• Daggers - Noa
    Desiderium - Sha
    Chronos - Marie
    Philia - Savannah
    Fortis - Simone
    Syntax - Julie
    Exorcizamus - Joanna

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 12:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sand schreef:
    Nou — de vragen die bij de film bij me omhoog kwamen en die ik me nu kan herinneren zijn o.a.:
    waarom is Grover een halve neger / waarom heeft Grover krukken / waarom verliest de Minotaur zijn hoorn doordat hij in de boon vast blijft steken / waarom weet iedereen meteen dat Percy een zoon is van Poseidon / waarom zien ze er zo volwassen uit / waarom heeft Annabeth BRUINE haren / waarom is meteen vanaf het begin helder dat Percy en Annabeth wat gaan krijgen met elkaar / waarom staan de cabins niet in een U vorm in het camp / waarom gaat Percy naar huis en "woont" hij niet op school / waar is Dionysus in godsnaam gebleven / waarom zitten Percy en Annabeth in tegenstrijdige teams met Capture The Flag / waarom doet Percy de vliegende schoenen aan en niet Luke / waarom is Persephone in de Hel / waarom moeten ze die parels gaan zoeken / waarom blijft Grover achter in de hel en niet die moeder / waarom gaat Annabeth mee naar Olympus / waarom vechten Luke en Percy op een dak / waar is Ares / waar is Kronos / et cetera et cetera et cetera



    Meeste van die vragen kunnen beantwoord worden met 'bad casting', 'bad scenery', 'omdat Rick Riordan het wilde' en 'omdat de scriptwriters het upfuckte'.

    Oh en dat van Persephone Is gewoon een echt deel van de Griekse mythologie ^^.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2015 - 22:09 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)


    Meeste van die vragen kunnen beantwoord worden met 'bad casting', 'bad scenery', 'omdat Rick Riordan het wilde' en 'omdat de scriptwriters het upfuckte'.

    Oh en dat van Persephone Is gewoon een echt deel van de Griekse mythologie ^^.


    Persephone is niet áltijd in de Hel — in de boeken was ze er ook niet. Zij is de oorzaak van de seizoenen op aarde en doordat het zomer was — bevond Persephone zich niet in de Hel op het moment dat Percy er was.

    Pfieuw. De geschiedenis van Bates is iets langer geworden dan ik had verwacht (': De rest komt morgen.


    Whoah, Rica Riordan heeft weinig te willen betreft de films. Hij heeft zelfs een pesthekel aan die films gezien hij bijv. op Twitter alle account geblokkeerd heeft die enkel gaan over de Percy Jackson films. Wanneer de filmrechten verkocht zijn heb je als schrijver (meestal) geen inspraak meer


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Vergeet niet dat persephone Hades' vrouw is, dus het is ook njet helemaal onlogisch dat ze in de hel is ;-)

    Balor schreef:
    Vergeet niet dat persephone Hades' vrouw is, dus het is ook njet helemaal onlogisch dat ze in de hel is ;-)


    Persephone is juist een half jaar lang níét in de Hel omdat ze voor de seizoenen op aarde zorgt.


    Balor schreef:
    Vergeet niet dat persephone Hades' vrouw is, dus het is ook njet helemaal onlogisch dat ze in de hel is ;-)



    Maar het was op dat moment toch zomer op aarde? Dan kan ze er dus niet zijn


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Stiekem was het gewoon winter in die film :3 En doordat het winter was zat Persephone bij Hades, was Annabeth haar haar een stuk donkerder Ennn of wat van die dingetjes ; 3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb nog even ruzie met Justin omdat hij voor mij totaal niet logisch klinkt :')
          En jajoh Wen. Klinkt logisch x)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik ga nog wat toevoegen aan Skylar en dan zal ik aan Marcus beginnen c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als het nodig is wil ik er eventueel trouwens nog wel een jongen bij nemen? (Gezien het tekort aan jongens?)


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Laat me eerst maar even tellen of er genoeg zijn. Zo niet; waar moet ik je bij zetten? (A)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Er zijn acht meiden en acht jongens, dus het hoeft niet persé. -of ik tel verdomd slecht.-


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Als dat zo is, zou ik met liefde nog een meisje nemen? :3


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Desiderium schreef:
    Als dat zo is, zou ik met liefde nog een meisje nemen? :3


    Sure, welk gebouw?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Staat er een stop op Hadeskids? (Gezien dat er niet bij staat,) zo ja, dochter van Hades graag.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.