont pijn lijdt, maar het kan me wel schelen dat iemand pijn lijdt, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik hoef heus geen voor- of nadeel te hebben aan iets om een gevoel te hebben.

    Ik begrijp het niet helemaal, maar dat is niet erg hoop ik. Het is immers jouw gevoel.


    --

    Redhood schreef:
    Ik heb de prik geweigerd, dus ik weet het niet.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Het is een prik.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Friendzone schreef:
    Ik kreeg wat kramp achteraf in de arm/schouder waarin ik 'm heb gekregen, maar de prik zelf voelde ik eigenlijk nauwelijks.

    Dat had ik dus ook.
    En om dan die kramp/spierpijn zo snel mogelijk weg te krijgen is door je arm eigenlijk gewoon hetzelfde te blijven gebruiken. Tenminste, dat hielp bij mij. Het voelt even minder fijn omdat je arm "pijn" doet (spierpijn/kramp). Maar diezelfde avond had ik nergens last van.


    Ik zat toen ook bij de eerste lichting en moest drie keer.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 9:36 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis