• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:33 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rollins schreef:
    (...)

    Haha, de gemakkelijke uitweg - ben ik zelf ook onwijs bekend mee. Om eerlijk te zijn weet ik het niet, misschien is het punt van "lieverdje van de leraar" wel leuk omdat iedereen waarschijnlijk ongelofelijk rebels zal zijn, en er dan toch een drijfveer blijft voor Kai. En ik denk dat het Ella stiekem ook wel goed zal doen, wetend dat er iemand haar rug heeft? c:


    Dat ze hem eigenlijk als enigste leraar mag, maar in de gezamelijke klas gewoo n de driftkikker is? (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Dat ze hem eigenlijk als enigste leraar mag, maar in de gezamelijke klas gewoo n de driftkikker is? (;


    Sounds good! Die keuze is helemaal aan jou. c: Het lijkt me wel dat dit een leuke dynamiek zal worden - hoe dan ook.


    I'm your little ray of pitch black.

    Sabaism schreef:
    @Zamperini; nou eigenlijk niet echt, jij een paar ideeën? Maybe best/good friends, idk. x]


    Good friends klinkt goed ^^

    Philia schreef:
    Phelan is af op pagina twee ^^. Hij staat open voor vriendschappen. :3


    Ik heb Roman op pagina drie? Als jij het goed vind ofcourse (:


    El Diablo.

    Zou ik misschien nog een vrouwelijke docente mogen? Wat voor vakken zijn er nog en zo ja, mag ze erg veel tatoeages hebben? :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zamperini schreef:
    (...)

    Ik heb Roman op pagina drie? Als jij het goed vind ofcourse (:



    Wat voor een relatie? Dat ze het niet op elkaar hebben en Roman in de les constant 'grappig' doet. Of meer een relatie waarbij Phelan hem probeert te motiveren om zijn best te doen? Of heb jij een ander (beter) idee?


    We've lived in the shadows for far too long.

    En zou het kunnen, wil ik de kunst of aarderijkskunde op me nemen? x]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Philia schreef:
    (...)


    Wat voor een relatie? Dat ze het niet op elkaar hebben en Roman in de les constant 'grappig' doet. Of meer een relatie waarbij Phelan hem probeert te motiveren om zijn best te doen? Of heb jij een ander (beter) idee?


    Dat tweede klinkt wel leuk ja, dan heeft hij wel een uitdaging maarja x)


    El Diablo.

    Zamperini schreef:
    (...)

    Dat tweede klinkt wel leuk ja, dan heeft hij wel een uitdaging maarja x)


    Phelan houdt wel van een uitdaging. ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rollins schreef:
    (...)

    Sounds good! Die keuze is helemaal aan jou. c: Het lijkt me wel dat dit een leuke dynamiek zal worden - hoe dan ook.


    Zeker! ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik wil me heel graag in de MSV's gaan verdiepen, en dit idee is echt heel erg leuk.. Ik ben alleen bang dat het niet gaat lukken, en dan kunnen jullie beter mijn plekje aan iemand anders geven die het graag wilt en het zeker goed zal gaan doen. Ik heb totaal nog geen ervaring met eenMSV vandaar


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Ik wil me heel graag in de MSV's gaan verdiepen, en dit idee is echt heel erg leuk.. Ik ben alleen bang dat het niet gaat lukken, en dan kunnen jullie beter mijn plekje aan iemand anders geven die het graag wilt en het zeker goed zal gaan doen. Ik heb totaal nog geen ervaring met eenMSV vandaar


    klik.
    Hier staat het vrij goed uitgelegd. Het is niet zo moeilijk :3. En ik wil niet voor iedereen spreken, dus ik zeg maar dat ik je in ieder geval graag zou helpen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    klik.
    Hier staat het vrij goed uitgelegd. Het is niet zo moeilijk :3. En ik wil niet voor iedereen spreken, dus ik zeg maar dat ik je in ieder geval graag zou helpen.


    Dat topic maakt al een hoop duidelijk c: ik zal straks mijn rol gaan invullen, en als je me zou willen helpen.. Heel graag (:


    Faith is everything.

    Ik maak even een praattopic aan haha, wordt nu wel handig denk ik. :')


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=169717

    Voilà!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Sabaism schreef:
    Zou ik misschien nog een vrouwelijke docente mogen? Wat voor vakken zijn er nog en zo ja, mag ze erg veel tatoeages hebben? :')


    Ja mag! Kunst en aardrijkskunde zijn nog vrij, je mag ze ook allebei nemen als je dat wilt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."