• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ik zit hier bibberend van de kou, heb al een heel dik vest aan getrokken en de capuchon over mijn hoofd heen gedaan. En wat doe ik? Ijs eten. De logica. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Best wel creepy dat die kennis van mijn moeder op exact dezelfde dag als Kurt Cobain geboren was en ook fucking zelfmoord gepleegd heeft. Oh well. Happy birthday anyway. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Microgolfoven... Is dat weer zo'n Belgisch woord?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Microgolfoven... Is dat weer zo'n Belgisch woord?

    Ja! Wat zeggen jullie dan? Magnetron? Klinkt zo geforceerd, haha. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Microgolven klinkt inderdaad best vaag ja... Ik zeg altijd 'micro'. Hoewel dat ook te verwarren valt met een microfoon. Maar dat gebeurt gelukkig niet vaak. :p
    Magnetron is ook een raar woord als je erover gaat nadenken..



    OTOFT: Flight Rising, wees niet zo vervelend en werk eens mee! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Donderdag rij ik Nikki, mijn moeder en mijn broertjes naar mijn vader. Ik ben echt heel benieuwd hoe dat gaat. Ik ben niet bang dat ik het verneuk, maar vind het wel heel spanned. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik besefte net, bij het pakken van chocola, dat ik wel een hele goede voorraad heb :X


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    EEN LABELAPPARAAT! Al mijn dromen komen uit!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    EEN LABELAPPARAAT! Al mijn dromen komen uit!
    Ter verduidelijking: Ze gaan hier helemaal los. En ik bedoel, ook echt los. Niet normaal meer. :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik las eerst Labelo apparaat en ik zag dat dus echt niet voor me. Google corrigeerde me direct.:Y)
    Super handig, trouwens!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Aaah, shit, hij gaat al naar bed en heeft het morgen erg druk. Ik zie er nu al tegenop om hem niet te kunnen spreken.... ):
    En ik voel me ook weer zo verdomd aanhankelijk....


    Stenenlikker

    I did it. I finally did it. Ik heb een cliché verhaal online gezet :W


    26 - 02 - '16

    Ik ben zo moe ;(


    I'm gonna give it like it's never been taken

    No thanks, ik heb geen zin om een gast van school die ik fucking nog bijna nooit gesproken heb te pijpen. Wth, laat me met rust in plaats van creepy tegen me te doen op Facebook, oh my god. Engerd.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wauw. Ik had echt totaal niet van jou verwacht dat je zó ontzettend hypocriet zou zijn, niet te geloven. Je zou toch denken dat jij zoiets niet zou doen, na wat er gebeurd is. Unbelievable.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2015 - 23:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered