• Ik hoop dat de topic hier goed staat.


    Ik heb een eigen gemaakte karakter en het leek me leuk om die te cosplayen tijdens Elf fantasy fair, Abunai en nishicon. Nu komt het probleem.

    Hij draagt een gewei die op zich met aluminium folie, tape en lijmpistool makkelijk te maken is.
    Daarbij heb ik de goede pruik erbij gevonden dus dat komt ook goed.
    Zijn staart is makkelijk met ijzerdraad en stof te maken zodat het wat beweegbaar is.

    Nu komt het lastige, hij draagt drakenpoten en klauwen.
    Zie foto onder spoiler:



    Ik weet dus niet hoe ik dit moet maken, aangezien ik overal op internet gezocht heb, maar niks kon vinden. Misschien zijn er creatieve mensen onder ons die hier wellicht verstand van hebben.

    De mogelijke oplossingen die ik al bedacht heb:
    - kippengaas en papier-maché
    -Van die dierenpantoffels en dan tape eromheen wikkelen
    -oude gympen met schuim in vorm brengen en met tape weer afplakken.

    Edit: Ik heb een heel klein bedrag en het liefst zo goedkoop mogelijk.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 8:51 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Misschien zou je iets kunnen doen met handschoenen bewerken? Dat lijkt me in ieder geval lekkerder zitten dan schoenen en pantoffels haha

    Turing schreef:
    Misschien zou je iets kunnen doen met handschoenen bewerken? Dat lijkt me in ieder geval lekkerder zitten dan schoenen en pantoffels haha


    Dat wilde ik zo ie zo voor de handen gaan doen en dan met nep nagels de goede vorm vijlen, maat ik heb ook de drakenpoten nodig, alleen op internet zijn ze 200 dollar en daar heb ik het geld niet voor.\
    Vandaar de pantoffel idee.


    Vampire + Servant = Servamp

    In dat geval lijkt pantoffels aan je voeten mij het beste idee. Zorg dan wel dat de kleur van de handschoenen en sloffen op elkaar lijken :3

    Kijk anders even bij fursuit sites, die hebben vast drakenpoten en klauwen ;)