• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:33 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Sabaism schreef:
    (...)

    How do u mean? (;


    Iets zoals een geheim dat ze delen, of een bepaalde ervaring? Vrienden is ook gewoon goed, maar zo blunt en gewoontjes


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Iets zoals een geheim dat ze delen, of een bepaalde ervaring? Vrienden is ook gewoon goed, maar zo blunt en gewoontjes


    Wut voor geheim? Dat lijkt me wel leuk. :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Can I have a boy? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Can I have a boy? :3


    Suuuure!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Wanneer wordt het speeltopic geopend? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Sabaism schreef:
    (...)

    Wut voor geheim? Dat lijkt me wel leuk. :')


    Dat Eden bijv. weet dat Phelan een brand heeft overleefd. Of dat ze iets gezien hebben, waar ze van hebben afgesproken nooit aan iemand te vertellen dat ze het gezien hebben?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik was eigenlijk van plan om hem vandaag te openen. Ik heb alleen zelf niet heel veel tijd om te reageren vanavond en morgen ben ik ook de hele dag weg, maar jullie redden het vast wel zonder mij haha


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    Ik was eigenlijk van plan om hem vandaag te openen. Ik heb alleen zelf niet heel veel tijd om te reageren vanavond en morgen ben ik ook de hele dag weg, maar jullie redden het vast wel zonder mij haha



    Ik kan persoonlijk niet heel veel reageren, maar het hoeft ook geen sneltrein te zijn toch? ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)


    Ik kan persoonlijk niet heel veel reageren, maar het hoeft ook geen sneltrein te zijn toch? ^^


    Nee precies, maar in het begin is het wel vaak druk, dus het is wel vervelend als je dat allemaal terug moet lezen. :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Nee precies, maar in het begin is het wel vaak druk, dus het is wel vervelend als je dat allemaal terug moet lezen. :')


    True. Nou, als je het speeltopic liever morgen opent dan snap ik dat :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zijn er nog een jongen en leraar nodig? Ik heb nog nooit eerder meegedaan aan een meespeelverhaal, dus een kleine uitleg zou ik heel erg waarderen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 19:35 ]


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu


    Jonathan Ejnar Sørensen

    Leeftijd:
    22, Jonah verjaard op 23 Oktober wat hem het sterrenbeeld Schorpioen bied

    Familie:

    Jonathan is het derde kind van de Deense adellijke familie Sørensen en daarmee ook hun tweede zoon.

    Grootvader- Ulrik | Sørensen (78)
    Grootmoeder - † Karen Holsma
    Vader - Ulrik || Sørensen (54)
    Moeder - Sophia Larsen/ Sørensen
    Zus- Brigit Welsh/Sørensen (28)
    Broer - Frederick Sørensen (27)
    Broertje - Thomas Sørensen (15)

    Innerlijk:
    °Gecompliceerd
    Jonathan is een jongeman die moeilijk met emoties weet om te gaan en deze het liefst ook negeert. Daardoor kan het soms zijn dat hij zich per persoon ander gaat gedragen en dat mensen moeilijk weten hoe hij zich voelt. Ondanks dat hij eerlijk is houd hij sommige dingen voor zichzelf zonder erdoor te hoeven liegen.

    °Eerlijk
    Jonah is een eerlijke jongeman die rechtuit zegt wat hij vind. Soms is hij iets te eerlijk weliswaar wat hem in de problemen kan weten te brengen.

    °Scherpzinnig
    Hoewel Jonathan zijn gevoelens goed weet te verbergen kan hij het van anderen rap zien hoe ze zich voelen. Hij begrijpt snel dingen en hoeft vaak ook niet te leren voor school.

    °Moedig

    Voor vrienden en familie zou hij door vuur durven springen, hij neemt verantwoordelijkheid op zich en het maakt hem niet zoveel uit als hij de gevolgen ervan moet dragen. Echter kan zijn moedigheid ook naïfheid zijn en dat dan ook een nadeel. Jonahtan zal rap een uitdaging aangaan en is onbevreesd wat voor gevaarlijke wendingen kan zorgen.

    ° Jaloers
    °Gedreven
    °Snel gekwetst
    °Sluw

    Uiterlijk:



    Jonathan is een jonge twintiger die nog niet zo lang uit de puberteit is. Hij is een jonge man en is zeker niet lelijk te noemen met zijn blonde haren en groenige kijkers. Jonathan is van Deense afkomst en dat is te merken aan zijn goudblonde lokken, in de winter kunnen zijn haren haast wit uitslaan maar in de zomer krijgen ze dan weer hun gouden textuur. Zijn kijkers daarentegen is een speciaal geval, ze lijken op eerste zich bruin, maar in het licht slaan ze lente groen uit. Ook lijkt zijn ene oog een donkerder kleur uit te slaan wat betekend dat hij een lichte vorm van hetrochromia heeft. Jonah heeft volle zalmroze lippe en een strakke kaaklijn.
    Jonathan is best wel sportief en doet vooral graag aan zwemmen, wat er voor zorgt dat hij brede schouders schouders heeft en een mooi gespierd lichaam dat goed past met zijn 1m81 lengte.

    Relaties:

    Best friends : Elysia
    Good friends: Finley
    Friends : Jeanne
    Friends :

    Enemy


    Extra:
    °Jonathan is bisexueel en schaamt zich hier niet voor, ondanks dat zijn ouders hem verplichten met een meisje te trouwen. Hij vind mannen gewoon aantrekkelijker en heeft liever iemand die wat ouder is dan hem.
    °Jonathan is een sociale roker, wat betekend dat hij enkel rookt in het bijzijn van andere rokers. Jonah profiteert er dan ook meestal van als hij een peukje krijgt gezien hij deze niet op zak heeft.
    °Jonah is linkshandig
    °Hij werd van jongs af tweetalig opgevoed, wat zijn vlotheid in de Engelse taal beantwoord.


    Meer komt asap

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 21:17 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Elpis schreef:
    Zijn er nog een jongen en leraar nodig? Ik heb nog nooit eerder meegedaan aan een meespeelverhaal, dus een kleine uitleg zou ik heel erg waarderen.


    Die komen nog wel van pas ja! Voor leraar moet je even kijken welke vakken er nog niet bezet zijn.

    Een uitleg voor een msv staat hier. Ik ben zelf echt heel slecht in uitleggen haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Die komen nog wel van pas ja! Voor leraar moet je even kijken welke vakken er nog niet bezet zijn.

    Een uitleg voor een msv staat hier. Ik ben zelf echt heel slecht in uitleggen haha.


    Bedankt. ^^
    Emh, geschiedenis had me wel leuk geleken, dus als de reverseving daarvan verloopt dat vak graag erbjj, maar voor nu alleen Latijn. Ik probeer het voor morgen avond in te vullen.


    "He who controls others may be powerful but he who has mastered himself is mightier still." ~Lao Tzu

    Raccoon schreef:


    Jonathan Ejnar Sørensen

    Leeftijd:
    22, Jonah verjaard op 23 Oktober wat hem het sterrenbeeld Schorpioen bied

    Familie:

    Jonathan is het derde kind van de Deense adellijke familie Sørensen en daarmee ook hun tweede zoon.

    Grootvader- Ulrik | Sørensen (78)
    Grootmoeder - † Karen Holsma
    Vader - Ulrik || Sørensen (54)
    Moeder - Sophia Larsen/ Sørensen
    Zus- Brigit Welsh/Sørensen (28)
    Broer - Frederick Sørensen (27)
    Broertje - Thomas Sørensen (15)

    Innerlijk:
    °Gecompliceerd
    Jonathan is een jongeman die moeilijk met emoties weet om te gaan en deze het liefst ook negeert. Daardoor kan het soms zijn dat hij zich per persoon ander gaat gedragen en dat mensen moeilijk weten hoe hij zich voelt. Ondanks dat hij eerlijk is houd hij sommige dingen voor zichzelf zonder erdoor te hoeven liegen.

    °Eerlijk
    Jonah is een eerlijke jongeman die rechtuit zegt wat hij vind. Soms is hij iets te eerlijk welliswaar wat hem in de problemen kan weten te brengen.

    °Scherpzinnig
    °Moedig
    ° Jaloers
    °Gedreven
    °Snel gekwetst
    °Sluw

    Uiterlijk:
    Extra:
    Jonathan is bisexueel en schaamt zich hier niet voor, ondanks dat zijn ouders hem verplichten met een meisje te trouwen. Hij vind mannen gewoon aantrekkelijker en heeft liever iemand die wat ouder is dan hem.


    Meer komt asap


    Handsome man!


    Faith is everything.