• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cynefin schreef:
    Deze dag was, ondanks haar depressieve, vervelende, kwetsende of nare gebeurtenissen toch een bijzondere dag. We zijn namelijk geloof ik veel hechter geworden, en veel meer naar elkaar toe gegroeid. Dus ergens bedankt aan dat kind.


    Zoiets had ik ook though X'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cynefin schreef:
    Deze dag was, ondanks haar depressieve, vervelende, kwetsende of nare gebeurtenissen toch een bijzondere dag. We zijn namelijk geloof ik veel hechter geworden, en veel meer naar elkaar toe gegroeid. Dus ergens bedankt aan dat kind.
    I don't thank. I fuck... Hard # FSoG


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cillin schreef:
    (...)

    Love you so goddamn much
    Love you too Geroya Watson sir ehrrr milady


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Love you too Geroya Watson sir ehrrr milady


    <3
    So much love :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    @Xantha hahah
    @Xanthe maybe not indeed. Ze is daarboor toch een beetje te ver gegaan. Anyway mijn punt is gemaakt, namelijk dat we hechter zijn ^_^


    I just caught the wave in your eyes

    Cillin schreef:
    (...)

    <3
    So much love :')
    I sounded like a dude laaaawl.


    SAILOOOOOORS FIGHTING IN THE DANCE HALLLL #cyberzingen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Maaaaat ik ga slapen anders krijg ik die ballen tegen mijn hoofd morgen en daar pas ik even voor


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga ook zo. Eerst even deze awesome auto invoegen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cynefin schreef:
    @Xantha hahah
    @Xanthe maybe not indeed. Ze is daarboor toch een beetje te ver gegaan. Anyway mijn punt is gemaakt, namelijk dat we hechter zijn ^_^
    haha of course ik wou gewoon een random fifty shades if grey quote


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cynefin schreef:
    Maaaaat ik ga slapen anders krijg ik die ballen tegen mijn hoofd morgen en daar pas ik even voor
    sowieso dat ik morgen een shuttle op mijn kop krijg:'D goed dat ik die koude Starbucks koffie heb.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cillin schreef:
    Ik ga ook zo. Eerst even deze awesome auto invoegen.

    WELKE???


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    We zijn zeker hechter, for sure.
    Ik voel me echt zo raar momenteel.
    En nu mogen we morgen gaan uitleggen waar de zoveel topics van vandaag overgingen aan degenen die er niet waren.
    Well, dit was echt een abnormale, vreemde, aparte dag met veel narigheid, maar ook troost. En ik had het uiteindelijk niet willen missen. Ik had niets van jullie willen missen. Zonder dit alles had mijn leven er zo anders uit gezien.


    She was always looking for more..

    Cynefin schreef:
    Maaaaat ik ga slapen anders krijg ik die ballen tegen mijn hoofd morgen en daar pas ik even voor


    Haha. Weltrusten en succes morgen.


    She was always looking for more..

    Ik mis mijn gifs ;c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...)
    WELKE???


    *Smirks*
    U have to find out yourself


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."