• ‘The drama continuous’
    Het is jaar 4 van de Apocalyps. Levens zoals men dat kende, bestaat niet meer. De dagindeling bestaat uit het zoeken naar voedsel, het vinden van een schuilplaats en het overleven van de ronddwalende wezens die ooit je gelijke waren.
    Dit moet allemaal gebeuren voor de nacht invalt. Eenmaal de zon achter de huizen is gezakt en het schemer het licht wegneemt wordt het gevaarlijk.
    Het leven in een zombie Apocalyps is niet gemakkelijk. Je bent nóóit veilig. Probeer dan maar eens een goede nacht slaap te pakken.

    Een groep overlevenden had het zichzelf gemakkelijk gemaakt. Ze hadden een onderkomen, een gemeenschap. Dit werd echter verwoest door een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Nu? Nu zijn ze zoekende. Op zoek naar een nieuw onderkomen.
    Gaandeweg hebben ze mensen verloren, maar ook verkregen.
    De groep is hecht, wat betekent dat ze niet snel mensen toelaten. Dus wat gebeurt er wanneer ze tegen andere mensen aanlopen?

    De groep bevindt zich in een dorp, dit dorp heeft welgeteld drie winkels – welke ze nog moeten onderzoeken – een pakhuis en een fabriek. De omliggende woningen bieden daarbij een kans om overlevingsmiddelen te vinden.
    De temperatuur is redelijk. Veel zon, rond de 25 graden en een briesje.
    De groep is opgedeeld in twee teams: team 1 zoekt naar overlevingsmiddelen, team 2 heeft de schone taak de omgeving te verkennen en uit te zoeken of er een mogelijkheid bestaat voor een nieuw onderkomen.


    ‘’It's all about survival now.’’

    Topics
    Rollentopic 01
    Speeltopic 01

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Colonel schreef:
    (...)

    Misschien een band tussen die twee dat Razia zich voor een gedeelte heeft open gesteld voor Dallas? Dallas houdt trouwens ook ontzettend van sarcasme, dus daar kunnen ze wel wat overeenkomsten in hebben :Y)


    Klinkt goed! (: Dus hij wordt een soort vertrouwenspersoon of?


    El Diablo.

    Iemand die open staat voor enige vorm van relatie met Diana?

    Cassia's relaties tot nu toe. (Ik zoek meer vrienden/sociale contacten voor haar, hoe triest dat ook klinkt. ;D)
          Jessica Crimson. - Enige affectie te vinden, maar vooral crush.
          Nathaniel Robin Leaf. - Goede vrienden, heeft haar gered.
          Dallas York Morales. - Vrienden, komediemaatje.

    Lane's relaties tot nu toe.
          Zevon Brad Lincoln - Verloren broer.
          Ivana Nadezhda Danchev. - Vrienden, al ziet hij haar als een zusje.
          Razia Donelle Lockwood. - Vrienden, beschermend over haar.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 16:03 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Wanderings schreef:
    Iemand die open staat voor enige vorm van relatie met Diana?


    Ik heb Cassia voor je in de aanbieding? c: Dus als je iets leuks weet?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 16:05 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Rollins schreef:
    (...)

    Ik heb Cassia voor je in de aanbieding? c: Dus als je iets leuks weet?


    Friends of iets dergelijks? Of heb je zelf nog ideeën? ^^

    Niet lullig bedoelt @Wanderings, maar het is kinda impossible dat je personage dokter is ;x Je personage was 21 toen de apocalypse uitbrak en tenzij je een ontzettend genie bent en klassen over geslagen hebt, is dat echt niet mogelijk ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iparis schreef:
    Niet lullig bedoelt @Wanderings, maar het is kinda impossible dat je personage dokter is ;x Je personage was 21 toen de apocalypse uitbrak en tenzij je een ontzettend genie bent en klassen over geslagen hebt, is dat echt niet mogelijk ;x


    Oh, fuck. Thanks dat je het zegt, lol. Ik pas het even aan. x)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 17:53 ]

    Wanderings schreef:
    (...)

    Friends of iets dergelijks? Of heb je zelf nog ideeën? ^^


    Mijn creatieve brein werkt vandaag niet, dus laten we het maar simpel op vrienden houden. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nog meer mensen voor Diana? c:

    Wanderings schreef:
    Nog meer mensen voor Diana? c:


    Verzin maar wat met Bud


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gonplei schreef:
    (...)

    Verzin maar wat met Bud


    Aww, ik vind hem echt een schatje. :3 Ik denk ook wel dat Diana hem erg zou mogen. ^^

    Het speeltopic!

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 19:16 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Hopelijk is mijn post een beetje goed. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Het zag er goed uit, ik vind dat je een fijne schrijfstijl hebt ^^ En whut, zombies in de modder? Stelletje idioten zijn het ook, hoe hebben die ooit de wereld over kunnen nemen Ö

    Ik zal zometeen mijn rol afmaken, dan ben ik ook weer op schema!

    Hoe kan Lane bij Razia en die andere zijn, terwijl hij in groep 1 zit? Ik snap die even niet :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.