• Ik open dit topic omdat Jente momenteel inactief is, en dat waarschijnlijk ongeveer twee weken zal blijven wegens privé redenen.

    Iniminicum ~ Jente
    Heffron ~ Floor
    DarkAng3l ~ Sarah
    Eleutheromania ~ Leonie
    Alastor ~ Rins
    Sabaism ~ Anaïs
    Hylla~ Marthe
    CaptainKush ~ Lotte
    Ameliorate ~ Laura
    Shadowhunter ~ Romy
    Cave ~ Ilona
    Nimble ~ Lene
    Trohman ~ Romée
    Dumbledore ~ Sanne

    [ bericht aangepast op 2 maart 2015 - 21:02 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Stelmaria schreef:
    (...)

    Idunno, ik denk dat het een tumblr was. Oh well, maakt niet uit. (:


    Volgesmij wasbt een tumblr pagina met de naam wordpress c;


    take me back to the basics and the simple life

    Haha, ik schrok me dood. Gelukkig wad niemand thuis, want ik heb me doodgegild om een reuze spin en hem kapot geslagen met zo'n reuze boek. ;x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    Haha, ik schrok me dood. Gelukkig wad niemand thuis, want ik heb me doodgegild om een reuze spin en hem kapot geslagen met zo'n reuze boek. ;x


    Ik was waarschijnlijk gillend het huis uit gerend, of naar een kamer waar ik veilig heen kon komen :')


    take me back to the basics and the simple life

    Eleutheromania schreef:
    (...)

    Ik was waarschijnlijk gillend het huis uit gerend, of naar een kamer waar ik veilig heen kon komen :')


    Haha, nee - ik was bang dat hij m'n kamer ging inlopen, alhoewel dat ver weg is. Of hij zou de voedselkamer inlopen en dan ben ik bang voor een spin op koekjes. x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sabaism schreef:
    (...)

    Haha, nee - ik was bang dat hij m'n kamer ging inlopen, alhoewel dat ver weg is. Of hij zou de voedselkamer inlopen en dan ben ik bang voor een spin op koekjes. x)


    :')


    take me back to the basics and the simple life

    Jongens, ik wil even melden (want dat vind ik properder dan gewoon niet meer reageren) dat ik me uitschrijf. Ik heb mezelf weer eens overschat door aan drie RPG's mee te doen en ik kan geen vijf personages besturen, zie ik nu. Het spijt me daarvoor. Jullie mogen met Juliette doen wat jullie willen (laten sterven in de oorlog, bijvoorbeeld), of er gewoon niets mee doen, maar ik wilde dit even melden. Het spijt me echt, want ik weet dat dit absoluut niet leuk is. Sorry. :/


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Bedankt Leo/Ilona/iedereen voor het regelen van het topic enzo. Ik ga zo snel mogelijk met Fleur en Ailey posten.


    -

    Sabaism went Alate


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Er staat trouwens nog steeds Hylla in de beginpost hier. (:


    help

    Iniminicum schreef:
    Bedankt Leo/Ilona/iedereen voor het regelen van het topic enzo. Ik ga zo snel mogelijk met Fleur en Ailey posten.


    YES


    take me back to the basics and the simple life

    Vinden er ook zulke evenementen plaats in Hogwarts als in de films?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alate schreef:
    Vinden er ook zulke evenementen plaats in Hogwarts als in de films?


    Als je Quidditch wedstrijden, Hogsmeade weekenden en gala's bedoelt dan wel (:


    -

    Ik probeer vanavond nog met Fi en Jas te posten, maar ik kan niets beliven.


    help

    Iniminicum schreef:
    (...)

    Als je Quidditch wedstrijden, Hogsmeade weekenden en gala's bedoelt dan wel (:


    Dat bedoelde ik. Haha. (;


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Stelmaria schreef:
    Ik probeer vanavond nog met Fi en Jas te posten, maar ik kan niets beliven.


    Jassie! (krul)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."