• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    I literally can't wait to see you again~

    Whyyyy wil je me niet vertellen hoe je me ten huwelijk gaat vragen?
    Je begint er over en verteld het me dan niet :'(

    SCHMILE.
    Tamara stawp now.


    wat was dit ookalweer

    Fuck, fuck, fuck!


    26 - 02 - '16

    En toen kreeg ik te horen dat ik een dag na een concert waar ik heen ga om vijf uur 's ochtends op moet staan. Yay ._.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I just want to say goodbye.


    26 - 02 - '16

    Ben ik dan de enige die het nieuwe jurylid van SYTYCD echt ontzettend stom en verzuurd vind?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    Ben ik dan de enige die het nieuwe jurylid van SYTYCD echt ontzettend stom en verzuurd vind?


    Nee ik ben het met je eens. En ik kijk niet eens echt, het staat aan, maar soms hoor ik iets en alles wat ze tot nu toe heeft gezegd irriteerde me.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 21:56 ]

    Kaj schreef:
    (...)

    Nee ik ben het met je eens. En ik kijk niet eens echt, het staat aan, maar soms hoor ik iets en alles wat ze tot nu toe heeft gezegd irriteerde me.


    Same.


    Your make-up is terrible

    Thank you, cat. Dankzij jou krijg ik weer een halve hartverzakking D:


    26 - 02 - '16

    Wat is dit joh. Mijn moeder dacht dat het maagzuur was of zo en dat zal best maar het is begonnen sinds die nieuwe medicijnen dus ik zou graag weer terug gaan naar de oude s.v.p

    Ik houd nu al van mijn nieuwe shirt, al is 'ie nog niet eens bezorgd :W


    26 - 02 - '16

    En het doet zeeeer :c

    @ Miyano: Omfg, ik zou daar ook echt fucking chagrijnig om worden. Één van de redenen waarom ik kinderen haat. D:

    Thuis en ik mis je. Ik mis je nog steeds en na die lange stilte, ben je nog steeds mijn schijnende ster.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Miyano schreef:
    Godverdomme. Wie laat haar ook in de buurt van mijn pc?! Fuck nu is alles kapot. En ze heeft ook dat ding opgeslagen over mijn goeie. Fuck you.
    Ik haat kleine kinderen. Ze moeten buitengaan spelen en niet met hun vieze poten aan mijn pc zitten. Godverdomme.


    Wat een kut kind.


    26 - 02 - '16