• Ik open dit topic omdat Jente momenteel inactief is, en dat waarschijnlijk ongeveer twee weken zal blijven wegens privé redenen.

    Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 21:02 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn topics


    kindness is never a burden.

    I am here, friends.


    help

    MT


    She was always looking for more..

    mijn topics. (:

    mt toch even


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ga nu beginnen met reageren (;


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Jente is dus inactief voor een paar weken, dus ik heb zojuist besloten dat ik haar RPG dan wel even tijdelijk over neem. Voor vragen kan je wel bij mij terecht, of anders vast ook wel bij Leonie, Laura, Romee of Floor. Maar iemand moet toch even de leiding nemen, dus dat doe ik dan wel even.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    Jente is dus inactief voor een paar weken, dus ik heb zojuist besloten dat ik haar RPG dan wel even tijdelijk over neem. Voor vragen kan je wel bij mij terecht, of anders vast ook wel bij Leonie, Laura, Romee of Floor. Maar iemand moet toch even de leiding nemen, dus dat doe ik dan wel even.


    *is stiekem blij omdat zij het nu niet bij joeft te houden*


    take me back to the basics and the simple life

    Mijn topics!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien is het interessant om te weten of er aanhangers van de Dooddoeners zijn op school? Isaac is neutraal wat de oorlog betreft; het kan hem weinig schelen. En Alfie is zonder twijfel tegen de Dooddoeners. Ik denk dat de rest ook anti-Dooddoeners is? Tenzij een aantal Zwadderaars misschien?


    kindness is never a burden.

    Tadashi schreef:
    Misschien is het interessant om te weten of er aanhangers van de Dooddoeners zijn op school? Isaac is neutraal wat de oorlog betreft; het kan hem weinig schelen. En Alfie is zonder twijfel tegen de Dooddoeners. Ik denk dat de rest ook anti-Dooddoeners is? Tenzij een aantal Zwadderaars misschien?

    Dat is denk ik wel een leuk en realistisch idee. Juist grappig als er een paar wannabe dooddoeners zijn ;3


    “A queen will always turn pain into power.”

    Cave schreef:
    (...)
    Dat is denk ik wel een leuk en realistisch idee. Juist grappig als er een paar wannabe dooddoeners zijn ;3


    This. Nina's parents are, altho she isn't sure. Nina isn't tho. Gryffidor and family hater for always.


    take me back to the basics and the simple life

    Jas sowieso niet, Ophelia ben ik niet zeker. Haar grootouders enzo wel, haar vader niet, maar ik weet het niet bij haarzelf. Ze is denk ik een beetje te egocentrisch om zich ermee bezig te houden. (:


    help

    Hylla schreef:
    Jas sowieso niet, Ophelia ben ik niet zeker. Haar grootouders enzo wel, haar vader niet, maar ik weet het niet bij haarzelf. Ze is denk ik een beetje te egocentrisch om zich ermee bezig te houden. (:


    She should be a Deatheater wannabe en dan kan ze bij Isaac komen like: "Come to the dark side, we have cookies." :Y)


    kindness is never a burden.

    Offff, ze is gewoon al een Death Eater. :Y) (En iemand is haar komen rekruteren in de zomer. I'mma do it.)


    help