• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap je niet. Eerst zeg je dat ik niet naar het gala kan omdat je in het vijfde moet zitten en nu moet ik plots wel mee en kan het je niet meer schelen dat ik eigenlijk niet mag. Is het door wat vorige vrijdag gebeurde (of bijna gebeurde)? Ik snap je echt niet.


    kindness is never a burden.

    I don't feel well. Ik ben bang voor mijn presentatie morgen en voor mijn twee toetsen van wiskunde, al de berichten die ik krijg maken me angstig, mijn hoofd doet pijn en ik ben zo moe, maar ik moet nog zo veel doen. Oh en dat dansje in LO zie ik helemaal, maar dan ook hélémaal niet zitten. God, please kill me now.


    kindness is never a burden.

    Het is zo vreselijk koud in dit klote huis. :c


    I'm your little ray of pitch black.

    Tadashi schreef:
    I don't feel well. Ik ben bang voor mijn presentatie morgen en voor mijn twee toetsen van wiskunde, al de berichten die ik krijg maken me angstig, mijn hoofd doet pijn en ik ben zo moe, maar ik moet nog zo veel doen. Oh en dat dansje in LO zie ik helemaal, maar dan ook hélémaal niet zitten. God, please kill me now.

    Even rustig ademen. Het komt goed. Die toetsen ga je rocken en je zal stralen met je presentatie. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Even rustig ademen. Het komt goed. Die toetsen ga je rocken en je zal stralen met je presentatie. (:



    Bedankt. <3


    kindness is never a burden.

    ...


    16 - 09 - '17

    Zenuwen is echt het vreselijkste kaartspel ooit. Ik heb fucking een uur zitten spelen en ik denk dat ik deze nacht alleen nog maar over kaarten en scheldwoorden ga kunnen dromen. :'D

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 21:19 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bedankt dat je mij bent vergeten.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Polaris schreef:
    Bedankt dat je mij bent vergeten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mosterd en curry is het beste bij een broodje knakworstjes/rookworst.

    Soundgarden schreef:
    Zenuwen is echt het vreselijkste kaartspel ooit. Ik heb fucking een uur zitten spelen en ik denk dat ik deze nacht alleen nog maar over kaarten en scheldwoorden ga kunnen dromen. :'D


    Ik vind dat zo leuk. o.o
    Zenuwslopend en ik kan het uren doen met mijn vriendin op een mega snel tempo. >.<

    OT: Ugh, vrijdag Duits mondeling voor mijn examen en ik kijk er zo niet naar uit om naar Duitsland te gaan en met een student te praten.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Polaris schreef:
    Bedankt dat je mij bent vergeten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    Oneureun dareunnalbodado irido seulpeojine
    niga bogo shipttago ijeneun ireonmaldo hal suga eopsshi dwe beoringeol
    Big Bang. *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Big Bang. *O*

    G-Dragon all the way!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marrish schreef:
    (...)

    Ik vind dat zo leuk. o.o
    Zenuwslopend en ik kan het uren doen met mijn vriendin op een mega snel tempo. >.<

    OT: Ugh, vrijdag Duits mondeling voor mijn examen en ik kijk er zo niet naar uit om naar Duitsland te gaan en met een student te praten.

    Haha, wij waren constant zo bezig: "Eén, twee, drie, vier, drie, FUCK WAT IS DIT VOOR EEN KUTSPEL PUTAIN." "- Godverdomme jezus wat is dit ik haat dit JAJAJA EINDELIJK YESSS IK BEN DOL OP DIT SPEL." Uiteindelijk gooide mijn medespeler uit pure frustratie de tafel omver en meldde hij dat hij het zat was. :')

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 22:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it