• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:33 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik zal proberen morgen Alexia af te maken, al ik tussen door nog wel dik ander half uur weg ben.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Phelan Eighneachan ó Heídeáin.







    Naam:Phelan Eighneachan ó Heídeáin.
    Leeftijd (minimaal 22): 26, geboren op 9 Oktober.
    Vak: Grieks en Dansles.
    Grieks vanwege zijn grote fascinatie met de Griekse cultuur, mythologie en taal. Hij is er zelf al meerdere keren geweest. Echter wil hij er liever niet wonen vanwege de slechte economie.
    Hij geeft Dansles, nadat zijn vader hem zelf lessen heeft laten nemen. Ondanks dat Phelan niet van adel was, was zijn familie aardig rijk en moest hij toch iets van etiketten en dansen leren.
    Innerlijk:
    *Gedisciplineerd en eerlijk. Phelan is een eerlijke, oprechte man met veel zelfcontrole en discipline. Je zal hem zelden horen liegen, eigenlijk alleen als het echt niet anders kan. Phelan doet tegen iedereen aardig en vertoond nooit agressie, verdriet, jaloezie, ect. in het bijzijn van andere. Hij zal laten merken dat hij het niet fijn vindt, maar vindt het niets om zich te uiten rondom zijn leerlingen. Hij verteld zijn leerlingen dan ook niet veel over zichzelf, al mogen ze hem wel is bij zijn eerste naam noemen. Dit staat hij toe omdat hij geloofd dat het een bepaalde afstand overbrugt, tussen hem en zijn leerlingen. Het is een mysterieuze man, die houdt van de leiding hebben. Hij praat veel en graag en hij verteld graag over de vakken die hij geeft. Hij heeft een rustige en lage stem, die toch wel heel enthousiast kan klinken. Hij zal zelden zijn stem verheffen. Aangezien hij niet graag over zichzelf verteld weet bijna niemand ook maar iets naast zijn voor- en achternaam en welke lessen hij geeft. In de klas heeft hij een zekere dominantie, waarmee hij zijn leerlingen onder controle houdt als het moet. Phelan is een ruimdenkende man en, ondanks dat hij zich soms erg afstandelijk kan houden, is hij wel degelijk erg barmhartig. Hij helpt zijn leerlingen graag. Phelan houdt ook van lichamelijk contact en niet eens zo zeer op een seksuele manier. Dans vindt hij fascinerend omdat er lichamelijk contact is op verschillende manier, van afstandelijk tot uitdagend, iets wat je maar bij weinig dingen terug ziet. Hij kan soms een beetje kinderlijk zijn en als hij zijn zelf controle eenmaal verliest, ben je hem ook wel een tijdje kwijt aan zijn impulsiviteit. Zijn zelfcontrole raakt namelijk ook een keertje op. Phelan is altijd een beetje terughoudend en afwachtend. Dit is meer voor hem omdat hij beter is in reageren op een situatie dan een situatie creëren. Zijn creativiteit zorgt ervoor dat hij toch wel extra opdrachten geeft zodat cijfer verbeterd kunnen worden en sommige van zijn standaard opdrachten kunnen ook vrij vreemd zijn.
    Uiterlijk:
    [FC; Tyler Hoechlin.]
    Phelan heeft zwarte haren, die meestal een beetje warrig zitten.Meestal omdt hij te lui is om het ook echt in model te brengen. Zijn ogen zijn groen, maar het kan soms lijken alsof ze groen of blauw zijn, waar Phelan eigenlijk stiekem wel trots op is. Hij heeft een strakke kaaklijn waar meestal stoppeltje op te vinden zijn. Hij vindt persoonlijk dat het heel jong lijkt zodra hij geen gezichtsbeharing heeft. Ook heeft het helemaal kaal scheren vaak geen zin, omdat het toch weer binnen een dag terug is. Phelan is 1,87 lang en heeft flink wat spieren. Echter niet omdat hij veel in de sportschool rondhangt. Hij traint liever thuis, omdat mensen dan minder op de brandwond op zijn rug letten. Op zijn rug heeft hij ook een tattoo van het Keltische teken van hoop. De brandwonden heeft hij opgelopen tijdens een brand toen hij twaalf was. Zijn kledingstijl is nonchalant. Soms heeft hij een bril op, vooral om te lezen, aangezien hij dingen in de verte en kleine letters niet altijd even goed kan zien.
    Extra:
    Phelan heeft letterlijk nog nooit iemand zijn tweede naam verteld. Phelan heeft er een hekel aan, aangezien het de naam zijn opa was. Zijn opa was een verschrikkelijke man, die een brand heeft gesticht in het huis van Phelan en zijn ouders. Behalve Phelan, zijn moeder en Phelan zijn jongere zusje heeft niemand van zijn familie de brand overleefd. Hij en zijn zusje kregen wel een veel te grote erfenis naar Phelan's mening.


    Ik maak hem misschien zo nog af, anders morgen... Ik weet niet, ik voel me erg lui momenteel... ik heb trouwens de naam van mijn meisje veranderd^^.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 11:24 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ella is af, iemand enige vorm of relatie?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Tyler Hoechlin die dans les geeft? Oh my......
    *.*


    OT: Eventueel zou ik ook nog wel de docent Engels of Latijn willen hebben. Man of vrouw maakt niet uit.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 0:28 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Daggers schreef:
    Tyler Hoechlin die dans les geeft? Oh my......
    *.*



    Ik kon het niet laten ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    --

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 0:10 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finley is ook af, hij staat op pagina 2. Ik sta natuurlijk open voor relaties. :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Roman is af, ik heb hem volgens mij alleen een beetje te erg gemaakt :'D
    Hij staat natuurlijk open voor relaties.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 0:23 ]


    El Diablo.

    Sadventure schreef:
    Finley is ook af, hij staat op pagina 2. Ik sta natuurlijk open voor relaties. :Y)


    Ella? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    We hebben wel een stelletje echte Royals ^^. Moeten er niet ook een paar wel nette mensen zijn? I dunno...


    Ellie wil trouwens wel vrienden of fuck buddies met Roman en/of Finse zijn^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zamperini schreef:
    Roman is af, ik heb hem volgens mij alleen een beetje te erg gemaakt :'D
    Hij staat natuurlijk open voor relaties.


    Maybe Ella too? Ze haat vrouwelijk gezelschap. x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Philia schreef:
    (...)


    Ik kon het niet laten ^^.



    Me already likes him


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Zamperini schreef:
    Roman is af, ik heb hem volgens mij alleen een beetje te erg gemaakt :'D
    Hij staat natuurlijk open voor relaties.


    Misschien dat ze elkaar niet mogen? Of haten? :')

    Philia schreef:
    We hebben wel een stelletje echte Royals ^^. Moeten er niet ook een paar wel nette mensen zijn? I dunno...


    Ellie wil trouwens wel vrienden of fuck buddies met Roman en/of Finse zijn^^.


    Vrienden kan wel, ik vind Fin niet echt iemand voor fuck buddies. :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sadventure schreef:
    (...)

    Vrienden kan wel, ik vind Fin niet echt iemand voor fuck buddies. :')


    It was more of a joke, aangezien ze allemaal zo geweldig braaf zijn. Maar goede vrienden, beste vrienden?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia schreef:
    We hebben wel een stelletje echte Royals ^^. Moeten er niet ook een paar wel nette mensen zijn? I dunno...


    Ellie wil trouwens wel vrienden of fuck buddies met Roman en/of Finse zijn^^.


    Hahaha, ik vind het goed hoor :'D

    Sabaism schreef:
    (...)

    Maybe Ella too? Ze haat vrouwelijk gezelschap. x)


    Heheh, ofcourse ^^ Ideeën?

    Sadventure schreef:
    (...)

    Misschien dat ze elkaar niet mogen? Of haten? :')


    Ja, is goed :')


    El Diablo.