• "In some way, I love being bored during class. It's my way to lose myself in my own reality."




    Hierboven ziet u een plaatje van Steve Rogers aka Captain America. Hij huilt omdat hij zijn beste vriend is verloren.

    Veel mensen zeggen dat ik geobsedeerd ben met dit personage, en dus ook Chris Evans.
    De waarheid is, is dat ik dit personage gewoon geweldig vind. Want tijdens de Tweede Wereldoorlog was Steve Rogers niet meer dan een klein, iel mannetje, met een goed hart. Hij werd gerekruteerd voor een geheim project, en veranderde fysiek. Ik vind het fantastisch dat zijn hele attitude hetzelfde is gebleven, as I quote Doctor Erskine:

    "Whatever happens tomorrow you must promise me one thing. That you will stay who you are. Not a perfect soldier, but a good man."


    En dat bleef hij. Hij heeft (naar mijn smaak) niet alleen de looks, maar hij heeft voor mij ook een voorbeeldfunctie.

    Ik moest dit even kwijt. Bedankt voor het lezen.
    ~ Xantheve.


    You can always count on me if you're in trouble.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 0:55 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Massacres schreef:
    Nite nite you guys ik ga ook zo slapen


    Sleep tight (:


    I just caught the wave in your eyes

    Cillin schreef:
    Liefste spammers van me.

    Ik weet dat het niet erg goed gaat met mij. Ik heb nog altijd last van bepaalde dingen. Je zult het niet geloven, maar de eerste echte keer dat ik hier in het spamtopic kwam dacht ik: Wat een idioten, I like it.

    Ik heb echter een paar topics gewacht, gewoon omdat ik bang was op de reactie van mijn ouders. Maar op een gegeven moment had ik echt iets van: screw you. En toen ben ik gejoined. Het begon met dit simpele zinnetje:

    (...)

    En toen is het vanzelf gegaan. Ik vertelde eigenlijk al gauw over mijn problemen, iets wat ik niet gauw doe. Nooit eigenlijk. Ik heb enorme dipjes en terugvallen gehad.
    En toen joinde Xanthe.
    Darling, ik weet dat ik je al veel langer ken, en samen met Leah vormen wij het awesome Marvel-trio. Het begon met het berichtje in mijn GB toen ik net op Quizlet kwam. Natuurlijk ging het over mijn zwakte: Captain America.
    Al gauw praatte we over vele dingen. Ik was verrast toen ik ontdekte dat je Xanthe heette, maar vond dit toch ergens wel amuserend omdat ik het stiekem al langer wist.

    Maar nu, in dit topic, ben ik echt blij dat ik toch gejoined heb.

    Because I can't imagine how my world would be without you guys.

    Jullie zijn altijd welkom om bij mij aan te kloppen voor hulp, en al weet ik niet altijd een antwoord op een probleem, ik weet dat het andersom ook zo is.



    STAY AWESOME.


    C: I LOVE YOU TOO. STAY AWESOME


    take me back to the basics and the simple life

    XANTHA GODDAMNIT NOW IM CRYING AND THIS GODDAMN SONG MUH :c PURE HAPPINESS TEARS


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    You guys made me cried again.


    -

    Iniminicum schreef:
    You guys made me cried again.


    :')
    Sorry


    take me back to the basics and the simple life

    Ik ga slapen. Slaaplekker!


    -

    Cillin schreef:
    Liefste spammers van me.

    Ik weet dat het niet erg goed gaat met mij. Ik heb nog altijd last van bepaalde dingen. Je zult het niet geloven, maar de eerste echte keer dat ik hier in het spamtopic kwam dacht ik: Wat een idioten, I like it.

    Ik heb echter een paar topics gewacht, gewoon omdat ik bang was op de reactie van mijn ouders. Maar op een gegeven moment had ik echt iets van: screw you. En toen ben ik gejoined. Het begon met dit simpele zinnetje:

    (...)

    En toen is het vanzelf gegaan. Ik vertelde eigenlijk al gauw over mijn problemen, iets wat ik niet gauw doe. Nooit eigenlijk. Ik heb enorme dipjes en terugvallen gehad.
    En toen joinde Xanthe.
    Darling, ik weet dat ik je al veel langer ken, en samen met Leah vormen wij het awesome Marvel-trio. Het begon met het berichtje in mijn GB toen ik net op Quizlet kwam. Natuurlijk ging het over mijn zwakte: Captain America.
    Al gauw praatte we over vele dingen. Ik was verrast toen ik ontdekte dat je Xanthe heette, maar vond dit toch ergens wel amuserend omdat ik het stiekem al langer wist.

    Maar nu, in dit topic, ben ik echt blij dat ik toch gejoined heb.

    Because I can't imagine how my world would be without you guys.

    Jullie zijn altijd welkom om bij mij aan te kloppen voor hulp, en al weet ik niet altijd een antwoord op een probleem, ik weet dat het andersom ook zo is.



    STAY AWESOME.


    *Big attack hug.*
    I love you very much Xantha.
    En voor in het algemeen: Het is echt niet normaal wat er is gebeurd in 75 topics.


    She was always looking for more..

    Massacres schreef:
    XANTHA GODDAMNIT NOW IM CRYING AND THIS GODDAMN SONG MUH :c PURE HAPPINESS TEARS


    Love you Sherlock. ~ Geroya/Watson/Xantha

    @Leo I love more :')

    @Laura Love you too

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 1:12 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jullie zijn echt fantastische mensen, stuk voot stuk. Volgens mij de enigen in mijn leven die me er ooit serieus over hebben genomen en die het begrijpen - meer dan ikzelf wellicht en veel meer dan ik jullie toewens. Bedankt om zo'n fantastische mensen te zijn. I thought guys like you were outnumbered, but you are there in tallet numbers than I could imagine.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Cillin schreef:
    Liefste spammers van me.

    Ik weet dat het niet erg goed gaat met mij. Ik heb nog altijd last van bepaalde dingen. Je zult het niet geloven, maar de eerste echte keer dat ik hier in het spamtopic kwam dacht ik: Wat een idioten, I like it.

    Ik heb echter een paar topics gewacht, gewoon omdat ik bang was op de reactie van mijn ouders. Maar op een gegeven moment had ik echt iets van: screw you. En toen ben ik gejoined. Het begon met dit simpele zinnetje:

    (...)

    En toen is het vanzelf gegaan. Ik vertelde eigenlijk al gauw over mijn problemen, iets wat ik niet gauw doe. Nooit eigenlijk. Ik heb enorme dipjes en terugvallen gehad.
    En toen joinde Xanthe.
    Darling, ik weet dat ik je al veel langer ken, en samen met Leah vormen wij het awesome Marvel-trio. Het begon met het berichtje in mijn GB toen ik net op Quizlet kwam. Natuurlijk ging het over mijn zwakte: Captain America.
    Al gauw praatte we over vele dingen. Ik was verrast toen ik ontdekte dat je Xanthe heette, maar vond dit toch ergens wel amuserend omdat ik het stiekem al langer wist.

    Maar nu, in dit topic, ben ik echt blij dat ik toch gejoined heb.

    Because I can't imagine how my world would be without you guys.

    Jullie zijn altijd welkom om bij mij aan te kloppen voor hulp, en al weet ik niet altijd een antwoord op een probleem, ik weet dat het andersom ook zo is.



    STAY AWESOME.


    Dit is zo super lief Xantha, en hoewel ik een van de laatste spam-members ben en je dus nog niet zo goed ken als de rest, ken ik je toch goed genoeg om te zeggen dat ik je verschrikkelijk aardig vindt en dat je wederzijds altijd naar me toch mag komen voof wat dan ook.


    I just caught the wave in your eyes

    I WANNA LAAAAAAAAY YOU DOWN IN A BEEEEEEED OF ROSES <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cynefin schreef:
    (...)

    Dit is zo super lief Xantha, en hoewel ik een van de laatste spam-members ben en je dus nog niet zo goed ken als de rest, ken ik je toch goed genoeg om te zeggen dat ik je verschrikkelijk aardig vindt en dat je wederzijds altijd naar me toch mag komen voof wat dan ook.


    :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Massacres schreef:
    I WANNA LAAAAAAAAY YOU DOWN IN A BEEEEEEED OF ROSES <3


    Not Sebby, I hope x'D


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Cillin schreef:
    (...)

    Love you Sherlock. ~ Geroya/Watson/Xantha

    @Leo I love more :')

    @Laura Love you too

    GEROYA c: You still know it


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Cynefin schreef:
    (...)

    Mensen zijn gewoon zieke wezens die elkaar alleen maar schade (zowel mentaal als fysiek). Je hoeft je verhaal echt niet op internet te zetten. Maar mocht je me toch wat kwijt willen, mijn app staat altijd voor je open en ik zal er voor je zijn Lau. *knuffel*


    Echt thanks, so damn much.


    She was always looking for more..