• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:33 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Sadventure schreef:
    Manon, is er nog een leraar nodig? :Y)


    Engels is net vrijgekomen, dus als je wilt?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Er zijn trouwens ook weer meiden beschikbaar, voor degenen die interesse hebben!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ja is goed, al lang of dat niet?


    Misschien nog niet zo lang, dus kan hun vriendschap nog verbeteren :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Misschien nog niet zo lang, dus kan hun vriendschap nog verbeteren :3


    Sounds good to me! Worden ze uiteindelijk wel goede vrienden? :3


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Sounds good to me! Worden ze uiteindelijk wel goede vrienden? :3


    Ik vind het prima ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Ik vind het prima ^^


    Fine ^^
    Die 2e foto van Jonathan is nog knapper. Wauw :9~ :Y)

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 22:07 ]


    Faith is everything.





    Naam: Mateo Gabriel Arthur Zberg
    Leeftijd (17 – 24): 22, geboren op 2 Juli.
    Familie: De Zwitserse koninklijke familie van Zberg.

    Vader: Arthur Thomas Zberg.
    (Vaderskant) Opa: Lucas Dominic Thomas Zberg.
    (Vaderskant) Oma: Louisa Julia Diana Zberg (nee Burk)
    Moeder: Manon Lena Zberg (nee Derrer)
    (Moederskant) Opa: Claudio Mano Derrer
    (Moederskant) Oma: Gabrielle Emma Derrer (nee Gnall)
    Zusje: Christina Gabrielle Lena Zberg.
    Broertje: Thomas Lucas Zberg.
    Zus: Chloe Emma Louisa Zberg.

    Innerlijk:
    Enthousiast.
    Leergierig.
    Humoristisch.
    Druk
    Behulpzaam
    Afwachtend
    Gierig.
    Uiterlijk:
    Mateo heeft zwarte haren, die hij dan weer tot iets boven zijn schouders laat groeien en dan weer kort knipt, maar nooit millimeterd, dat staat hem namelijk gewoon niet. Mateo heeft donker bruin ogen, zo donker dat deze vaak als zwart beschreven worden, wat hij zelf heel spijtig vindt. Ook al is zwarte ogen hebben vrij speciaal, zou hij toch liever hebben dat mensen er minder moeilijk overdoen. Mateo Is 1,78 en daarmee zeker niet de langste jongen op aarde, al Is het zelfs boven gemiddeld voor zijn Zwitserse afkomst. Hij heeft een vrij nette kledingstijl. Hij draagt misschien dan niet altijd een pak, maar zelfs in een korte broek en een vest ziet hij er nog net en verzorgd uit, hier besteed hij dan ook veel tijd aan.
    Extra:
    Mateo heeft geen oudere broers of zussen. Zijn oom, de koning van Zwitserland kan geen kinderen krijgen en daarom erft Mateo waarschijnlijk de troon. Mateo heeft dit noot gewild, vooral omdat hij bang is dat hij de v er antwoorelijkheid niet aankan. Mateo is nog bijna nooit ergens zonder zijn familie geweest, vooral omdat hij dat niet mocht van zijn familie.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 17:03 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu


    Naam:
    Athal Remi Hozié
    Leeftijd:
    Eenentwintig
    Familie:
    Moeder - Annabel Mariana von Dichtstein-Hozié
    Vader - Ramses Tycho Hozié
    Broer - Remi Ramses Hozié
    Zusje - Veronica Annabel Hozié
    Innerlijk:
    Eigenwijs.
    Zelfverzekerd.
    Creatief.
    Humeurig.
    Ijverig.
    Uiterlijk:
    Donkere krullen op zijn hoofd, opgeschoren aan de zijkant, lichte ogen, spits gezicht en vrijwel altijd donker gekleed. Daar herken je Athal aan. Hij is één meter tachtig lang en slank gebouwd. Athal zijn armen staan vol met tattoo's omdat hij een flinke tattoofaunaat is, maar toch heeft iedere tattoo een betekenis. Athal draagt graag donkere kleren omdat hij zich daar een stuk prettiger bij voelt. Dat lichte gedoe hoeft allemaal niet van hem, net als nette kledij. Hij heeft een hekel aan pakken en strikken en alles wat er maar bij komt kijken.
    Extra:
    Athal is aan de ene kant heel blij dat hij niet de directe troonopvolger is. Welk land wil er nou twee koningen? Je leest het goed. Athal is homoseksueel en hij schaamt zich er ook niet voor. Aan de andere kant is Athal ook wel weer jaloers op zijn broer, Remi (aan wie hij zijn tweede naam te danken heeft) dat hij de troon op mag volgen. Toch krijgt geen van de kinderen meer of minder aandacht dan de andere. Een hele goede band met zijn broer heeft Athal niet. Hij heeft een betere band met zijn zusje Veronica.


    Goed zo? Of moet het innerlijk uitgeschreven worden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    @Elpis, Ben <3

    @Gonplei, ik vind het goed zo. Van mij hoeft het innerlijk niet uitgeschreven te worden, het is maar net wat je zelf fijn vindt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."





    Naam: Marcus Peter Leake.
    Leeftijd: zesendertig jaar. Geboren op 26 Oktober.
    Vak: Latijn.
    Een voorliefde voor taal zorgde ervoor dat hij vanaf jonge leeftijd zich in meerdere talen heeft verdiept. Echter is Latijn toch zijn favoriete en hij is daar dan ook les in geen geven.
    Innerlijk:
    Streng.
    Veeleisend.
    Creatief.
    Openhartig.
    Barmhartig.
    Rustig.
    Uiterlijk:
    Marcus heeft felblauwe ogen, die stralen tegenover zijn donkerbruine/zwarte haren die altijd netjes in model zitten. Hij heeft forse wenkbrauwen en hij heeft bijna altijd een licht stoppelbaardje. Hij heeft een lang en smal gezicht. Hij heeft een lengte van 1,80 precies, iets waar hij zelf heel trots op is, omdat het grootste gedeelte van zijn familie kleiner was dan dat. Zijn kledingstijl is erg breed en vaak doet hij gewoon aan wat hij leuk vindt, al zal je hem nooit een pak zijn dragen tenzij het echt nodig is. Hij heeft kleine littekens op zijn rechterkuit, omdat hij op zijn dertiende Is aangereden. Op zijn twintigste is hij van een stel rotsen gevallen terwijl hij op een rood trip was. Hiervan heeft hij een litteken op zijn rechter schouder overgehouden.
    Extra:
    Marcus is op zijn twintigste/eenentwintigste op een Road trip door Australië geweest. Twee jaar later op een Road trip door Noord Amerika Amerika en een jaar daarna op een road trip door Europa, een jaar daarna door Zuid-Afrika. Azië en Zuid-Afrika zijn er nooit van gekomen, maar daar wil hij wel nog steeds heen.
    Marcus heeft een allergie voor vis, en kan dat dus niet eten. Marcus heeft ook een fobie voor hoogtes en kleine ruimtes.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 20:39 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Zijn ze goed zo of moet ik ze nog uit breiden? Want dat wilde ik eigenlijk vanavond doen, maar ik heb niet al te veel tijd...


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Ja, ze zijn goed!

    Je mag Marcus ook nog wel geschiedenis er bij geven als je wilt


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Elpis schreef:
    (...)


    Naam: Marcus Peter Leake.
    Leeftijd: zesendertig jaar. Geboren op 2 Juli.
    Vak: Latijn.
    Een voorliefde voor taal zorgde ervoor dat hij vanaf jonge leeftijd zich in meerdere talen heeft verdiept. Echter is Latijn toch zijn favoriete en hij is daar dan ook les in geen geven.
    Innerlijk:
    Streng.
    Veeleisend.
    Creatief.
    Openhartig.
    Barmhartig.
    Rustig.
    Uiterlijk:
    Marcus heeft felblauwe ogen, die stralen tegenover zijn donkerbruine/zwarte haren die altijd netjes in model zitten. Hij heeft forse wenkbrauwen en hij heeft bijna altijd een licht stoppelbaardje. Hij heeft een lang en smal gezicht. Hij heeft een lengte van 1,80 precies, iets waar hij zelf heel trots op is, omdat het grootste gedeelte van zijn familie kleiner was dan dat. Zijn kledingstijl is erg breed en vaak doet hij gewoon aan wat hij leuk vindt, al zal je hem nooit een pak zijn dragen tenzij het echt nodig is. Hij heeft kleine littekens op zijn rechterkuit, omdat hij op zijn dertiende Is aangereden. Op zijn twintigste is hij van een stel rotsen gevallen terwijl hij op een rood trip was. Hiervan heeft hij een litteken op zijn rechter schouder overgehouden.
    Extra:
    Marcus is op zijn twintigste/eenentwintigste op een Road trip door Australië geweest. Twee jaar later op een Road trip door Noord Amerika Amerika en een jaar daarna op een road trip door Europa, een jaar daarna door Zuid-Afrika. Azië en Zuid-Afrika zijn er nooit van gekomen, maar daar wil hij wel nog steeds heen.
    Marcus heeft een allergie voor vis, en kan dat dus niet eten. Marcus heeft ook een fobie voor hoogtes en kleine ruimtes.


    Damn those eyes :9~


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Damn those eyes :9~


    I agree^^. Volgens mij Is het ook de enige iets oudere leraar op deze school, haha.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    I agree^^. Volgens mij Is het ook de enige iets oudere leraar op deze school, haha.


    Is niet erg vind ik.. Die heeft dan misschien ook gelijk weer wat meer overwicht op de leerlingen :P


    Faith is everything.