• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    "Magister kan niet worden gestart omdat u al ingelogd bent in een ander venster. Sluit alle actieve Magister vensters om opnieuw in te loggen."
    Ik heb helemaal geen ander venster met Magister openstaan. Hoe moet ik nu mijn huiswerk doen? :'D

    Edit: Blijkbaar moest ik gewoon geduld hebben en even wachten voordat ik de pagina zou refreshen. Ik heb dan ook niet zo veel geduld. (cat)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 12:39 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb geen zin om te praten met je, okay? Ik ga echt geen zelfmoord plegen omdat ik even vijf minuutjes alleen ben of zo. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Fuck you, Alduin, waarom kan ik je geen schade doen? O_O


    Stenenlikker

    Waarom ligt Q er opeens steeds uit? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Waarom ligt Q er opeens steeds uit? D:

    Whut - heb ik geen last van? D':


    Pretty is just a pretty word.

    Square schreef:
    Waarom ligt Q er opeens steeds uit? D:


    Je bent niet de enigste die er last van heeft. Ik heb het net op de Quizletfacebook rondgevraagd, en er zijn er meer die dit probleem hebben. Helaas. :/


    OTOFT: Uuuggghh waar zijn The Bumble Bee en Säbeltanz wanneer je ze hebben wilt? Zwaar hatelijk dat mama mijn bladmuziek geordend heeft! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Whut - heb ik geen last van? D':


    Nu werkt alles weer prima, maar daarnet wilde hij een paar keer opeens niet meer laden. (no_chears)



    Zweinstein schreef:
    (...)

    Je bent niet de enigste die er last van heeft. Ik heb het net op de Quizletfacebook rondgevraagd, en er zijn er meer die dit probleem hebben. Helaas. :/


    OTOFT: Uuuggghh waar zijn The Bumble Bee en Säbeltanz wanneer je ze hebben wilt? Zwaar hatelijk dat mama mijn bladmuziek geordend heeft! D:


    Dat dacht ik al, want behalve Q deden alle sites het wel gewoon prima, maar het is toch goed om te weten dat het niet aan mijn laptop of internetverbinding ligt. Q, je maakt ons aan het schrikken. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn verjaardagsfeestje was geweldig! Ik moet me echt minder zorgen beginnen maken. Ook al kende niet iedereen elkaar, was het toch heel gezellig. Ik was misschien een beetje aangeschoten, maar whatever. Ik vond het fijn en ik heb geen kater, dus yay! Ik moet echt minder bang zijn om mensen uit te nodigen.


    kindness is never a burden.

    windows moviemaker be nice 2 us please

    Ik heb echt nérgens zin in en ben stikchagrijnig. Stomme maandelijkse kutperiode. Pff


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jeetje, hoe vaak ga je nog bellen? Ga toch vrienden zoeken man. Ugh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gahhh, wat ben ik überhaupt aan het doen? Kom op, Inge, hup hup. Doe iets.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat mezelf.


    Caution first, always.

    Ik blijf maar op mijn wang bijten ;-;


    i put the fun in funeral

    I need some booze.