• Hey,
    voor school moeten we een column schrijven. Mijn onderwerp is: "Waarom leerlingen altijd chagrijnig zijn". Ik zit nu echter met het probleem dat mijn column ontzettend negatief is (ik zeik over school en huiswerk enzo) en er moet wat meer humor in zitten, waar ik echt niet goed in ben. Nu is mijn vraag aan jullie, is er misschien iemand die mijn column wil lezen en feedback wil geven?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Niemand? Ik snap ook wel dat het saai is hoor, maar ik zou het heel erg waarderen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Waarom zet je hem niet meteen onder een spoiler, zo hoef je niet telkens het bericht te pb'en en komt ze sneller uit zichzelf een antwoord.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Waarom zet je hem niet meteen onder een spoiler, zo hoef je niet telkens het bericht te pb'en en komt ze sneller uit zichzelf een antwoord.

    Omdat ie dan als plagiaat wordt gezien door de plagiaatscanner van school.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Omg wat dom.
    Maar als je normaal een hoofdstuk terug op inactief zet, dan kan je het niet terugvinden. Jammer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil hem wel even voor je doorlezen als je daar iets aan hebt!


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Ik wil hem wel even voor je doorlezen als je daar iets aan hebt!

    Ah yes, hartstikke bedankt!! Ik stuur hem zo op.

    @Avarosa: Hm, maar dat vind ik toch een beetje eng, wat als de plagiaatscanner hem wel vindt en ik een onvoldoende krijg...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Snap ik hoor. Ik wil hem best wel bekijken, maar ik weet niet hoeveel tijd ik er voor heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?