• Royal Boarding School



    Royal Boarding School is een kostschool op het platteland van Engeland, speciaal voor jongeren van adel. Deze zullen op deze exclusieve school genieten van een opleiding en alle ins en outs leren op het gebied van het adellijke leven. Alleen de crème-de-la-crème wordt toegelaten tot deze school, het is dus een schande voor de hele familie wanneer iemand van school wordt gestuurd.


    Schoolregels:
    (Deze schoolregels mogen gebroken worden door de personages, dit houdt het verhaal interessant)
    - Om 23:00 dient iedereen op zijn/haar kamer te zijn
    - Spijbelen is niet toegestaan
    - Zonder toestemming mag het terrein niet verlaten worden
    - Tussen 20:00 en 7:00 is het verboden voor jongens zich op de meisjesverdieping te begeven en andersom idem
    - Drugs en alcohol zijn verboden
    - Roken mag alleen buiten op de aangegeven plekken
    Wanneer één van deze regels overtreden wordt, zal nablijven als straf gelden. Bij de tweede overtreding moet je een week lang strafwerk doen (werken in de kantine, de toiletten schoonmaken etc.), bij een derde overtreding volgt een schorsing.

    Lessen:
    Engels
    Geschiedenis
    Kunst
    Talen (Spaans, Frans, Duits, Latijns etc.)
    Economie
    Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Etiquette
    Danslessen

    Rollen:

    Invullijstje studenten:
    Naam:
    Leeftijd (17 – 24):
    Familie:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Invullijstje leraren:
    Naam:
    Leeftijd (minimaal 22):
    Vak:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Meisjes:
    - Jeanne Noelle Clemence Defanche - JudithSuzann
    - Adalae Isobel Winchester - Chronos
    - Elena Alexandra Simeone Ledesma - MrsMessi
    - Eallasaid 'Ella'Gavenia Hambleton - Alate
    - Elysia Agatha Eleonora Annalouisa Bernadotte - Philia
    - Eris 'Iris' Persephone Grimaldi Borghese - AmericanPsycho
    - Catherine Alexandra Tavistock - Heffron

    Jongens:
    - Finley Oliver Parker - Sadventure
    - Benjamin Christopher Suaréz - Rivals
    - Roman Rainerio Marques Castillo Zamperini
    - Athal Remi Hozié - Gonplei
    - Jonathan Ejnar Sørensen - Raccoon
    - Mateo Gabriel Arthur Zberg - Elpis
    -

    Leraren:
    - Kai Zachary Bass (Italiaans en Spaans) - Rollins
    - Phelan Eighneachan ó Heídeáin (Grieks en dans) - Philia
    - Juliette Fleur Cotillard-Fiennes (Frans en etiquette) - Rivals
    - Eden Millaice Ashworth (Kunst en aardrijkskunde) - Alate
    - Marcus Peter Leake (Latijn) - Elpis
    - Sam Davis (Engels) - Sadventure



    Regels:
    - Niet andermans personage bespelen
    - Wees een beetje creatief, dan is het leuker om te spelen en loopt het hopelijk minder snel dood
    - Geen perfecte personages
    - 16+ mag, maar doe het dan onder een spoiler
    - Reserveringen blijven 48 uur staan
    - Meerdere personages in overleg
    - Er zit geen maximum of minimum aantal personages aan dit msv verbonden, maar graag houdt ik het aantal meisjes/jongens gelijk
    - Alleen ik (Rivals) maak nieuwe topics aan, als ik om de een of andere reden geen topic kan openen, vraag ik zelf iemand om dit te doen
    - Als je weet dat je een tijdje niet kan reageren, parkeer je personage dan ergens, zodat anderen wel door kunnen gaan
    - Van te voren mogen er relaties afgesproken worden, maar stippel nog niet het hele verhaal uit!
    - Er wordt geschreven in derde persoon verleden tijd

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:33 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    @Zamperini, wat voor soort vrienden lijkt jou het leukst? New made friend/goede vrienden/ect.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Philia stond jij er nou voor open om een relatie aan te gaan met Kai? c: Ineens wordt er alles gepland, dus ik weet niet of het nu al vastgesteld word of niet?


    I'm your little ray of pitch black.

    Philia schreef:
    @Zamperini, wat voor soort vrienden lijkt jou het leukst? New made friend/goede vrienden/ect.


    Ik denk dat ze wel goede vrienden kunnen zijn? Wat vind jij.


    El Diablo.

    Rollins schreef:
    Philia stond jij er nou voor open om een relatie aan te gaan met Kai? c: Ineens wordt er alles gepland, dus ik weet niet of het nu al vastgesteld word of niet?


    Nja, blijkbaar, maar het Is logisch als studenten van een kostschool elkaar kennen en elkaar haten of vrienden zijn. Maar tijdens de rpg zal Ellie toch echt wel haar best doen om goede cijfers te krijgen voor Spaans en Italiaans :Y)


    @Zamperini: Okay, klinkt goed^^.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 0:40 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wat voor types zijn er nog niet? Dan kan ik met Alexia daar rekening mee houden. --Al ik haar wel een beetje manipulerend wil maken :')


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Iemand voor Juliette of Benjamin?


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Daggers schreef:
    Wat voor types zijn er nog niet? Dan kan ik met Alexia daar rekening mee houden. --Al ik haar wel een beetje manipulerend wil maken :')


    Volgens mij zijn er nog geen echte lieverds haha. Iedereen is best wel badass geloof ik.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Daggers schreef:
    Tyler Hoechlin die dans les geeft? Oh my......
    *.*


    OT: Eventueel zou ik ook nog wel de docent Engels of Latijn willen hebben. Man of vrouw maakt niet uit.


    Als je dat zou willen zou het fijn zijn!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Als je dat zou willen zou het fijn zijn!


    Zet me maar neer als Engelsdocent, man of vrouw mag jij kiezen. Waar het mindere in is qua docenten.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rivals schreef:
    (...)

    Volgens mij zijn er nog geen echte lieverds haha. Iedereen is best wel badass geloof ik.


    Ah, oké. Komt goed.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Zamperini; nou eigenlijk niet echt, jij een paar ideeën? Maybe best/good friends, idk. x]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Daggers schreef:
    (...)

    Zet me maar neer als Engelsdocent, man of vrouw mag jij kiezen. Waar het mindere in is qua docenten.


    Ik heb je een vrouw gegeven!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Rivals schreef:
    (...)

    Ik heb je een vrouw gegeven!


    Top.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jocelyn Crystal Hastings
    ''We accept the love we think we deserve.''


    Leeftijd: Ze is vierentwintig jaar oud.
    Vak: Engels.
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    ADALAE ISOBEL WINCHESTER
    ''I'm basically stuck between these walls and I can't get out. Damn my claustrophobia.''



    BETEKENIS VAN DE NAMEN • 
          Adalae – Nobel, avontuurlijk, helderheid.
          Isobel – 'God's perfectie', 'God's belofte', 'God's tevredenheid'.

    LEEFTIJD • 
          Achttien jaar, ze is geboren op een zonnige lentedag – 5 juni.

    FAMILIE •

          Moeder – Alexandra Samantha Lucienne Winchester (née Romanov) • 45
          Vader – James Dillon Winchester • 50
          Oudere broer – Jackson James Winchester • 25
          Oudere zus – Lilith Cadence Winchester • 21
          Jongere zus – Amélie Alexandra Winchester • 15

     
    Adalae is het derde kind van Alexandra en James. De Winchesters zijn een koninklijke familie uit Engeland. Haar vader staat als twintigste in de rij voor de troon. Haar moeder, Alexandra is een Russische en daarbij ook van Russische adel. Van kleins af aan heeft ze etiquette geleerd en ook om met het adelijke leven te leren leven.

    KARAKTER •
          Adalae heeft een kleurrijke karakter, voor zover je het kleurrijk kan noemen dan. Ze heeft haar kant wanneer ze met haar familie is – een meid van adel, die er alles aan doet om de reputatie van haar familie hoog te houden. Adalae is beleefd bij haar familie, sinds ze er alles aan zal doen om de reputatie hoog te houden. Met een oudere broer en een oudere zus die het perfecte beeld hebben, wilt ze niet lager op de ladder staan. Van kleins af aan heeft ze geleerd hoe ze met het adelijke leven moet leven en is ook zo opgevoed – ze heeft nooit iets anders gezien.
          Het liefst wilde Adalae echter een normaal leven leiden, tijdens haar schoolcarrière dan. Ze wilde zich met een andere naam inschrijven bij een normale school, maar haar familie verbood het en zette haar op de Royal Boarding School, iets waar ze nog steeds wel een beetje pissig op is. Toch heeft ze vele ambities – als ze klaar is met school wilt ze de wereld rondreizen voor een paar jaar en ze wilt erg graag een studie volgen om daarna internationale rechter te worden.
          Verder is Adalae een vrij hyperactief persoon over het algemeen, ze kan haast niet stilzitten en wilt daarbij ook niet stilzitten. Haar ouders hebben een test afgelegd toen ze acht jaar was om te bepalen of ze ADHD had en wat bleek – ze had overduidelijk ADHD. Ze vindt het daarbij niet erg om een praatje met iemand aan te gaan en is zo ook niet 'socially awkward', of hoe je het ook wilt noemen. Op alles bovenop heeft Adalae een vrij grote mond, ze uit haar mening graag door middel van woorden. Alhoewel ze bij haar familie toch wel op haar woorden let. Niet te vergeten haar woedeaanvallen, ze kan zo af en toe een woedeaanval hebben waarbij ze van alles door de kamer slingert, maar ze kalmeert meestal na een uurtje of twee.

    UITERLIJK •
          Als je Adalae voor het eerst ziet, zullen haar felblauwe kijkers je als eerst opvallen. Haar ogen hebben een opvallende kleur – blauw met een groenige gloed rond haar pupil, met gouden spikkels. Als ze oprecht blij is, kan je wel een twinkeling in haar ogen zien. Adalae's lippen hebben van nature een zachtroze kleur, maar het liefst stift ze die iets meer bij met een donkerrode lippenstift die ze wel altijd in haar tas heeft zitten. Ze is niet bepaald opvallend met haar lengte van zo'n 1.63, maar ze draagt zo af en toe een paar hakken om zichzelf iets langer te maken, daarbij moet ze van haar moeder leren om als een vrouw elegant op hakken te lopen. Haar kledingstijl is vrij simpel, maar meestal draagt ze toch wel formele kleding. Alleen maar omdat haar ouders haar er steeds aan herinneren om zich aan de reputatie van de familie te houden.

    EXTRA •
          Adalae rookt, maar hier weet bijna niemand van en zo wilt ze het graag houden.
          Omdat haar moeder Russisch is, kan ze ook vloeiend Russisch.
          Ze heeft een ernstige vorm van claustrofobie – de angst voor kleine ruimtes.


    Helemaal klaar, I guess ^^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2015 - 12:29 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.