• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Iparis; Ik denk niet dat het dan perse beter is als je dan een ORPG doet. Voor iedereen is zoiets nu eenmaal anders.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 19:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De regel is: Wacht minimaal twee posts na het jouwe en daar houden we ons ook aan (:
    En ik denk dat iedereen elkaars stukje wel even (door)leest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Niks mis met enthousiasme mensen, maar laten we wel wat rekening met elkaar houden (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    Niks mis met enthousiasme mensen, maar laten we wel wat rekening met elkaar houden (:

    Kun je trouwens wat met mijn stukje?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Kun je trouwens wat met mijn stukje?


    Of course I can (:
    Dat je daar nog aan twijfelt!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Shachath schreef:
    (...)

    Of course I can (:
    Dat je daar nog aan twijfelt!

    Hehe, natuurlijk twijfel ik daar niet aan! Alleen aan m'n schrijfkunsten :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hehe, natuurlijk twijfel ik daar niet aan! Alleen aan m'n schrijfkunsten :'D

    Jij kunt super schrijven! Ik ben soms zelfs een beetje jaloers :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Caffeine schreef:
    (...)
    Hehe, natuurlijk twijfel ik daar niet aan! Alleen aan m'n schrijfkunsten :'D


    Hé, niet weer die discussie! Je schrijft geweldig oké.
    Als er iemand mag klagen ben ik dat.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 19:54 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Gonplei schreef:
    (...)
    Jij kunt super schrijven! Ik ben soms zelfs een beetje jaloers :x

    Eh, meen je dit nu serieus haha? :'D.

    @ Bitchmaatje: Nee! Jij mag juist niet klagen. Je bent een fantastisch iemand, net als je posts. Iedereen heeft zo wel hun mindere dagen, maar ik vind je nog steeds fantastisch schrijven c:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2015 - 19:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jaaja we zijn allemaal geweldig
    Dikke prima
    Iedereen twijfelt well eens c:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Jaaaah laten we lekker elkaar complimenteren met onze geweldige dingen, da's veel leuker dan ruziën :Y)
    Als we toch bezig zijn; Merrill, je moet niet zo aan jezelf twijfelen en denken dat je een of andere mislukte orc bent omdat je wat later reageert, jij muffin!

    Caffeine schreef:
    (...)
    Eh, meen je dit nu serieus haha? :'D.

    @ Bitchmaatje: Nee! Jij mag juist niet klagen. Je bent een fantastisch iemand, net als je posts. Iedereen heeft zo wel hun mindere dagen, maar ik vind je nog steeds fantastisch schrijven c:


    Jaah (:
    Ik vind dat je dingen heel leuk kan opbouwen en als ik het dan probeer lukt het voor geen meter. Je kunt zo overtuigend schrijven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    LakeTown schreef:
    Jaaaah laten we lekker elkaar complimenteren met onze geweldige dingen, da's veel leuker dan ruziën :Y)
    Als we toch bezig zijn; Merrill, je moet niet zo aan jezelf twijfelen en denken dat je een of andere mislukte orc bent omdat je wat later reageert, jij muffin!

    <3 :Y)


    Caution first, always.

    LakeTown schreef:
    Jaaaah laten we lekker elkaar complimenteren met onze geweldige dingen, da's veel leuker dan ruziën :Y)
    Als we toch bezig zijn; Merrill, je moet niet zo aan jezelf twijfelen en denken dat je een of andere mislukte orc bent omdat je wat later reageert, jij muffin!

    HAHA, sorry I laughed. It sounded funny.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Shachath schreef:
    Jaaja we zijn allemaal geweldig
    Dikke prima
    Iedereen twijfelt well eens c:

    En jij bent supertastisch, Kameeltje /wbw.

    @ Gonpei: Oh, serieus? Haha, didn't see that one coming. Thank you (: Jouw personages vind ik anders wel vaak origineel (ik ken niet al je personages, dus weet het niet of dit geldt voor alles, maar van wat ik gezien heb pretty good).


    Don't walk. Run, you sheep, run.