• Daggers - Noa
    Desiderium - Sha
    Chronos - Marie
    Philia - Savannah
    Fortis - Simone
    Syntax - Julie
    Exorcizamus - Joanna

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 12:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Desiderium schreef:
    (...)

    Nope. Annabeth is daar vijftien, (?) en Luke dus negentien. Vier jaar verschil tussen die twee.


    Boek is Annabeth eigenlijk dertien geloof ik ^
    Plus; demigod files is Luke dus 14, Thalia 12 en Annabeth iets tegen de 7 als ze haar tegen komen. En dat gebeurd daar dus. Tel daar zeven jaren bij op -ik neem aan dat dat dus nog voordat je leest van de boom en barrière is- dan heb je 21.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    EgoTerreo schreef:
    Ach, of je de films nou leuk vind of niet, hoogst waarschijnlijk blijft het toch bij die twee, hoe wanhopig fans ook scripts aan het schrijven zijn :/


    Klopt, Logan wilde niet meer of zoiets toch?


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Nvm

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 18:57 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Desiderium schreef:
    (...)

    Klopt, Logan wilde niet meer of zoiets toch?


    Voor zover ik gehoord heb was het niet Logan maar de producer die niet meer wou. Zal wel te weinig hebben opgelevert.. Al ging er een geruht dat Logan niet meer wou, maar in een interview had Logan toen weer gezegd dat dat niet waar was ofzo


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Desiderium schreef:
    (...)

    Klopt, Logan wilde niet meer of zoiets toch?



    Logan werd te oud :') Want the fuck hoe moesten ze dat gaan doen met het feit dat percy zo'n groot leeftijds verschild had tussen film en boek.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daggers schreef:
    (...)

    Boek is Annabeth eigenlijk dertien geloof ik ^
    Plus; demigod files is Luke dus 14, Thalia 12 en Annabeth iets tegen de 7 als ze haar tegen komen. En dat gebeurd daar dus. Tel daar zeven jaren bij op -ik neem aan dat dat dus nog voordat je leest van de boom en barrière is- dan heb je 21.


    Luke is idd rond de 20. Wat ik heb begrepen is hij in het laatste boek 23. Dus dan zal hij daar dus +/- 20 geweest zijn


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Philia schreef:
    (...)

    But he's awesome enough! And zo oud lijkt hij niet denk ik... Okay, hij lijkt niet typisch zestien :')



    @Daggers: Ik denk persoonlijk Hades, of Aphordite cause ugh he's hot.


    Bij mijn insta pagina had ik dus zo'n ding van Teen Wolf dudes -via WHI gepakt- en daar had iemand anders al die goden en godinnen neergezet. En ik was het er niet mee eens. Dus had ik bij Derek/Tyler Hoechlin Hades gedaan, haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Philia schreef:
    (...)


    Logan werd te oud :') Want the fuck hoe moesten ze dat gaan doen met het feit dat percy zo'n groot leeftijds verschild had tussen film en boek.


    In boek twee is Percy eigenlijk 13/14 en in de film is hij 15/16. Dus ja, hij werd te oud.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)

    Bij mijn insta pagina had ik dus zo'n ding van Teen Wolf dudes -via WHI gepakt- en daar had iemand anders al die goden en godinnen neergezet. En ik was het er niet mee eens. Dus had ik bij Derek/Tyler Hoechlin Hades gedaan, haha.


    Hades it is^^. Gosh, dat klinkt toch wel appealing


    We've lived in the shadows for far too long.

    Daggers schreef:
    (...)

    In boek twee is Percy eigenlijk 13/14 en in de film is hij 15/16. Dus ja, hij werd te oud.


    Dan hebben ze hun eigen graf gegraven. Hadden ze het gewoon zoals bij Harry Potter moeten doen: een acteur zoeken die ook daadwerkelijk overeen kwam met het personage uit het boek.


    EgoTerreo schreef:
    (...)

    Luke is idd rond de 20. Wat ik heb begrepen is hij in het laatste boek 23. Dus dan zal hij daar dus +/- 20 geweest zijn



    Dat vind ik dus niet leuk.. ;x
    Serieus, ik zit al tijden met die vraag ea.
    En dan vooral: In boek 1 moet Annabeth aldoor blozen als ze bij Luke is en zo, waardoor het net is alsof ze crusht op hem. Maar hij is in feiten zeven fucking jaren ouder! En mijn gedachten zeggen dan: Wat?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sand schreef:
    (...)

    Dan hebben ze hun eigen graf gegraven. Hadden ze het gewoon zoals bij Harry Potter moeten doen: een acteur zoeken die ook daadwerkelijk overeen kwam met het personage uit het boek.


    I need to say: Logan was goed voor Percy. Maar inderdaad, Alexandra was ook te oud voor Annabeth en Brandon te oud voor Grover en Grover wordt als een licht iemand omschreven geloof ik


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    (...)


    Dat vind ik dus niet leuk.. ;x
    Serieus, ik zit al tijden met die vraag ea.
    En dan vooral: In boek 1 moet Annabeth aldoor blozen als ze bij Luke is en zo, waardoor het net is alsof ze crusht op hem. Maar hij is in feiten zeven fucking jaren ouder! En mijn gedachten zeggen dan: Wat?


    Mijn ouders verschillen ook zeven jaar, dus ik vond het niet zo raar... :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Mijn ouders verschillen ook zeven jaar, dus ik vond het niet zo raar... :')



    Haha same :'))


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mijn ouders zo'n acht maanden, haha.
    Dus jaa...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded