• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:33 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Is er eigenlijk al iemand in dit MSV met een Spaanse afkomst? Zoja, is het voor diegene een probleem als mijn meisje ook van Spaanse afkomst is? En.. Ik denk niet dat het gaat lukken om een hele waslijst van het innerlijk te maken.. Daar kom ik meestal pas achter als ik aan het schrijven ben..


    Faith is everything.

    Er zijn er al twee van Spaanse afkomst haha, wel twee jongens. Maar denk niet dat het heel erg is als je nog een Spaanse maakt (het maakt mij niet uit in ieder geval haha).

    En je hoeft wat mij betreft geen hele waslijst te schrijven bij het innerlijk, het is maar net wat je zelf fijn vindt.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    Er zijn er al twee van Spaanse afkomst haha, wel twee jongens. Maar denk niet dat het heel erg is als je nog een Spaanse maakt (het maakt mij niet uit in ieder geval haha).

    En je hoeft wat mij betreft geen hele waslijst te schrijven bij het innerlijk, het is maar net wat je zelf fijn vindt.


    Oke, gelukkig. Moet mijn meisje dan wel dezelfde achternaam hebben of maakt dat totaal niets uit?


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Oke, gelukkig. Moet mijn meisje dan wel dezelfde achternaam hebben of maakt dat totaal niets uit?


    Nee, je kan best meerdere adelijke families in een land hebben.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Elena is af, op pagina 1. Hij is niet denderend goed ingevuld, ik weet het. Maar haar innerlijk word in het verhaal duidelijk.


    Faith is everything.


    •••

    Bloody and raw – but I swear it is sweet




    The only heaven I'll be sent to – is when I'm alone with you

    •••

    EDEN MILLAICE ASHWORTH

    Naam
          Eden Millaice Ashworth

    Leeftijd
    • 25 – 7 september

    Vak
    • Kunst en aardrijkskunde

          Eden was als een kleine meid in de technologie geïnteresseerd, maar haar ouders hielden haar ervan weg – en sindsdien leerde ze daarnaast haar passie voor kunst leven. Het vak aardrijkskunde heeft ze erbij genomen, omdat ze al veel voor haar leeftijd heeft gerezen en zich goed weet te uit in dat vak. Alsnog is Eden iemand die zich met meer dingen uit kent en toch doet ze in haar vrije tijd veel aan technologie.

    Innerlijk
          Eden is een erg intelligente vrouw, wat misschien haar beroep verklaart. Ze kan dingen goed omzetten in haar hoofd en ze leert erg snel, alhoewel het misschien het meest eigenwijze mens op de wereld is. Eden heeft aardig vroeg gestudeerd en is nu docente, daarnaast werkt ze in een laboratorium die met technologie dingen uit proberen – iets wat haar echt interesseert. En doordat Eden sowieso al geen mens is, die uitgaat in haar vrije tijd – doet ze dingen waarbij ze moeten denken, misschien denkt ze daardoor soms te veel – maar het is voor haar een manier van bezigheid.
          Daarnaast zit Eden vol van haar sarcasme en hoe kortaf ze kan zijn. Soms is het niet bedoeld, maar meestal weet ze daardoor mensen ietwat af te schrikken en redelijk koel over te komen. Het is voor Eden gewoon een verdedigingssysteem om niet in de smaak te vallen bij mensen, omdat ze bang is zich te binden en echt weer liefde te voelen tegenover anderen – haar allergrootste angst. Toch weerstaat ze het niet om te flirten, maar bij haar is het dan totaal niet serieus. Bovendien is Eden redelijk kortaf en ironisch tegenover andere mensen, waardoor die zich eerst moeten doorbijten om überhaupt interesse van Eden te weten vinden.
          Daardoor komt Eden ook aardig arrogant over op anderen, alhoewel ze dat niet is – maar ze acteert eigenlijk meer in die slechte kant van haar, ze is eigenlijk best lief en betrouwbaar. Alhoewel die kanten zich drastisch hebben veranderd in de loop van tijd, door de dood van haar vriend. Ze weet dat ze niet de tijd kan terug draaien, maar ze doet zich alsnog erg arrogant voor op andere mensen.
          Tenslotte is Eden in de klas in de vakken misschien een strenge of een droge docente, alhoewel ze erg goed uitlegt en de leerlingen ook pas het lokaal laat verlaten als ze het echt snappen. In dat geval kan je haar een goede docente noemen, afgezien van haar 'pittige/koele' kant.

    Uiterlijk
          Het eerste wat opvalt aan de prachtige jonge vrouw, zijn de rode lokken – die zich krullend om haar gezicht kransen. Het is ook een gewoonte haar haren los te dragen, zodat ze mooi uitkomen. Echter valt het ook goed bij haar uit, de haren losjes op te steken – zodat de krullen losjes om haar hoofd vallen, gedrapeerd. Meestal als ze uitgaat of voor iets belangrijks, draagt Eden haar haren opgestoken en anders simpel los.
          Eden heeft daarnaast sprekende groene ogen –een erg goede combinatie bij de rode lokken. Haar ogen zijn felgroen met lichtere groene en mosgroene spikkels erdoor, een mooie kleur. Donkere, lange wimpers omranden haar groene kijkers – waar meestal een laagje mascara op is. Eden heeft het niet erg op de make-up, gewoon mascara en lipgloss. Eigenlijk is deze dame ook erg mooi zonder make-up, een natural beauty.
          De lengte van Eden haalt zich op 1m76, redelijk gemiddeld dus. Naast de lengte heeft Eden een redelijk volle boezem en een volle kont. Door haar kledingstijl treden haar vormen naar voren, gezien ze jeans en blouse prefeert.
          Eden heeft volle lippen, gevormde wenkbrauwen en een perfect wit gebit. Ze is op zich best wel mooi, alhoewel haar karakter haar schoonheid wat in de schaduw zet.

    Relaties
    • Kai Zachary Bass – een collega van haar aan de school, maar laatste tijd lijkt Eden meer voor hem te voelen dan iets wat met collega of vriendschap te maken heeft, en ze weet zelf dondersgoed wat het is – maar de dame is eigenwijs en probeert het te verstoppen, omdat ze er ook bang voor is.

    Extra
    • Jason Redford Pierce – haar ex, of wat onder ex te valt verstaan. Het was haar vaste vriend, totdat hij in een auto ongeluk verwikkeld zat – en daardoor meteen overleed. Nu is Eden een beetje 'allergisch' op het gebied liefde, terwijl zij een persoon is die het juist nodig heeft. Ze voelt zich alleen en ziet geen andere uitweg als hem verbannen uit haar gedachten en zich op haar werk te concentreren, wat vaak ietwat moeilijker is dan gedacht.
    • Roken en drank – af en toe drinkt en rookt Eden wel, maar ze is er totaal niet verslaafd aan en kan het aanbod erop prima afwijzen.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2015 - 13:26 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Is er al iemand die alvast iets wil met Eden? :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Phelan wouldn't mind :').


    We've lived in the shadows for far too long.

    Oh, so many handsome guys..:9~


    Faith is everything.

    ik wil echt graag meedoen, maar ik weet van mezelf dat als ik een jongeman neem er helemaal niks van komt en dat zou zo zonde zijn :c
    dus ik wacht tot het aantal jongens weer gelijk is aan de meiden


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    AmericanPsycho schreef:
    ik wil echt graag meedoen, maar ik weet van mezelf dat als ik een jongeman neem er helemaal niks van komt en dat zou zo zonde zijn :c
    dus ik wacht tot het aantal jongens weer gelijk is aan de meiden


    Jammer. Ik had nog wel een uitzondering willen maken, maar het aantal jongens is echt heel weinig. Zodra er een plek vrij is voor een meisje laat ik het weten (Ik hoop dat ik het niet vergeet)


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Jammer. Ik had nog wel een uitzondering willen maken, maar het aantal jongens is echt heel weinig. Zodra er een plek vrij is voor een meisje laat ik het weten (Ik hoop dat ik het niet vergeet)


    Nee snap ik heel erg goed joh! Als je voor mij een uitzondering maakt moet je het dadelijk voor iedereen doen en dan zit je straks met 80 meisjes en 10 jongens bij wijze van en dat is niet echt bevorderlijk voor het MSV.
    - Dat zou fijn zijn! maar ik hou het zelf ook wel in de gaten hoor c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Philia schreef:
    Phelan wouldn't mind :').


    Vrienden, of heb jij een idee? (:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Vrienden, of heb jij een idee? (:


    Hmm, vrienden klinkt goed^^ Maar misschien mist het iets, om het verfrissend te houden? Just asking.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    (...)

    Hmm, vrienden klinkt goed^^ Maar misschien mist het iets, om het verfrissend te houden? Just asking.


    How do u mean? (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."