• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Retrouvailles schreef:
    Jullie zijn echt fantastische mensen, stuk voot stuk. Volgens mij de enigen in mijn leven die me er ooit serieus over hebben genomen en die het begrijpen - meer dan ikzelf wellicht en veel meer dan ik jullie toewens. Bedankt om zo'n fantastische mensen te zijn. I thought guys like you were outnumbered, but you are there in tallet numbers than I could imagine.


    Leah, jij bent een fantastisch mens echt waar, je bent echt super lief en behulpzaam en hoewel ik je niet zo goed ken weet ik genoeg om te weten dat je een lieve meid bent.


    I just caught the wave in your eyes

    Cillin schreef:
    (...)

    Not Sebby, I hope x'D
    I wish, but It's in fact a Bon Jovi song


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cillin schreef:
    Liefste spammers van me.

    Ik weet dat het niet erg goed gaat met mij. Ik heb nog altijd last van bepaalde dingen. Je zult het niet geloven, maar de eerste echte keer dat ik hier in het spamtopic kwam dacht ik: Wat een idioten, I like it.

    Ik heb echter een paar topics gewacht, gewoon omdat ik bang was op de reactie van mijn ouders. Maar op een gegeven moment had ik echt iets van: screw you. En toen ben ik gejoined. Het begon met dit simpele zinnetje:

    (...)

    En toen is het vanzelf gegaan. Ik vertelde eigenlijk al gauw over mijn problemen, iets wat ik niet gauw doe. Nooit eigenlijk. Ik heb enorme dipjes en terugvallen gehad.
    En toen joinde Xanthe.
    Darling, ik weet dat ik je al veel langer ken, en samen met Leah vormen wij het awesome Marvel-trio. Het begon met het berichtje in mijn GB toen ik net op Quizlet kwam. Natuurlijk ging het over mijn zwakte: Captain America.
    Al gauw praatte we over vele dingen. Ik was verrast toen ik ontdekte dat je Xanthe heette, maar vond dit toch ergens wel amuserend omdat ik het stiekem al langer wist.

    Maar nu, in dit topic, ben ik echt blij dat ik toch gejoined heb.

    Because I can't imagine how my world would be without you guys.

    Jullie zijn altijd welkom om bij mij aan te kloppen voor hulp, en al weet ik niet altijd een antwoord op een probleem, ik weet dat het andersom ook zo is.



    STAY AWESOME.


    You are amazing. You are gucking amazing. So. Damn. Sweet.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ameliorate schreef:
    (...)

    Echt thanks, so damn much.


    Geen probleem, natuurlijk


    I just caught the wave in your eyes

    Volgens mij ben ik niet in staat om zo te kunnen slapen.


    She was always looking for more..

    Ik heb morgen bijna een hele dag niks te doen... Ik ga jullie een tekstje schrijven. IK ZOU JULLIE EEN BRIEF WILLEN STUREN ALLEMAAL EEN HANDGESCHREVEN EXEMPLAAR ALLEMAAL VERSCHILLEND. maar helaas


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Retrouvailles schreef:
    (...)

    You are amazing. You are gucking amazing. So. Damn. Sweet.


    Love you, Leah.

    @Sherlock Oh, haha :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iniminicum schreef:
    I'll be back tomorrow.


    Gelukkig, see you tomorrow


    I just caught the wave in your eyes

    Massacres schreef:
    (...)
    GEROYA c: You still know it


    Ofcourse I do, no shit Sherlock :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ameliorate schreef:
    Volgens mij ben ik niet in staat om zo te kunnen slapen.


    Me too, hoewel ik wel zal moeten, ik moet morgen vroeg op vanwege mijn tennisles...


    I just caught the wave in your eyes

    Cillin schreef:
    (...)

    Love you, Leah.

    @Sherlock Oh, haha :')
    Het is een mooi lied... Zoek het maar eens op


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Massacres schreef:
    (...) Het is een mooi lied... Zoek het maar eens op


    I will. But eerst deze auto invoegen bij mn personage


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cillin schreef:
    (...)

    Ofcourse I do, no shit Sherlock :')
    Moh <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Deze dag was, ondanks haar depressieve, vervelende, kwetsende of nare gebeurtenissen toch een bijzondere dag. We zijn namelijk geloof ik veel hechter geworden, en veel meer naar elkaar toe gegroeid. Dus ergens bedankt aan dat kind.


    I just caught the wave in your eyes

    Massacres schreef:
    (...)Moh <3


    Love you so goddamn much


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."