• Beëindigd 15 March 2015


    Harry Potter and the Order of the Phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNCTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderich
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Griffoendor
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker :
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor : Minevra Anderling
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin : Severus Snape


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Albus Dumbledore

    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 200 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het inspringen wel moeilijk kan gaan worden dan.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2015 - 18:01 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Meh ik denk toch dat George; Camp gaat dumpen; ik weet haast zeker dat George niet bij Camp wilt blijven nu Fred zo is; en daarnaast denk ik ook dat George ook Camp de schuld gaat geven. Voornamelijk omdat Fred hem dwingt bij Camp te blijven terwijl George dat niet wilt :l wnnr onthoud Fred nou eens dat hij het belangerijkste is in Georges leven..


    Bae :'( Waar ben je als ik je nodig heb zodat je tegen Naomi kan zeggen dat George Camp nooit zal dumpen
    Ik ga stoppen met dit gesprek want we hebben een andere mening en duidelijk zullen we het nooit eens zijn :Y)
    Eerst was je altijd positief over Cambpell. What happend?


    Spoiler alert: you will save yourself

    @ Jonah, Kealan is geen prostituee hoor :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    @ Jonah, Kealan is geen prostituee hoor :p


    Haha niet? Oh shit, verkeerd adres.
    Nee, Jonah heeft een ander idee.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Haha niet? Oh shit, verkeerd adres.
    Nee, Jonah heeft een ander idee.


    haha; pas maar op :P vanavond staat hij weer achter de rode ramen :$


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kijk uit, Jonah is heel jaloers. En hij kent ook wel een paar vervelende spreuken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Kijk uit, Jonah is heel jaloers. En hij kent ook wel een paar vervelende spreuken.


    Haha ik wil Kealan niet eens voorstellen in pikante ondergoed :'D

    ON: ik weet niet wat ik met kealie moet zeggen :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Haha ik wil Kealan niet eens voorstellen in pikante ondergoed :'D

    ON: ik weet niet wat ik met kealie moet zeggen :'x


    Nee, bedankt.
    En ik weet het zelf ook niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg ik weet niet of mijn zusje wakker is of niet want ze beweegt de hele ijd en net ging ze rechtop ditten en ze maakte geluid en ik vind dit eng.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Omg ik weet niet of mijn zusje wakker is of niet want ze beweegt de hele ijd en net ging ze rechtop ditten en ze maakte geluid en ik vind dit eng.


    Dont worry. Als ik slaap denkt mijn moeder altijd dat ik wakker ben omdat ik praat in mijn slaap & slaap wandel :'D ze is niet bezeten of zo hoor :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Dont worry. Als ik slaap denkt mijn moeder altijd dat ik wakker ben omdat ik praat in mijn slaap & slaap wandel :'D ze is niet bezeten of zo hoor :p


    Ze tilde haar hoofd op en draaide zich naar mij. En het lijkt net alsof ze mee kijkt op mijn laptop. Maar ach, dat doet ze wel vaker. Het is gewoon een beetje eng.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Ze tilde haar hoofd op en draaide zich naar mij. En het lijkt net alsof ze mee kijkt op mijn laptop. Maar ach, dat doet ze wel vaker. Het is gewoon een beetje eng.


    Haha :'D 's avonds schreeuwt mijn kat altijd.. ik weet nog steeds niet waarom maar dan schreeuwt ze een keer héél hard en daarna is het doodstil in huis.. ik denk altijd dat ze dood gaat dan x'D maar ik ben te laf om naar beneden te lopen (A)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    omg Fred, jij hebt zo vaak een woedde aanval gehad, en nu kreeg George er een en meende zijn woorden totaal niet, wat hij dus net zei maar zo te zien wilt Fred dat niet geloven D':

    gvd Campbell D= hoe vaak- in hemels naam- hoe vaak heb ik gezegd dat George hem nooit gaat verlaten? nee, echt waar. Als Campbell serieus niet wilt geloven dat George van hem houd.. wat heeft zijn leven nog nut als hij ziet dat zijn relatie voor Campbell maar een grote grap is en Fred hem heeft verlaten?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    omg Fred, jij hebt zo vaak een woedde aanval gehad, en nu kreeg George er een en meende zijn woorden totaal niet, wat hij dus net zei maar zo te zien wilt Fred dat niet geloven D':

    gvd Campbell D= hoe vaak- in hemels naam- hoe vaak heb ik gezegd dat George hem nooit gaat verlaten? nee, echt waar. Als Campbell serieus niet wilt geloven dat George van hem houd.. wat heeft zijn leven nog nut als hij ziet dat zijn relatie voor Campbell maar een grote grap is en Fred hem heeft verlaten?


    Oh wee als je george zelfmoord laat plegen D'; ik... ik laat mijn kat jouw tong op eten D';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik wilde zo erg graag dat alles weer goed zou worden- hij me zou vergeven.. maar dat gebeurde niet. Verklaarbaar ook, ik kan mezelf niet eens vergeven dus Fred al helemaal niet. Hij duwde me weg waardoor ik op het vloer belandde en Fred nog even geschrokken aankeek voordat ik me weer naar het vloer wierp.
    'Je kan maar beter goed voor hem zorgen en hulp voor hem zoeken. Geloof me, George, anders vergeef ik het je nooit. Dus sta op en blijf niet toekijken hoe je vriendje zichzelf verhongert en wil vermoorden. Doe iets.'
    En met dat liep hij weg. Nog steeds bleef ik naar het vloer staren en hoe hard ik het ook probeerde, de tranen prikten al achter mijn ogen waardoor ik mijn ogen dichtkneep en mijn benen tot aan mijn borstkast trok om mijn gezicht vervolgens in mijn armen te verbergen. Merlin- nog steeds wil ik niet toegeven dat ik me door hem niet gebroken voel- dat hij me niet kan breken maar toch gebeurd dat. Ik ben zo erg gebroken. Ik haat mijzelf meer dan wie dan ook en alles wat ik wil is dat alles weer normaal word. Maar dat zal ook niet meer gebeuren. Grappig ook; ik hoorde een van de personen te zijn die juist positief dacht over zulke dingen. Die zou vechten om zijn gelijk te bewijzen- net als dat ik vele malen vocht voor de liefde van Campbell. En wat er ook gebeurde, ik probeerde altijd toch nog op mijn benen te staan. Maar nu is het echt klaar. Campbell heb ik al verloren, al lang al eigenlijk. Fred ook, en Merlin weet wat voor een idioot of zwakkeling ik in andermans ogen ben.
    Zo bleef ik een tijdje, snikkend en treurend over hoe hard de wereld kan zijn tot ik merkte dat Campbell er ook nog was en ik mijn ogen weer opende voordat ik de tranen weer ruw wegveegde.
    ’s-Sorry..’ snikte ik dan zachtjes en boorde mijn nagels zoals gewoonlijk mijn handpalmen weer in.
    ‘i-ik ben geen goede v-vriendje.. i-ik ben een afschuwelijke broer. Ik- ik..’
    Ik beet op mijn lip om de tranen tegen te houden waardoor mijn nagels automatisch nog dieper mijn handpalmen in boorde.
    ‘het spijt me..’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Philip schreef:
    (...)

    Oh wee als je george zelfmoord laat plegen D'; ik... ik laat mijn kat jouw tong op eten D';


    hmm, maybe is dat wel een goed idee. Door Leo denkt hij nu toch dat Campbell echt waar niet meer van George houd. Eigenlijk zou hij zoals gewoonlijk weer gaan vechten voor de liefde van Campbell, maar hij is even knock-out geslagen door Fred dus er is weinig hoop voor hem.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••