• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    I don't really feel the need to be ignored right now. ._.


    help

    Verveling. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Heimerdinger schreef:
    Dit is zo'n heerlijk nummer.

    Omg, ik kan bij dat nummer alleen aan die scene uit Horrible Bosses denken. :'D You're right though.



    Frick, eigenlijk had ik gehoopt dat jullie gewoon niet zouden reageren op mijn aanmelding. Naja, ik heb nog een aantal dagen om me voor te bereiden. :')


    Caution first, always.

    Well, aaaaaaaaalrighty then.


    26 - 02 - '16

    Nooit geweten dat een kleurboek voor volwassenen zo leuk is.

    Plus wat heerlijk om om dit tijdstip nog een broodje hamburger te eten. ^^

    Vow schreef:
    Nooit geweten dat een kleurboek voor volwassenen zo leuk is.

    Plus wat heerlijk om om dit tijdstip nog een broodje hamburger te eten. ^^

    Die moet ik echt eens kopen!


    -

    Het is grappig hoe je denkt dat ik je niet door zou hebben. Het is simpelweg te typisch om er versteld van te staan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Emison schreef:
    (...)
    Die moet ik echt eens kopen!

    ik heb hem bij de big bazar weg. Zijn wat kleinere. En maar een euro per stuk.

    Vow schreef:
    (...)
    ik heb hem bij de big bazar weg. Zijn wat kleinere. En maar een euro per stuk.


    Ik zag ze ook, maar ik vind ze maar niks. De echte zijn veel leuker, die zijn nu ook te koop bij de Xenos.


    Your make-up is terrible

    Vow schreef:
    (...)
    ik heb hem bij de big bazar weg. Zijn wat kleinere. En maar een euro per stuk.

    Wauw, haha. Ik heb een boekje met twintig postkaarten die je in moet kleuren. Wel leuk, maar echt onmogelijk om in te kleuren.


    -

    Terror-Oehoe, het blijft grappig klinken.


    Your make-up is terrible

    Eigenlijk zou ik het liefst willen zeggen dat ik het wel aangeef als ik wil afspreken, maar dat is ook weer lullig, want dan hoor je nooit meer van me. Ik houd gewoon niet van mensen als ik me niet top voel en jij weet dat dondersgoed - het wordt eens tijd dat je je realiseert dat jij daar geen uitzondering op bent. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Natuurlijk zeg je er dan ook iets op.

    Your love, your love, your love is my drug.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog twee dagen en dan kan ik mijn slaap inhalen. Hallelujah.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."