• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Toch nasi eten. Buh. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    IK ZIT IN EEN GROEPSDM MET NIALL FUCKING HORAN OMG I AM CRYING SO HARD. OMG OMG OMG OMG OIEWJUFOIWEJGIWEJF

    Blijven ademen.


    wat was dit ookalweer

    Ik zweer het. Deze arc is gewoonweg milieu vriendelijk met de hoeveelheid herinneringen er in komen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik voel me eenzaam..


    26 - 02 - '16

    Bi! Oh gosh, er waren maar 200k nodig om tot die conclusie te komen - die vervolgens volkomen wordt vergeten. Puh-lease, het is 2022 in je fic. Het is wel erg deprimerend als je bi of pan personages dan nog steeds worden omschreven als gay of "not fully straight". :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Natuurlijk denk ik niet dat je vals bent doordat je over ongeveer dezelfde shit zeurt als waar je zelf schuldig aan bent.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 19:43 ]


    [ heaven knows ]

    Zo balen als je beste vrienden ver weg wonen... :c


    26 - 02 - '16

    Baaaaah


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damn, mijn kamer helemaal overhoop gehaald en alle mesjes zijn verdwenen. Oh, moet ik geloven dat het de katten zijn geweest? Dan zijn we met twee dat we dat als excuus gebruiken. (cat) Hoezo naïef dat je denkt dat ik nu ga stoppen. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Arme Palmer. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    *zucht*


    16 - 09 - '17

    Godverdomme, je kan toch eerst even kijken voordat je de hele buurt bij elkaar schreeuwt, eikel dat je bent.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Halp meh.


    26 - 02 - '16

    Jelly op haar eigen appartement in Amsterdam. *.*


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Heimerdinger schreef:
    Ik voel me eenzaam..


    16 - 09 - '17