• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Serieus, leer eens engels typen. Mijn ogen beginnen te bloeden elke keer als ik zie dat je weer eens google translate hebt gebruikt voor je engels...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Meh, ik heb eigenlijk echt geen zin in morgen...


    Your make-up is terrible

    Watersports en Hannibal AU's. Whyyyy.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik voel me gewoon ontzettend onzeker als je weer eens met een of ander knap meisje aan het whatsappen bent dat je verder eigenlijk nooit spreekt. Alsof je een jongetje van 15 bent dat een meisje probeert te regelen... I'm only human, okay?


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Ik wacht nu al de hele dag op een post…


    take me back to the basics and the simple life

    Pff wat moet ik toch met al deze zooi? En ik wil een nieuwe kast, want ik kom opbergruimte tekort.
    Even op zolder neuzen. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bleeergh. Schrijven lukt niet en des te meer je over een baantje begint, mam, des te minder gemotiveerd ik ervoor word. Geld is leuk, maar in een winkel staan is pure schijt en om daar nou mijn weekend voor op te offeren... Nee bedankt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Bleeergh. Schrijven lukt niet en des te meer je over een baantje begint, mam, des te minder gemotiveerd ik ervoor word. Geld is leuk, maar in een winkel staan is pure schijt en om daar nou mijn weekend voor op te offeren... Nee bedankt.


    Hangt van de soort winkel af. ^^
    Je kunt ook de horeca in of oppassen of in de bios werken of wat dan ook. Zoveel keuzes. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OMG!


    -

    Zweinstein schreef:
    (...)

    Hangt van de soort winkel af. ^^
    Je kunt ook de horeca in of oppassen of in de bios werken of wat dan ook. Zoveel keuzes. :Y)


    Ik houd niet van staan voor langere periodes omdat ik dan last van praktisch alles krijg en desnoods letterlijk op de vloer ga zitten (tijdens stages dan ook veel gedaan, heh), maar goed, het is toch wel fijn om ergens geld voor te krijgen. Het liefste zou ik ook oppassen, maar er zijn mega veel mensen in mijn omgeving met meer ervaring en ik heb ook geen kennissen met jonge kinderen. :c


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik houd niet van staan voor langere periodes omdat ik dan last van praktisch alles krijg en desnoods letterlijk op de vloer ga zitten (tijdens stages dan ook veel gedaan, heh), maar goed, het is toch wel fijn om ergens geld voor te krijgen. Het liefste zou ik ook oppassen, maar er zijn mega veel mensen in mijn omgeving met meer ervaring en ik heb ook geen kennissen met jonge kinderen. :c


    Boeiend. Gewoon proberen, anders krijg je de ervaring nooit. ^^
    Hondenuitlater kan ook, als je dat leuk vind. Of gewoon aanbieden voor huisdieren te zorgen wanneer mensen weg/met vakantie zijn. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bellona <3

    Net een pizza op, zal ik er nog een ingooien? Nog steeds honger. D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Fuck it, ik wil nog een pizza.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan, trut.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered