• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kaj schreef:
    Mijn broertjes kiezen echt de raarste vriendjes uit :s


    raar in wat voor vorm?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Vow schreef:
    (...)
    Dat doe ik ook, al kom ik dan nóg niet veel aan..
    Ik ben het ook zo weer kwijt, zonder iets te doen.


    Proteïne shakes? Pasta, want daar zitten kolydraten in, of mag je dat niet van je diëtist?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eindelijk weer eens een positieve e-mail terug. Keep it coming!


    I'm your little ray of pitch black.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Proteïne shakes? Pasta, want daar zitten kolydraten in, of mag je dat niet van je diëtist?

    Ja, pasta's en aardappels zijn oke.
    Proteïne shakes mag ik niet meer (heb ik al twee jaar lang gehad, elke dag 8, wat like 3000 calorieën is), omdat ik nu zelf moet aankomen met voedsel. Ik ben totaal geen goede eter, qua groente en fruit (lang leve sapcentrifuges).

    Beardsley schreef:
    (...)

    raar in wat voor vorm?


    Ja, ze hebben allemaal minstens zes armen (cat).

    Vow schreef:
    (...)
    Ja, pasta's en aardappels zijn oke.
    Proteïne shakes mag ik niet meer (heb ik al twee jaar lang gehad, elke dag 8, wat like 3000 calorieën is), omdat ik nu zelf moet aankomen met voedsel. Ik ben totaal geen goede eter, qua groente en fruit (lang leve sapcentrifuges).


    Oei, nou ik hoop dat het je wel gaat lukken met aankomen een dat je alternatief hebt (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kaj schreef:
    (...)

    Ja, ze hebben allemaal minstens zes armen (cat).


    Dat is vervelend inderdaad, dan kun je ze niet al te lang bezig houden met kleurplaten ):


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Oei, nou ik hoop dat het je wel gaat lukken met aankomen een dat je alternatief hebt (:

    Thanks [:
    Tot nu toe lukt het me niet zo goed.. *bedankt mam dat je me groente en fruit hebt leren eten*
    Maar het duurt natuurlijk ook even.

    Ik hoop dat de meneer van de NAM snel klaar is. We hebben maar twee grote scheuren in huis.
    .

    [ bericht aangepast op 4 maart 2015 - 14:08 ]

    Het is gek, ik weet bijna altijd wat te schrijven, maar als ik voor Nederlands een fictief verhaal moet schrijven zit ik helemaal vast.


    kindness is never a burden.

    Ik heb hier echt geen woorden voor. Ik voel me kotsmisselijk en ugh.


    Caution first, always.

    Ik wil niet alweer ziek zijn +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Weet je. You can go fuck yourself.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    The world is a filthy place; It's a filthy goddamn horror show.


    kindness is never a burden.

    Ik verveel me zo.
    Er is geen enkel leuk spel dat ik weet te doen..

    Speel er niet mee. Je hoort niet met een hart te spelen, ja. Speel maar met je vriendin.


    Don't walk. Run, you sheep, run.