• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Caffeine schreef:
    (...)
    En jij bent supertastisch, Kameeltje /wbw.

    @ Gonpei: Oh, serieus? Haha, didn't see that one coming. Thank you (: Jouw personages vind ik anders wel vaak origineel (ik ken niet al je personages, dus weet het niet of dit geldt voor alles, maar van wat ik gezien heb pretty good).


    Dank je (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben gek op muffins *-*

    @Lilo, I try my best every time


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Compliments, compliments everywhere! I like this. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik hou het niet eens bij met mijn internet. :')


    Caution first, always.

    Merrill schreef:
    Ik hou het niet eens bij met mijn internet. :')


    Ik vind het nog steeds vreemd hoor. ö 3G wel, maar netwerk niet. Nou ja, ik ben uiteraard geen expert, dus weet niet hoe dat allemaal zit.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik post waarschijnlijk vanavond niet. Ik moet mijn huiswerk voor burgerlijk procesrecht nog maken D:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    Ik post waarschijnlijk vanavond niet. Ik moet mijn huiswerk voor burgerlijk procesrecht nog maken D:


    Dat klinkt niet prettig... sterkte en succes denk ik dan maar? ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Ik vind het nog steeds vreemd hoor. ö 3G wel, maar netwerk niet. Nou ja, ik ben uiteraard geen expert, dus weet niet hoe dat allemaal zit.

    Ja, echt geen idee. Beneden doet ie het dus nog wel. :l


    Caution first, always.

    Shachath schreef:
    Ik post waarschijnlijk vanavond niet. Ik moet mijn huiswerk voor burgerlijk procesrecht nog maken D:

    Aww, poepiee :cc Nou oké, voor deze ene keer laat ik je dan gaan en keur ik het goed hehe. Ik wens je veel plezier met het eh, maken van je huiswerk. Kan ik je nog wel stalkerig appen? *-*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Aww, poepiee :cc Nou oké, voor deze ene keer laat ik je dan gaan en keur ik het goed hehe. Ik wens je veel plezier met het eh, maken van je huiswerk. Kan ik je nog wel stalkerig appen? *-*


    Wil jij het anders voor me maken ;D?
    Jij mag me altijd stalkerig appen babe *-*

    @Rollins, dank dank. Ik zal het nodig hebben D:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 21:23 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Wil jij het anders voor me maken ;D?
    Jij mag me altijd stalkerig appen babe *-*

    @Rollins, dank dank. Ik zal het nodig hebben D:

    Mwehehehe. Ja hoor is goed, als je er een slecht cijfer voor wilt hebben I'm your man *O*
    And yessh, you wished you didn't say that (66)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoveel mensen hebben elkaars nummer joh, en ik zit hier maar in mijn eentje te zingen. Haha.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 21:58 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    Zoveel mensen hebben elkaars nummer joh, en ik zit hier maar in mijn eentje te zingen. Haha.

    Ik wil jou ook wel stalken hoor /winkwink. Maar ik denk niet dat je daar zo blij van word :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rollins schreef:
    Zoveel mensen hebben elkaars nummer joh, en ik zit hier maar in mijn eentje te zingen. Haha.


    We gon spam you to dead then
    ;D

    Mwehehehe. Ja hoor is goed, als je er een slecht cijfer voor wilt hebben I'm your man *O*
    And yessh, you wished you didn't say that (66)


    Ik heb mijn poging gestaakt. Ik voel me hersendood.
    Morgen weer een dag ;D
    Oh oh..

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 22:01 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Ik wil jou ook wel stalken hoor /winkwink. Maar ik denk niet dat je daar zo blij van word :'D


    Van jou word ik altijd blij? *WINK*


    I'm your little ray of pitch black.