• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Guys, bedankt. Bedankt dat ik met een gerust gevoel mijn ogen dicht kan doen omdat ik weet dat ik niet de enige ben.


    -

    Cynefin schreef:
    (...)

    Je kan nooit op het verkeerde moment huilen. Huilen is het uiten van een emotie en die zijn belangrijk, die mensen mogen dan wel weg gaan als ze moeilijk daarover gaan doen.


    Blijkbaar doe ik dat wel.
    Ik kan het gewoon nooit goed doen.
    En ik probeer het, maar ik zal nooit goed genoeg zijn.
    Dit klinkt wss heel vaag, maar ik vindt het ook weer zoiets om mijn hele levensverhaal hier neer te gaan zetten op internet.


    She was always looking for more..

    Iniminicum schreef:
    Guys, bedankt. Bedankt dat ik met een gerust gevoel mijn ogen dicht kan doen omdat ik weet dat ik niet de enige ben.


    Slaaplekker Jente. You deserve to sleep well


    take me back to the basics and the simple life

    Retrouvailles schreef:
    In het tweede leerjaar is alles begonnen bij mij - acht jaar geleden. Ik had een leerkracht en ik weet niet wat er met haar scheelde, maar die zette me voor de hele klas voor schut, pestte me, maakte me zwart, en ga zo maar door. Uit pure miserie begon ik te eten. Eten, eten, eten. In het vierde leerjaar, het jaar erna, werd ik gepest omdat ik "dik" was, maar ik had een fantastische vriendin, die me dan in het vijfde leerjaar liet vallen als een baksteen. Gepest, genegeerd, alles wat je je maar kunt bedenken. Dus in het zesde leerjaar verander ik van school, een voorbereidend jaar op het middelbaar, het was op dezelfde grond als het middelbaar waar ik nu al vier jaar zit. Leah was dik, Leah was lelijk en ik was dom (terwijl ik, even ter attentie, een IQ van 146 heb en op mijn tweede test 126. Tussen de 120 en de 150 ligt zo ongeveer het verschil van op enkele vragen iets net iets anders verwoorden). Dat heeft geresulteerd in dat ik op de grond lag ingesloten naast een voetbalgoal met heel mijn jaar rond me. En de leerkrachten hadden niets gezien. In het eerste middelbaar zat ik weer met de dochter van die leerkracht uit het tweede in klas. Pest, pest, pest, tezamen met haar vriendjes. Ik verspreek me (en ik zou ook niet blij zijn moest iemand zoiets zeggen, maar het was daadwerkelijk een verspreking), niemand gelooft me behalve mijn leerkracht: Pest, pest, pest. In het tweede ging alles wat rustiger, maar ik werd nog steeds gekleineerd door jan en alleman. In het derde ging het goed - eindelijk en nu zit ik weer me die leerlingen uit het tweede in klas en is weer alles wat ik zeg stom, kan ik niets goed doen en ben ik dom. Ik mocht van mijn ouders met kerstmis niet van school veranderen en dat heeft geresulteerd in wonden op mijn armen. Daar komt nog eens bij dat elk jaar, sinds het eerste, er een goede vriendin van mij veranderde van school. Soms heb ik echt het gevoel dat ik niets goeds kan doen, zelfs niet thuis. Mijn zus is altijd het gemakkelijkste kind geweest en ik het moeilijke. Dat heeft mijn moeder me letterlijk gezegd. Ik hou van haar, maar dat hoeft er niet telkens weer opnieuw ingewreven te worden.


    Leah, ik snap echt precies wat je bedoelt, behalve dat veranderen van school, en ik vind het oprecht echt heel erg. Ik heb met eigen ogen mogen aanschouwen wat een zieke wezens mensen eigenlijk zijn, helaas net zoals jij. Als je nogmaals je frustratie of verdriet kwijt wilt mag je me echt altijd berichten. Ik zal altijd voor je klaar staan. Ik hoop met heel mijn hart dat de situatie beter wordt en dat je ooit een keer afkomt van die kinderen. Ziek gewoon, ziek.


    I just caught the wave in your eyes

    Mn telfoon houdt die 1% echf lang uit


    take me back to the basics and the simple life

    Iniminicum schreef:
    Guys, bedankt. Bedankt dat ik met een gerust gevoel mijn ogen dicht kan doen omdat ik weet dat ik niet de enige ben.


    Je zal nooit de enige zijn.
    Wij zijn allemaal samen.


    She was always looking for more..

    Iniminicum schreef:
    Guys, bedankt. Bedankt dat ik met een gerust gevoel mijn ogen dicht kan doen omdat ik weet dat ik niet de enige ben.


    Slaaplekker


    I just caught the wave in your eyes

    Eleutheromania schreef:
    Mn telfoon houdt die 1% echf lang uit


    Mooizo.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Mooizo.


    Yepp


    take me back to the basics and the simple life

    I'll be back tomorrow.


    -

    Iniminicum schreef:
    I'll be back tomorrow.


    Yay! Trusteexxx


    take me back to the basics and the simple life

    Liefste spammers van me.

    Ik weet dat het niet erg goed gaat met mij. Ik heb nog altijd last van bepaalde dingen. Je zult het niet geloven, maar de eerste echte keer dat ik hier in het spamtopic kwam dacht ik: Wat een idioten, I like it.

    Ik heb echter een paar topics gewacht, gewoon omdat ik bang was op de reactie van mijn ouders. Maar op een gegeven moment had ik echt iets van: screw you. En toen ben ik gejoined. Het begon met dit simpele zinnetje:

    I WANT TO JOIN. Ik voel dat ik hier thuis ga horen of zo. Spam is mijn ding.


    En toen is het vanzelf gegaan. Ik vertelde eigenlijk al gauw over mijn problemen, iets wat ik niet gauw doe. Nooit eigenlijk. Ik heb enorme dipjes en terugvallen gehad.
    En toen joinde Xanthe.
    Darling, ik weet dat ik je al veel langer ken, en samen met Leah vormen wij het awesome Marvel-trio. Het begon met het berichtje in mijn GB toen ik net op Quizlet kwam. Natuurlijk ging het over mijn zwakte: Captain America.
    Al gauw praatte we over vele dingen. Ik was verrast toen ik ontdekte dat je Xanthe heette, maar vond dit toch ergens wel amuserend omdat ik het stiekem al langer wist.

    Maar nu, in dit topic, ben ik echt blij dat ik toch gejoined heb.

    Because I can't imagine how my world would be without you guys.

    Jullie zijn altijd welkom om bij mij aan te kloppen voor hulp, en al weet ik niet altijd een antwoord op een probleem, ik weet dat het andersom ook zo is.



    STAY AWESOME.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Nite nite you guys ik ga ook zo slapen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Iniminicum schreef:
    I'll be back tomorrow.


    Daar ben ik zo super blij om.


    She was always looking for more..

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Blijkbaar doe ik dat wel.
    Ik kan het gewoon nooit goed doen.
    En ik probeer het, maar ik zal nooit goed genoeg zijn.
    Dit klinkt wss heel vaag, maar ik vindt het ook weer zoiets om mijn hele levensverhaal hier neer te gaan zetten op internet.


    Mensen zijn gewoon zieke wezens die elkaar alleen maar schade (zowel mentaal als fysiek). Je hoeft je verhaal echt niet op internet te zetten. Maar mocht je me toch wat kwijt willen, mijn app staat altijd voor je open en ik zal er voor je zijn Lau. *knuffel*


    I just caught the wave in your eyes