• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Is het nationale "ik voel me kut en dat laat ik overduidelijk zien, maar ik vertel niemand wat er precies is"-dag vandaag of zo, jemig :/ Ik vind jullie allebei heel lief, maar zo weet ik ook niet wat ik kan doen om te helpen.

    Waarom doet het maken van Quizzen hier op Q zo ontiegelijk lang :c


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ben die ‘alles kits?’ van je echt kotsbeu. Ik weet ook wel dat sinds je het weet overbezorgd bent en dat is voor jou doen ook hartstikke logisch, maar ik word letterlijk claustrofobisch door de manier waarop je me controleert.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat ik mijn whatsapp verwijder zegt echt niet dat ik ineens doodga of zo hoor. :'D


    wat was dit ookalweer

    Richtingaanwijzers, bitch. Ze zijn er niet voor niets. Altijd gezellig, zo'n bijna ongeluk.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Hoe weet jij nou wanneer ik jarig ben? Creepy. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Het leven is zoveel rustiger zonder die constante ' Jipjeee's. Misschien moet ik mijn telefoon gewoon permanent kwijtraken.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom ben ik zo luuuui. Ik moet echt nodig schrijven...


    Your make-up is terrible

    Domme kut met je ongestelde reacties.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Yaaayyy. That didn't make me anxious at all. Let's do it again. *sarcasm, sarcasm*


    kindness is never a burden.

    I'm the worst person alive. Ik ben een verschrikkelijke vriendin en blijkbaar ook nog eens een ontzettend jaloerse vriendin. Ik wil dit niet, waarom gebeurt dit.

    Kaj schreef:
    I'm the worst person alive. Ik ben een verschrikkelijke vriendin en blijkbaar ook nog eens een ontzettend jaloerse vriendin. Ik wil dit niet, waarom gebeurt dit.


    You're definitely not the worst person alive, promise. En jaloers zijn is menselijk, zo lang je er maar niet te veel mee doet is het niet zo erg vind ik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Godverdomme. Wie laat haar ook in de buurt van mijn pc?! Fuck nu is alles kapot. En ze heeft ook dat ding opgeslagen over mijn goeie. Fuck you.
    Ik haat kleine kinderen. Ze moeten buitengaan spelen en niet met hun vieze poten aan mijn pc zitten. Godverdomme.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2015 - 20:59 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bosie schreef:
    (...)

    You're definitely not the worst person alive, promise. En jaloers zijn is menselijk, zo lang je er maar niet te veel mee doet is het niet zo erg vind ik


    Thank you Margot <3 En nee, ik doe er niets mee, maar ik weet dat het nutteloos is dat ik me zo voel en ik wil het niet meer voelen, maar dat is zo lastig zomaar weg te stoppen :/

    En dan ga je zeggen dat het mijn eigen schuld is?! HALLO, dat ding staat op mijn kamer en volgens mij heb ik haar geen toestemming gegeven om daar te mogen komen! Hou je kind bij je zeg. Mijn toetsenbord en mijn bureau zitten onder de chocolade pasta en ik lust dat niet eens! En laten we ook niet praten over het feit dat ze chocolade pasta over mijn kleren heeft gesmeerd. Wat een kut kind heb je zeg. Je zou die manieren moeten leren! En dan gaat ze ook nog heerlijk in mijn hand bijten en aan mijn haar trekken. Geweldig dit. Ugh.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial