• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:33 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Philia schreef:
    Ik heb een vraagje. Niet iedere Royal hoeft een keurig nette schat van een meid te zijn toch? En hoe ver mag ik gaan in mijn personage opstandig maken? Zoals Tattoos, proberen weg te lopen, incidentjes met politie. Waar ligt die lijn een beetje?


    Dat mag je wat mij betreft helemaal zelf bepalen! Je moet er alleen wel rekening mee houden dat er op school regels gelden en als ze daar wordt betrapt als ze de regels overtreed, ze na drie keer wordt geschorst.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Manonnn, bepaalde landen bv. bij familie kunnen die twee keer gebruikt worden?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Rivals schreef:
    Ziet er goed uit Rollins!


    Fijn om te horen! c:
    Ik had misschien een idee, alleen weet ik niet of er mensen voor openstaan, evenals jij - Rivals? Ik wilde eigenlijk een taboe (ook al is hij enorm cliché) starten met Kai in de hoofdrol. Dat hij en een leerling gevoelens krijgen voor elkaar (uiteraard moet die wel boven de 21 zijn)? Maar omdat het hem zijn baan kan kosten dat het niet doorgaat. Maar nu ik hoor over schorsingen, misschien dat iemand geschorst wil worden - en dat ze dan vrij kunnen zijn samen? Of gewoon stiekem, dat kan uiteraard ook. Geen idee... ik wilde altijd al wel eens een taboe in een RPG starten, alleen het is zo vreselijk moeilijk om iemand zo ver te krijgen, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Fijn om te horen! c:
    Ik had misschien een idee, alleen weet ik niet of er mensen voor openstaan, evenals jij - Rivals? Ik wilde eigenlijk een taboe (ook al is hij enorm cliché) starten met Kai in de hoofdrol. Dat hij en een leerling gevoelens krijgen voor elkaar (uiteraard moet die wel boven de 21 zijn)? Maar omdat het hem zijn baan kan kosten dat het niet doorgaat. Maar nu ik hoor over schorsingen, misschien dat iemand geschorst wil worden - en dat ze dan vrij kunnen zijn samen? Of gewoon stiekem, dat kan uiteraard ook. Geen idee... ik wilde altijd al wel eens een taboe in een RPG starten, alleen het is zo vreselijk moeilijk om iemand zo ver te krijgen, haha.


    Lol Athal is 21 =3
    Had het net veranderd, hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sadventure schreef:
    Manonnn, bepaalde landen bv. bij familie kunnen die twee keer gebruikt worden?


    Ja, kan wel. Maar als het allebei een koniklijke familie is bijvoorbeeld, kan het beter in overleg gebeuren (want dan zouden ze dus ook familie van elkaar moeten zijn).


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rollins schreef:
    (...)

    Fijn om te horen! c:
    Ik had misschien een idee, alleen weet ik niet of er mensen voor openstaan, evenals jij - Rivals? Ik wilde eigenlijk een taboe (ook al is hij enorm cliché) starten met Kai in de hoofdrol. Dat hij en een leerling gevoelens krijgen voor elkaar (uiteraard moet die wel boven de 21 zijn)? Maar omdat het hem zijn baan kan kosten dat het niet doorgaat. Maar nu ik hoor over schorsingen, misschien dat iemand geschorst wil worden - en dat ze dan vrij kunnen zijn samen? Of gewoon stiekem, dat kan uiteraard ook. Geen idee... ik wilde altijd al wel eens een taboe in een RPG starten, alleen het is zo vreselijk moeilijk om iemand zo ver te krijgen, haha.



    Kan je dat niet beter in de rpg zelf gewoon laten gebeuren? :3 Ik denk dat er vanzelf wel iemand is die daarvoor openstaat. - Waaronder ik-


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rollins schreef:
    (...)

    Fijn om te horen! c:
    Ik had misschien een idee, alleen weet ik niet of er mensen voor openstaan, evenals jij - Rivals? Ik wilde eigenlijk een taboe (ook al is hij enorm cliché) starten met Kai in de hoofdrol. Dat hij en een leerling gevoelens krijgen voor elkaar (uiteraard moet die wel boven de 21 zijn)? Maar omdat het hem zijn baan kan kosten dat het niet doorgaat. Maar nu ik hoor over schorsingen, misschien dat iemand geschorst wil worden - en dat ze dan vrij kunnen zijn samen? Of gewoon stiekem, dat kan uiteraard ook. Geen idee... ik wilde altijd al wel eens een taboe in een RPG starten, alleen het is zo vreselijk moeilijk om iemand zo ver te krijgen, haha.


    Voor het starten van taboes kan je bij mij wel terecht haha, dat houdt het verhaal wel leuk. Ik vind het dus helemaal prima. Maar als ze dan geschorst worden, hoe was je het dan van plan?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Philia schreef:
    (...)


    Kan je dat niet beter in de rpg zelf gewoon laten gebeuren? :3 Ik denk dat er vanzelf wel iemand is die daarvoor openstaat. - Waaronder ik-


    Jaa, dat natuurlijk... maar ik wilde eigenlijk vooral weten of het zou mogen. Dat bedoelde ik ermee voor open staan. Whoopsie, niet duidelijk achteraf. Maar inderdaad, is ook beter in het MSV zelf (ik blijf het maar RPG noemen). c:

    @Gonplei: Verdomme, en dat zeg je nu? xd Ik heb een heterokarakter gemaakt. Binnenkort ga ik toch echt weer eens een biseksuele man maken, dat is allemaal veel leuker en gekker. Misschien de volgende keer dus! Sorry. x:

    @Rivals: Misschien dat ze elkaar gewoon op konden zoeken - of misschien dat ze in zijn huis verblijft dat er niet ver vanaf ligt - of iets dergelijks, maar fijn dat je het in elk geval goedkeurt! Dan zie ik wel wie er echt interesse in blijft houden en dan kan dat uiteraard altijd nog besproken worden met de betreffende persoon. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Jaa, dat natuurlijk... maar ik wilde eigenlijk vooral weten of het zou mogen. Dat bedoelde ik ermee voor open staan. Whoopsie, niet duidelijk achteraf. Maar inderdaad, is ook beter in het MSV zelf (ik blijf het maar RPG noemen). c:

    @Gonplei: Verdomme, en dat zeg je nu? xd Ik heb een heterokarakter gemaakt. Binnenkort ga ik toch echt weer eens een biseksuele man maken, dat is allemaal veel leuker en gekker. Misschien de volgende keer dus! Sorry. x:

    @Rivals: Misschien dat ze elkaar gewoon op konden zoeken - of misschien dat ze in zijn huis verblijft dat er niet ver vanaf ligt - of iets dergelijks, maar fijn dat je het in elk geval goedkeurt! Dan zie ik wel wie er echt interesse in blijft houden en dan kan dat uiteraard altijd nog besproken worden met de betreffende persoon. c:

    :c Hij kan altijd nog bi worden :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Roman Rainerio Marques Castillo
    "I couldn't care less. I just want to do something cool, like travel the world or something."




    Naam:
    Roman Rainerio Marques Castillo
    Roman ~ romeinse
    Rainerio ~ wijs leger
    Marques ~ rebel, oorlogvoerend

    Leeftijd (17 – 24):
    Roman is nu 21 jaar en hij is geboren op 17 augustus.
    Familie:
    Vader ~ Rainerio Javier Castillo
    Moeder ~ Mariangela Chavelli Castillo-Borghese
    Zusje ~ Razia Belladonna Fabiane Castillo
    Zusje ~ Marina Bianca Elle Castillo
    Broertje ~ Giovanni Alvaro Pepe Castillo
    Tante ~ Felicia Philippa Suaréz-Castillo
    Neef ~ Benjamin Christopher Suaréz

    Roman's vader is Spaans en zijn moeder is Italiaans, wat hem dus een halfbloedje maakt. Zijn vader komt uit een Spaanse, adelijke familie. Een die vrij dicht bij de troon staat en dus ook redelijk wat aanzien heeft. Zijn moeder stamt af van de Italiaanse Borghese familie. Dit is een vrij bekende, adelijke familie waar de macht en rijkdom al groeide sinds de 16e eeuw.
    Innerlijk:
    Roman heeft een vrij slechte attitude, iets wat zijn vader al probeert te veranderen sinds de puberteit bij hem insloeg. Tevergeefs. Roman gedraagt zich alsof hij niks met het adel te maken heeft, vooral buiten. Voor zijn familie kan hij nog wel vrij netjes zijn, als het moet. Buiten met vrienden is het gewoon een doorsnee jongeman die je overal zou kunnen tegenkomen. Hij probeert echter wel alle voordelen uit zijn status te halen. Hij wil dus het beste van beide werelden, wat nogal vaak gekritiseerd wordt door zijn familie maar dat boeit hem vrij weinig.
    Roman is een vrij simpel persoon. Hij zal vaak de makkelijkste weg zoeken om iets te doen, zodat hij zo snel en makkelijk mogelijk klaar kan zijn. Hij maakt er ook niet echt een probleem van om soms anderen te gebruiken om zijn doel te behalen. Hij kan vrij goed anderen manipuleren en ompraten, waardoor hij toch vaak zijn zin krijgt. Dit weet hij zelf natuurlijk ook. Sluw is hij dus wel. Dit betekent natuurlijk ook dat hij niet dom is, zeker niet. Hij weet vaak precies wat hij doet. Het probleem zit echter in het feit dat hij nooit teveel moeite wil doen. Hij is nou eenmaal vrij lui en de interesse in veel onderwerpen is bij hem ver te zoeken. Het laatste zorgt er natuurlijk weer voor dat hij minder hard zijn best doet dan hij eigenlijk kan. Roman is gewoon dat type dat niet heel veel boeit, veel dingen gaan dan ook langs hem heen zonder dat hij er echt erg in heeft.
    Roman is ijdel, dat ontkent hij zelf niet eens. Hij vind het belangrijk om er verzorgd en goed uit te zien en hij besteed dan ook veel aandacht aan zijn uiterlijk. De kans dat hij op iemand neer gaat kijken die er niet verzorgd bij loopt is dan ook erg groot. Over op mensen neer kijken gesproken.. Roman zal dat vaak niet gelijk doen. Hij probeert iedereen een kans te geven en dan pas heeft hij een oordeel. Als je je eerste kans verpest bij Roman krijg je vaak geen tweede, behalve als hij zelf ook daadwerkelijk iets om je geeft. Wanneer je jezelf een vriend kan noemen van deze jongen moet je blij zijn. Roman is een goede vriend die altijd voor je klaar zal staan. Tenminste, dat probeert hij. Hij gaat voor zijn vrienden en familie door het vuur, hier kan hij ook erg ver mee gaan. Je kan Roman alles vertellen als vriend, hij is namelijk een goede luisteraar en er komt soms zelfs wat goed advies over zijn lippen gerold. Roman is behoorlijk koppig. Hij wil altijd zijn gelijk bewijzen en hij kan hier enorm ver mee gaan. Dit is een vrij grote irritatie voor anderen soms.
    Roman's slechtste eigenschappen moeten dan toch wel zijn brutaliteit en agressie zijn. Hij kan nooit eens zijn mening voor zich houden, het lijkt wel onmogelijk. Hij zegt wat hij denkt en het maakt hem dan niet uit of je beledigd bent of niet. Roman was vroeger behoorlijk agressief. Hij had een grote woede in zich en niemand wist eigenlijk waarom. Zijn agressie is wel echt minder geworden. Hij heeft bijna nooit meer uitbarstingen. Maar hij is niet bang om zijn handen te gebruiken als je aan hem, zijn vrienden of zijn familie komt. Hij kan echt schade aanrichten, dat weet hij zelf ook wel. Het maakt hem vaak echter vrij weinig uit, omdat hij vind dat diegene het dan verdiend heeft.
    Tot slot is Roman erg charmant en een echte flirt. Dit zorgt ervoor dat hij al vaak dames om zijn vingers heeft gewikkeld. Hij maakt er niet echt een probleem van om de meesten ook weer te laten vallen. Hij is jong en hij hoeft zich nog niet te binden. Als hij echter een relatie heeft probeert hij het wel te minderen, zo is hij dan weer wel.
    Uiterlijk:
    Roman is geen lelijke jongeman, dat zie je ook meteen aan hem. Maar dat is ook niet echt een wonder te noemen sinds hij vrij veel tijd in zijn uiterlijk steekt. Hij heeft een ietwat getinte huidskleur. Dit heeft hij natuurlijk te danken aan zijn zuiderse afkomst, maar de zon helpt hem maar ook al te graag. Hij is dat type dat snel bruin wordt, je ziet bij Roman altijd dat mooie tintje op zijn huid. Ook al heeft hij misschien maar een klein kwartiertje in de zon gestaan. Hier past zijn donkerbruine haar natuurlijk goed bij. Hier en daar is het wat lichter, maar niks opvallends. Dit heeft hij echt van zijn moeder, zijn vader heeft namelijk zwart haar. Zijn bruine ogen passen dan natuurlijk goed bij het plaatje. In donkere ruimtes zijn deze donkerbruin, neigen zelfs naar het zwarte. Maar normaal heeft hij een soort gouden gloed erover, wat het een beetje een whisky kleur geeft. Verder heeft hij een rechte neus en volle lippen. Ook heeft hij donkere, vrij rechte wenkbrauwen die wat naar beneden gaan op het eind. Hij heeft strakke kaaklijnen en hij laat altijd wel een kort baardje staan.
    Roman heeft een lengte van zo'n 1.92. Dit maakt hem toch wel vrij lang maar je zal hem er niet snel over horen klagen. Een slungel is hij echter niet, spieren heeft hij zeker. Hij heeft vrij brede schouders en een wasbordje waar hij wel trots op is. Ook heeft hij sterke armen, wat je duidelijk kan zien. Over zijn lichaam zijn hier en daar wat littekens en moedervlekjes verspreid, maar niks wat echt opvallend is. Roman heeft een dure smaak, altijd al gehad ook. Een echte stijl heeft hij echter niet. Het ene moment loopt hij in een pak, het andere moment in een jeans en een shirt. Thuis maakt hij het zichzelf zo comfortabel mogelijk, dus hij draagt ook wel joggingbroeken enzo. Daar zal je hem echter bijna nooit buiten mee zien. Roman is dol op tattoos en heeft er zelf dus ook een paar. Hierdoor zit nu dus zijn hele linkerarm vol.
    Extra:
    Roman heeft al behoorlijk wat schandalen op zijn naam staan. Dit zorgt ervoor dat zijn vader telkens zijn naam weer moet zuiveren, wat Roman natuurlijk alleen maar grappig vind. Hij is al vaker in aanraking gekomen met de politie, al is dat vooral de schuld van zijn vrienden. Roman is echter het type dat maar al te graag de schuld op zich neemt, er zijn toch bijna nooit gevolgen voor hem.
    Roman heeft nu al een aantal jaar zijn rijbewijs. Hij heeft een Range Rover, een Lamborghini en een motor. De eerste gebruikt hij echter het meeste. De tweede is meer om indruk te maken. De derde gebruikt hij als hij ergens snel moet komen en het niet al te ver is.
    Roman houdt maar al te graag vol dat hij nergens bang voor is, maar dat is natuurlijk ook een leugen. Snel bang is hij niet, zeker niet. Maar hij heeft twee angsten. De eerste zijn diepe wateren, of eigenlijk verdrinken. Hij weet niet waarom dat zo is, maar ja. Zijn tweede angst is de dood, maar niet zo zeer doodgaan. Hij is bang voor wat erna komt, gewoon omdat hij niet weet wat het is.
    Relaties:
    Benjamin Suaréz ~ Ze zijn neven, Roman's vader is de broer van Benjamin's moeder.
    Elysia Bernadotte ~ De twee zijn goede vrienden.
    Finley Parker ~ Ze mogen elkaar niet.
    Eallasaid Hambleton ~ Ze zijn goede vrienden.
    Adalae Winchester ~ De twee zijn beste vrienden en flirts.
    Phelan ó Heídeáin ~ Phelan motiveert Roman om echt zijn best te doen. Roman zal het nooit zomaar toegeven, maar hij kan hem hierdoor wel waarderen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 12:37 ]


    El Diablo.

    Rollins schreef:
    (...)

    Jaa, dat natuurlijk... maar ik wilde eigenlijk vooral weten of het zou mogen. Dat bedoelde ik ermee voor open staan. Whoopsie, niet duidelijk achteraf. Maar inderdaad, is ook beter in het MSV zelf (ik blijf het maar RPG noemen). c:

    @Gonplei: Verdomme, en dat zeg je nu? xd Ik heb een heterokarakter gemaakt. Binnenkort ga ik toch echt weer eens een biseksuele man maken, dat is allemaal veel leuker en gekker. Misschien de volgende keer dus! Sorry. x:

    @Rivals: Misschien dat ze elkaar gewoon op konden zoeken - of misschien dat ze in zijn huis verblijft dat er niet ver vanaf ligt - of iets dergelijks, maar fijn dat je het in elk geval goedkeurt! Dan zie ik wel wie er echt interesse in blijft houden en dan kan dat uiteraard altijd nog besproken worden met de betreffende persoon. c:


    Het is misschien ook juist wel leuk als ze heel veel moeite moeten doen het geheim te houden. Maar dat moet je zelf maar bekijken. Ik denk zelf dat het wel wat lastiger wordt als ze dan ook geschorst worden haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Juliette Fleur Cotillard-Fiennes
    Julie


    Leeftijd: 25 (21 augustus)
    Vak: Frans en Etiquette



    Innerlijk:
    Impulsief: Juliette doet, voordat ze denkt. Wat er vaak voor zorgt dat ze achteraf ergens spijt van krijgt, of in de problemen komt door iets. Deze impulsiviteit zorgt er wel voor dat Juliette altijd erg spontaan overkomt en mensen naar haar opkijken, omdat ze dingen doet die zij nooit zouden durven.
    Ontrouw: Juliette is getrouwd (zie extra voor details), maar houdt zich absoluut niet aan de regels van het huwelijk. Ze scharrelt wat rond en haar man weet van niks. Het ergste is misschien nog wel dat Juliette er eigenlijk nooit spijt van heeft.
    Dominant: In haar klaslokaal is Juliette heel erg dominant. Zij is de baas en is dan ook erg streng tegenover haar leerlingen. Dit doet ze vooral omdat ze weet dat leerlingen op die manier beter zullen op letten en dus meer zullen leren. Maar stiekem vind ze het ook wel fijn om de baas te kunnen spelen en zo’n invloed te hebben dat mensen naar haar luisteren, omdat ze dit in haar leven nooit heeft gehad.
    Behulpzaam: Juliette is een goede lerares, ze staat eigenlijk altijd klaar voor haar leerlingen. Hoewel ze een strenge lerares is, komen leerlingen dus geregeld naar haar toe voor hulp. Buiten het lokaal is Juliette dan ook heel anders dan in het lokaal. Niet alleen tegenover haar leerlingen is ze behulpzaam, ook haar vrienden en/of familie schiet ze graag te hulp.
    Rustig: Juliette verliest haar geduld niet gemakkelijk en weet haar hoofd altijd koel te houden. Wanneer ze zich in een grote groep begeeft, zal ze ook niet snel het woord nemen, maar houdt ze zich liever op de achtergrond. Ze kan heel uitbundig zijn, maar op haar manier.




    Uiterlijk: Juliette is een mooie verschijning. Ze is 1.71 m. en heeft een slank lichaam. Ze had zelf wat meer rondingen gewild, maar voor de rest is ze tevreden met haar lichaam. Ze is altijd al slank geweest, maar ze staat elke ochtend vroeg op om een rondje te hardlopen. Juliette heeft een mooi gezicht. Ze heeft helder groene ogen, die zijn omlijst door lange, gekrulde wimpers. Ze heeft borstelige wenkbrauwen, waar alleen haar schoonheidsspecialiste aan mag plukken. Ze heeft volle lippen, die van zichzelf al een mooie, roze kleur hebben. Juliette draagt echter graag lippenstift. Op wat sproetjes op haar schouders, en in de zomer op haar neus en wangen, na, heeft ze een heel egale huid. Ze heeft dan ook geen foundation nodig. Meestal draagt ze alleen nog wat mascara.
    Juliette zal je niet vaak in een broek rond zien lopen, ze draagt liever een jurkje of een rokje.




    Extra: Op haar 18e is Juliette uitgehuwelijkt aan een rijke, Franse man van adel: die tien jaar oudere Gerome Etienne Cotillard. Juliette komt uit een rijke familie, zonder adellijke titel. Haar ouders claimden altijd het beste voor haar te willen, maar in feite deden zij alles om de familienaam te zuiveren. Zo arrangeerden ze ook dit huwelijk. Juliette zag het huwelijk zelf nooit zitten, maar haar ouders wilden nooit luisteren. Het huwelijk ging door en Juliette zat op haar 18e dus al thuis met een man, terwijl al haar vriendinnen volop van het leven genoten door leuke dingen te doen. Haar beste vriendin kreeg twee jaar terug via via te horen dat er op deze school nog een vacature vrij was. Juliette vloog naar Engeland, waar ze solliciteerde en de baan kreeg. In de vakanties gaat ze vrijwel altijd nog naar Frankrijk, maar de rest van het jaar brengt ze door in Engeland, waar ze eigenlijk altijd probeert te vergeten dat ze getrouwd is. Omdat Juliette tot haar 23e in Frankrijk heeft gewoond, praat ze dus Engels met een Frans accent, af en toe gebruikt ze ook Franse woorden midden in haar zin.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2015 - 23:07 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik denk dat mijn personage op pagina 2 af is^^. Als ik iets moet veranderen dan hoor ik het graag - Ik ben me namelijk bewust van het feit dat ik soms de neiging heb een ongelofelijke Mary Sue te maken-.

    Ergens lijkt het me wel cool als ze nog een familie op school heeft zitten trouwens :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb het niet helemaal doorgelezen, maar wat ik heb gelezen vond ik goed! En volgens mij is ze niet bepaald een Mary Sue hoor haha


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik ben voor de verandering is tevreden met mijn FC. Franciscoooooo <3


    El Diablo.